Willy schreef:
Moroni schreef:
Zou er geen mogelijkheidzijn om een vereninging op te richten die de belangen behartigd van de gebruikers van de EB? Het lijkt mij dat je dan meer een vuist kunt maken tegen de KPN en deze moet dan wel genoodzaakt zij om hun product te verbeteren.
Best een goed idee, maar hoe ga je dat aanpakken, ik denk als er iemand mee zou beginnen er weinig animo voor is, om voorbeelden te noemen, er is een klachtenbrief forum geweest hier, weinig of geen reacties. Als je zoiets op poten zet moet men er massaal achter staan, als eenling begin je niets tegen zo'n keihard bedrijf als KPN
Er moet toch iemand beginnen? Ik weet best dat de KPN een groot concern is maar ook zij moeten zich aan bepaalde regelgeving houden. Ik ben juridisch te weinig onderlegt om een vuist te maken maar als ik op deze site kijk zijn er genoeg mensen die wellicht wel willen maar niet de moeite nemen, juist omdat de KPN zo groot is. Als er een vereniging wordt opgericht betekend dat nogal wat. Denk bijvoorbeeld aan statuten, kamer van koophandel en wat weet ik al niet meer, dan kan nooit iemand alleen doen. Daarvoor heb je een bestuur nodig, je moet naar de notaris en wat niet meer. Er hangt heel wat aan zo`n vereninging. Ik vraag mij af hoeveel gebruikers er zijn van de EB, hetzij bij KPN/Planet en Het Net.
Als er voldoende mensen zijn die zich willen inzetten moet het lukken.