Marcel schreef:
Het is de standaard SIP IP-adres. Wellicht staan niet alle instellingen goed.
5. Kan ik andere SIP-hardware en SIP-software gebruiken?
Ja, dat kan, maar gebruik dan bij voorkeur niet de standaard SIP-poort 5060 voor communicatie. Deze wordt namelijk door KPN gebruikt voor telefoonverkeer over de KPN Experia Box en kan zo problemen veroorzaken bij andere apparatuur of software.
Als u een andere poort voor SIP gebruikt, bijvoorbeeld 5080, dan is het in principe mogelijk om SIP-gebaseerde telefonie van een andere aanbieder te gebruiken. Deze aanbieder moet dan wel deze poort accepteren. U reglt zelf de instellingen van uw eigen (Niet KPN) SIP-telefoon of software.(bron:kpn.com)
Je kan gelijk hebben mischien een verkeerde instelling ik krijg alleen een in gesprekstoon te horen maar geen kiestoon, ik heb het volgende gedaan bij user id mijn gebruikersnaam die in de experiabox staat en wachtwoord, en bij proxy: sip. dat ip adres wat je heb gegeven...
of moet dat anders ??