IK zie onderdehand door de bomen het bos niet meer...Wie kan het me uitleggen..?
Ik heb sinds 14 juni jl. InternetPLusBellen Lite en I-TV. Na een hoop strubbelingen (zie elders in dit forum), werkt alles nu gelukkig naar behoren. Ik zit alleen nog te wachten op terugbetaling van de toegezegde kortingen (o.m. startpakket), want daar doet KPN erg lang over naar het schijnt...
Ter zake: Ik lees nu weer over snelheidsverhogingen en daarbij horende nieuwe abonnementen:
Het abonnement IPB Lite + I-TV kost me nu €52,90 per maand. Als ik zou overstappen naar de nieuwe equivalent, InternetPlusBellen en I-TV Extra (?) van €60 per maand, zou die snelheidsverhoging me dus €7,10 per maand meer kosten. Is dat het wel waard? In de praktijk blijkt trouwens dat mijn factuur elke maand nieuw verborgen geintjes heeft zoals kosten voor ThuisService (nooit besteld), kosten voor het bellen naar mobiel en servicenummers, die niet in de BelOnbeperktAltijd optie zitten, die me ook al €10 per maand extra kost (Het zou leuk zijn als KPN daar eens een MobielBellenAltijd voor zou kunnen leveren).
Ik ben bang dat ik per saldo met IPB+ITV duurder uitben dan ik was met mijn oude ISDN, DirectADSL Lite en UPC tvkabel (analoog signaal), of ben ik nu te negatief...?
Kortom, is het raadzaam om mijn abonnement over te sluiten naar Extra, of is die snelheidsverhoging de meerprijs en de stress

niet waard..?
Klopt het trouwens ook dat je dan weer nieuwe apparatuur krijgt?