marcel234 schreef:
(...)hij vertelde vanochtend(...) ondanks dat hij het wilde oplossen werd die man ontzettend geïrriteerd en vond het nodig dit met veel k en t woorden kracht bij te zetten. Kijk er zijn grenzen. (..)
Eens, hiermee los je niks op. Functioneel boos worden à la, maar allerlei enge ziektes een monteur toewensen noem ik gewoon asociaal. Dus gewoon een gebrek aan opvoeding van dat heerschap in het door jou aangehaalde voorbeeld.
Citaat:
Ik ben de allerlaatste dat hier nu heilig boontje gaat spelen over KPN van het IS gewoon en puinhoop daar. Alleen cijfergewijs heeft KPN 250.000 aansluitingen waarvan en grofweg 10.000 problemen zijn...dat is nog geen 10% dus al met al zijn er 240.000 aansluitingen die niet of nauwelijks problemen ondervinden.
Ik verdedig KPN juist met hand en tand bij kennissen, vrienden en klanten. Tijdens verjaardagen, in de pauzes, op familiebezoek, overal vragen ze je mening naar IPB om het daarna af te zeiken omdat ze er wat over gehoord hebben. Ik wijs hen ook op het feit dat het inderdaad niet rozengeur en maneschijn is bij KPN maar lang niet slechter (naar mijn idee) dan een @Home, Versatel of weet ik veel wat. Daar heb ik in het verleden ook al genoeg bij Radar voorbij zien komen. Maar daar hoor je men ineens niet meer over.
Citaat:
(...)Wij beide op 1 klein dingetje na nooit geen problemen gehad met ibp (buiten de grote storingen om) daarna heb ik 2 buren aan de overkant ibp aangesmeerd en van hun hoor ik niks dus ga er vanuit dat het goed draait.
Ik had tot de vorige keer met de DNS storing ook nimmer problemen gehad. Alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat ik relatief kort gebruik maak van IPB. Ik weet het niet meer uit het hoofd, maar ik dacht ergens in maart of april.
Maar achteraf gezien is de storing die mij vandaag opviel al langer aan de gang, want nu weet ik zeker dat het niet aan mij ligt dat de mail de laatste 3 dagen dikwijls hapert en sommige sites lang laden of helemaal niet. (Meestal na een dns flush wel). Vandaag was het overduidelijk en kon men er niet omheen dat het aan IPB ligt.
Wat wil Atlas hiermee zeggen? Geen idee, maar ik ben net zo tevreden als jij alleen moeten deze problemen niet structureel worden.
Citaat:
Gaan we nu kijken naar de administratie van KPN/planet/hetnet dan kunnen we echt gaan praten over en chaos van de eerste orde. Denk ook dat ze minimaal 2 jaar nodig hebben met het herstellen van deze desastreuze problemen.
Och, Essent is al 5 jaar gefuseerd en het is daar nog steeds rampzalig, zo ik begrepen heb. Dus jij bent nog optimistisch met je schatting van 2 jaar.

Citaat:
Ik weet nog goed dat ADSL uitrolde (2001 ik meen te weten) dat kwam ook met en bak met problemen, mijn verbinding viel elke week wel en keer uit. Kijk nu anno 2006...ADSL op zich draait als en zonnetje...niks mis mee.
Ik had het in maart 2001 aangeschaft en geen noemenswaardige problemen gehad op die 3x uitval van een halve dag na. Dat zal dan wel in 2000 geweest zijn, aangezien wij hier in Emmen laters ADSL aangeboden kregen dan de rest van de hele wereld.
En als antwoord op jouw laatste alinea's: inderdaad. :p