nou wat een gedoe zeg,
ik heb ook gekeken. wat mij opviel was dat de meeste klachten gaan over de dure helpdesk van hetnet en telefonische (niet) bereikbaarheid.
eerder in dit topic wordt al gesproken over "digibeetheid" volgens mij leden de meeste klagers op het radarbankje daaraan.
als je wel internetverb. heb (allemaal behalve een mevrouw) ga dan op het web op zoek naar info, en lees dit. voor veel mensen is dit al te veel (ook al aangehaald in dit topic)
bij dat zoeken had men waarschijnlijk op dit forum terecht gekomen en zo de goedkope nummers van de kpn helpdesk (en van de 2e lijn) gevonden.
ook vind ik dat mevr. hetze berg wel erg anti kpn is, (ook ipb van hetnet?)
de meeste figuren op het radarbankje zijn waarschijnlijk bij hetnet terecht gekomen uit financiele overwegingen, en hebben dus niet gezien dat de helpdesk van hetnet nogal prijzig is.
zelf heb ik ipb van kpn sinds juni 2006. na portering had ik een slechte geluidskwaliteit bij telefonie. hierover een mail naar helpdesk gestuurd (op een donderdag) op de volgende zaterdagmiddag !!!! om 16.00u werd ik gebeld door een kpn medewerker (jaja werd gebeld) na voorleggen van het probleem werd er toegezegd er "iets" aan te gaan doen.
na enige dagen probleem opgelost!!
tot heden een perfect werkende telefoon en internet verbinding.
veel beter als in het verleden met zon/tiscali/tele2.
m.vr.gr
een tevreden kpn/ipb genieter