Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 11:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 23:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
Marcel schreef:
Heb zelf de Radar uitzending niet kunnen zien. Iemand nog enig commentaar op de uitzending?
jep wij dus (via internet wel te verstaan) ik schreef in dezelfde topic ook al en klein gedeelte hierover.


Op de bühne zaten en aantal mensen de vanaf april al zaten te wachten op hun ibp. Om de meeste stompzinnigste dingen ging het mis...BV en dubbele naam op het adres enzoenzo.

De vertegenwoordiger (wiens rang mij onduidelijk was) zat er maar en beetje plompverloren bij maar beide de woorden van de dame (die het programma presenteert) dat ze advies gaan uitbrengen nu geen internetplusbellen te nemen schoot die ineens wakker. Met de woorden "ik hoop dat u dit niet gaat doen" was de paniek licht zichtbaar.

Ik durf te garanderen dat de mensen op de bühne wel nu binnen 5 dagen geholpen worden, en dat gun ik ze! Dit waren mensen die in gevallen wel al 300 euro armer waren aan belkosten!. natuurlijk blijft het feit over dat ik het altijd lachwekkend vind dat zodra het besproken wordt op de televisie het wèl in 1 keer goed kan...waarom niet toen die mensen dag in en dag uit aan de telefoon hingen?


Stel (?) dat mijn mine probleem gelijk in het 8 uur journaal was behandeld wedden dat het binnen 2 dagen in orde was geweest! Nee maar zolang er geen media bij komt kijken heeft KPN zoiets van "alles op zijn tijd akalakie op zijn gemakkie".

Kortom, KPN is in mijn ogen van en kwaliteitsbedrijf afgegleden naar en rampzalig bedrijf dat op veel divisie`s verkeerd in shock toestand waar ze blijkbaar maar niet uit kunnen komen. ohja! da nog die mooie woorden dat er nu en soort van "super helddesk" is bijgekomen die helemaal speciaal zijn opgeleid haha. Nou er zitten 20 mensen ik vrees met al die 1000den klachten dat ook deze afdeling snel overbezet zal gaan raken.

Groet Marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 00:35 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
Waar het tijdens bestellen vaak misgaat:
1) Klanten bestellen pstn ipb terwijl ze isdn hebben
2) Zakelijke kpn klanten bestellen ipb van planet (kan op voorwaarde dat er geen alarmcommunicatie/pinlijnen aanwezig is)
3) Klanten die een adsl verbinding van planet/hetnet op naam hebben van een partner en hun kpn abonnement op eigen naam. (Tenaamstelling moet overeenkomen met kpn gegevens)
4) Klanten die ipb willen hebben, maar in de tussentijd gaan verhuizen. (Eerst adsl verhuizen en dan pas aanvragen)
5) Bijzondere adressen: klanten die wonen op een camping/bungalowpark/jachthaven of ergens in Amsterdam op Gracht 23a 2 hoog links enz.

KPN werd overigens vertegenwoordigd door Robin Clements, directeur van KPN Internet.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 00:40 
Offline

Geregistreerd: di 22 aug 2006 17:38
Berichten: 9
Woonplaats: brielle
nou wat een gedoe zeg,

ik heb ook gekeken. wat mij opviel was dat de meeste klachten gaan over de dure helpdesk van hetnet en telefonische (niet) bereikbaarheid.
eerder in dit topic wordt al gesproken over "digibeetheid" volgens mij leden de meeste klagers op het radarbankje daaraan.

als je wel internetverb. heb (allemaal behalve een mevrouw) ga dan op het web op zoek naar info, en lees dit. voor veel mensen is dit al te veel (ook al aangehaald in dit topic)

bij dat zoeken had men waarschijnlijk op dit forum terecht gekomen en zo de goedkope nummers van de kpn helpdesk (en van de 2e lijn) gevonden.

ook vind ik dat mevr. hetze berg wel erg anti kpn is, (ook ipb van hetnet?)

de meeste figuren op het radarbankje zijn waarschijnlijk bij hetnet terecht gekomen uit financiele overwegingen, en hebben dus niet gezien dat de helpdesk van hetnet nogal prijzig is.

zelf heb ik ipb van kpn sinds juni 2006. na portering had ik een slechte geluidskwaliteit bij telefonie. hierover een mail naar helpdesk gestuurd (op een donderdag) op de volgende zaterdagmiddag !!!! om 16.00u werd ik gebeld door een kpn medewerker (jaja werd gebeld) na voorleggen van het probleem werd er toegezegd er "iets" aan te gaan doen.
na enige dagen probleem opgelost!!

tot heden een perfect werkende telefoon en internet verbinding.
veel beter als in het verleden met zon/tiscali/tele2.

m.vr.gr

een tevreden kpn/ipb genieter

:D :D :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: ees
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 01:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ik vind bovenstaande en beetje kort door de bocht heen. waar is en helpdesk voor? juist om digibeten te helpen. en natuurlijk wete de mensen dat het 45 eurocent pm kost. alleen als je er echt niet uitkomt dan moet je toch iets. en nee niet iedereen weet van het bestaan van deze forum af. (digibeet)

buiten dat om. hoort kpn niet en bandje te laten spelen als de mensen langer dan 5 min moeten wachten? die mogelijkheden hebben ze makkelijk. nee natuurlijk niet! dat tikt ff lekker aan 45 eurocent en dan ff de mensen per stuk 20 min laten wachten dan is per digibeet 9 euro vedient katjing!

kortom zo werkt het niet. zoals gisteren ook vermeld werd is dat als je als NIEUWE klant belt je promt binnen 1 minuut geholpen wordt, en als je belt vanwege en technisch probleem je stavast 20 min in de wacht hangt? is het dan zo groot technisch probleem om bij aanvang het volgende te laten horen "de wachttijd bedraagt om dit moment...15 min kies 1 indien u wilt blijven wachten, of kies 2 indien u uw boodschap wilt inspreken dan neemt 1 van onze medewerkers later contact met u op"


dan even over jou 2de lijn matieri. weet je hoevaak ik gebeld hebt in mijn mine probleem? en gevraagt hebt om de 2de lijn? ik denk wel 100 keer. maar dan is steeds het antwoordt "nee sorry mnr daar kunnen wij u niet mee door verbinden" ook mails worden niet beantwoordt. kortom je hebt helemaal 0.0 aan die hele 2de lijn.

kpn is bezig met en uitzuigronde van zeg je u daar. mensen keer op keer 20 min (stipt) laten wachten terwijl er naar mijn idee echt sneller geantwoordt kan worden. mijn visie is dan ook dat kpn dit als beleid voert...lekker 20 min laten hangen dan is de eerste 9 euro verdient. doe dat maal 1000 keer per dag dan zijn de personeelskosten er al redelijk uit.



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 12:37 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
Het is goed dat Radar en al die andere consumenten programma´s hier aandacht aan schenken. Het enige commentaar wat ik hier op heb is dat Antoinette Herzenberg de goede dingen die KPN wil zeggen niet wil horen en dan het gesprek afkapt! Maar dat doe ze wel vaker en dat is een naar trekje.....nu weten we niet wat KPN ons als goedmakertje heeft te bieden?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:03 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
JanE_NL schreef:
Het is goed dat Radar en al die andere consumenten programma´s hier aandacht aan schenken. Het enige commentaar wat ik hier op heb is dat Antoinette Herzenberg de goede dingen die KPN wil zeggen niet wil horen en dan het gesprek afkapt! Maar dat doe ze wel vaker en dat is een naar trekje.....nu weten we niet wat KPN ons als goedmakertje heeft te bieden?


Ja vond ik ook irri, ze zaten met 2 zinnen echt volgas door elkaar te praten. Als je nu zo'n heisa maakt pak dan gewoon meer tijd, vond dit meer een afzeik aanfluiting als een gesprek met KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:15 
Offline

Geregistreerd: vr 01 dec 2006 11:08
Berichten: 37
wopper schreef:
JanE_NL schreef:
Ja vond ik ook irri, ze zaten met 2 zinnen echt volgas door elkaar te praten. Als je nu zo'n heisa maakt pak dan gewoon meer tijd, vond dit meer een afzeik aanfluiting als een gesprek met KPN.


Kijk ik ben niet pro KPN maar waarom horen we niets meer over Tele2, Orange (Wanadoo Live) of Home telefonie? Daar zijn ook nog genoeg problemen maar daar wordt bij Radar geen aandacht meer aanbesteed.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 13:58 
Offline

Geregistreerd: do 02 nov 2006 10:47
Berichten: 261
Je quote moet je even nakijken want nu al de 2e keer dat je mij quote en het lijk als of je het zelf geschreven hebt. (quote knop drukken en eronder helemaal na [/quote] pas beginnen met tikken.

Maar wanadoo en orange staan veel minder in de markt, veel mensen kiezen voor KPN vanwege de betrouwbaarheid (van analoog) en KPN heeft gewoon een enorme groei. Je hoort en ziet overal reclames voor KPN die je voor Orange sporadisch tegen komt. En dan op 500.000 aansluitingen 700 klachten die bij RADAR liggen. Ach...het hoort niet en het duurt te lang maar het percentage valt mij nog mee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 19:31 
Offline

Geregistreerd: wo 06 sep 2006 17:21
Berichten: 39
Goed nieuws vanaf morgen (8:00 7 december) wordt er gewoon doorverbonden naar de tweede lijn, oftewel je hoeft (bij een groot deel van de problemen) niet te wachten tot je teruggebeld wordt. dit gaat de doorstroom vergroten en de druk op de eerste leen afnemen. en geloof mij ik werk bij de eerste lijn, dit is een goede oplossing en gaat zeker voor verbetering zorgen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 20:19 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 23:27
Berichten: 243
wezel555 schreef:
Goed nieuws vanaf morgen (8:00 7 december) wordt er gewoon doorverbonden naar de tweede lijn, oftewel je hoeft (bij een groot deel van de problemen) niet te wachten tot je teruggebeld wordt. dit gaat de doorstroom vergroten en de druk op de eerste leen afnemen. en geloof mij ik werk bij de eerste lijn, dit is een goede oplossing en gaat zeker voor verbetering zorgen.


De 2elijn die gaat meer inbound doen en minder outbound, komt er dus op neer dat de wachttijden van het terugbellen langer worden, maar ze worden dus wel beter bereikbaar voor de 1e lijns. Dus kun je ze eerder doorverbinden. Volgens mij is dit idd ook een beter systeem.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2006 22:00 
Offline

Geregistreerd: ma 27 nov 2006 15:53
Berichten: 31
magik schreef:
Waar het tijdens bestellen vaak misgaat:
1) Klanten bestellen pstn ipb terwijl ze isdn hebben
.


Dit moet je me ff uitleggen. Ik had er al een monteur over horen praten, maar ik heb ipb besteld bij Primafoon en ik kan me niet herinneren dat ik ergens een hokje moest aankriuzen tussen pstn en isdn. Dat is taak van de KPN om te kijken of het pstn of isdn wordt. De klant besteld gewoon ipb en zal het een rotzorg wezen of het isdn of pstn is.

Overigens schijn ik nu in behandeling van de 3e lijn. Ze zouden me binnen 24 uur terugbellen (hoop ik).

Rene


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 08:36 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ghandi_ii schreef:
Overigens schijn ik nu in behandeling van de 3e lijn. Ze zouden me binnen 24 uur terugbellen (hoop ik).

Rene


Meestal komt feedback via de tweede lijns en de derde lijns zul je niet heel vaak aan de telefoon krijgen dus ben benieuwd !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 17:23 
Offline

Geregistreerd: ma 20 maart 2006 10:54
Berichten: 285
wopper schreef:
Rene schreef:
Citaat:
Ook met een mobieltje.


Nee, helaas niet. je betaalt gewoon voor het gebruik van je mobiel.

Een 0800 nummer is ook gratis vanaf je mobiel (trust me ik verkoop die dingen in het weekend incl abo) een 0900 0909 nummer betaal je ook nog bovenop de 10cent of 45cent nog een keer je gesrekstarief van je mobiel. Bij een gemiddeld abo is dit 15 cent.


Dus de gouden tip om je mobiele kosten te beperken, niet het 0900 nummer bellen :wink: Was wel leuk geweest voor de meneer bij radar met z'n 300 euro mobiele rekening :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 22:11 
Offline

Geregistreerd: ma 06 nov 2006 21:16
Berichten: 11
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Ik heb die uitzending gezien. KPN moet gewoon een blik mensen opentrekken en de liggende **** oplossen, dat staat vast maar die mensen die een paar 100 euro hebben lopen bellen maar de helpdesk... (zucht) :cry: echt zielig hoor. Ik heb een storing dus bel ik 0800-0407 en niet een 0900 nummer. Ik ga toch niet betalen voor iets wat nog niet werkt. Die mensen hadden ff verder moeten informeren :wink:

_________________
WinXP-KPN IPB-Thomsom-2 lijnen-3MB abbo-WiFi aan-Bosch C900v2 IP~PSTN converter met 90sec. lijnbewaking tbv alarmsysteem. Ik weet daarom hoe stabiel ipb is ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 dec 2006 22:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
MiC schreef:
Ik heb die uitzending gezien. KPN moet gewoon een blik mensen opentrekken en de liggende **** oplossen, dat staat vast :wink:


Is misschien iets te kort door de bocht,want de mensen die het evt moeten oplossen zouden dan ook kennis van zaken moeten hebben en dat is helaas niet altijd het geval :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling