Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 02 jul 2025 03:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2006 17:38 

Ik verneem dat ik last van de warmte heb, ik zie taalfouten hi hi!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2006 19:27 
Erelid

Moroni schreef:
Zou er geen mogelijkheidzijn om een vereninging op te richten die de belangen behartigd van de gebruikers van de EB? Het lijkt mij dat je dan meer een vuist kunt maken tegen de KPN en deze moet dan wel genoodzaakt zij om hun product te verbeteren.
Best een goed idee, maar hoe ga je dat aanpakken, ik denk als er iemand mee zou beginnen er weinig animo voor is, om voorbeelden te noemen, er is een klachtenbrief forum geweest hier, weinig of geen reacties. Als je zoiets op poten zet moet men er massaal achter staan, als eenling begin je niets tegen zo'n keihard bedrijf als KPN

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2006 21:59 

Willy schreef:
Moroni schreef:
Zou er geen mogelijkheidzijn om een vereninging op te richten die de belangen behartigd van de gebruikers van de EB? Het lijkt mij dat je dan meer een vuist kunt maken tegen de KPN en deze moet dan wel genoodzaakt zij om hun product te verbeteren.
Best een goed idee, maar hoe ga je dat aanpakken, ik denk als er iemand mee zou beginnen er weinig animo voor is, om voorbeelden te noemen, er is een klachtenbrief forum geweest hier, weinig of geen reacties. Als je zoiets op poten zet moet men er massaal achter staan, als eenling begin je niets tegen zo'n keihard bedrijf als KPN

Er moet toch iemand beginnen? Ik weet best dat de KPN een groot concern is maar ook zij moeten zich aan bepaalde regelgeving houden. Ik ben juridisch te weinig onderlegt om een vuist te maken maar als ik op deze site kijk zijn er genoeg mensen die wellicht wel willen maar niet de moeite nemen, juist omdat de KPN zo groot is. Als er een vereniging wordt opgericht betekend dat nogal wat. Denk bijvoorbeeld aan statuten, kamer van koophandel en wat weet ik al niet meer, dan kan nooit iemand alleen doen. Daarvoor heb je een bestuur nodig, je moet naar de notaris en wat niet meer. Er hangt heel wat aan zo`n vereninging. Ik vraag mij af hoeveel gebruikers er zijn van de EB, hetzij bij KPN/Planet en Het Net.
Als er voldoende mensen zijn die zich willen inzetten moet het lukken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 08:12 

Als je geen resultaat hebt met een klacht bij KPN, dan kan je nog altijd een klacht indienen bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken.
Uitspraak van die commissie is bindend voor beide partijen.
Voor nadere info: http://www.geschillencommissie.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 08:28 

fritsvl schreef:
Als je geen resultaat hebt met een klacht bij KPN, dan kan je nog altijd een klacht indienen bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken.
Uitspraak van die commissie is bindend voor beide partijen.
Voor nadere info: http://www.geschillencommissie.nl

Klopt, alleen, als je een klacht hebt die te maken heeft met de EB dan duurt een uitspraak vaak langer dan het probleem bij de EB

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 08:48 
Erelid

Schiet ook niet op daar, je moet het eerst proberen zelf op te lossen, dan een klacht daar neerleggen, kosten 35 euro en dan dit.

De gemiddelde behandelingsduur bij de Geschillencommissie Telecommunicatie bedraagt momenteel 4,4 maanden.

Verder als je daar zoekt op KPN of Experiabox staat er nog helemaal niets, dus de mensen weten de weg niet daar naar toe, of ze zijn over het algemeen tevreden.

Wou het hier maar bij laten anders dwalen we teveel af van het onderwerp waar de topic starter mee begonnen is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 12:23 

Toen ik zaterdag avond thuis kwam brande het voip lampje eindelijk.
Schijnbaar heeft de 2e lijn medewerker iets omgezet.

Toch blijf ik het raar vinden dat extra moet betalen voor de lange gesprekken na hun helpdesk terwijl hun in de fout zijn gegaan. Het produkt dat je koopt moet toch gewoon goed wezen?

Je gaat bij nieuwe auto die mankementen heeft toch ook niet steeds betalen om de mankementen te verhelpen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 12:25 
Erelid

Patrick je heb helemaal gelijk, maar ben toch blij voor je dat het nu werkt, en hopelijk blijft het goed werken. Bij deze gaat dit topic op slot. Mochten er nog problemen zijn laat het dan even weten, dan kan het topic eventueel weer open.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 12:28 

Je zou kunnen overwegen om een klacht in te dienen danwel de gemaakte kosten te claimen en als je eea onderbouwen kunt denk ik dat men er open voor staat.
Verder zou ik even afwachten miv welke datum je een factuur krijgt.

De vergelijking die je maakt met een auto is wel een logische maar hij gaat misschien niet helemaal op.Als ik me niet vergis heeft KPN ergens op haar site aangegeven dat ze geen garantie geven voor 100 % bereikbaarheid,kwaliteit etc aangezien het nog een "nieuw" produkt is ?!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]