Nou mijn bezwaar was dus dat er in de firewall p de EB per dag maar 1 periode ingesteld kon worden waarmee een restrictie te activeren is.
Bijvoorbeeld:
Monday From: 19.00 uur Untill: 2.30 uur.
Tueseday From: 19.00......................enz.
Als je dan zo een tijdsindeling hebt gemaakt kan je kiezen voor bijvoorbeeld de regel : "Deny Internet Acces" . Deze regel zal dan op de door jouw ingevulde tijden uitgevoerd worden.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is gewoon 2 keer een dag toevoegen. Hierdoor zou je 2 periodes per dag kunnen definieren waarop GEEN internet beschikbaar is ergo: de tussenliggende periode mag er wel geinternet worden.
Ik heb een aantal pakketten die hier in dit topic zijn genoemd bekeken en die zien er goed uit. Edoch:
- Van Enuff PC kreeg ik de remote administration niet aan de gang in mijn werkgroup. Nou vindt ik de werkgroep mogelijkheid van Microsoft sowiezo verschrikkelijk slecht dus heb niet verder geprobeerd. Het Client-Server spelletje ging niet werken in iedergeval. De Server moet ook altijd aantsaan.
- CyberPatrole zag er ook goed uit maar daar kreeg ik op 1 pc een foutmelding van bij het opnieuw opstarten, waarna ik deze ook niet meer kon deinstalleren omdat de Passwordcheck niet meer werkt. Gelukkig is het maar een partitie van een dualboot machine maar ik kan hier dus absoluut niet meer op internetten. Hahaha wees gewaarschuwd dus het blokkeren werkt echt, de-blokkeren niet.
Ik heb op dit moment op 1 pc K9,
http://www.k9webprotection.com , geinstalleerd. Gratis en met TimeRestriction mogelijkheden ( en dat is eignelijk wat ik zoek ). De tijden zijn wat moeilijk in te stellen en volgens mij fietste MSN Messenger er gewoon doorheen.
Enfin ik ga mijn eigen bedenksel uitproberen op de EB en laat de resultaten weer weten