Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 04:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 21:45 

Staat het ook niet op je factuur die je online kan vinden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 21:49 

JJdJ1984 schreef:
Staat het ook niet op je factuur die je online kan vinden?

Het enige wat daar staat is een factuurkenmerk. Een veel langere cijferreeks dan het klantnummer. En een gedeelte van de inhoud van de cijferreeks lijkt ook niet op mijn "nieuwe" klantnummer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 22:01 

Hmmm, ik had me aanmeldingsbrief bij de hand en daar stond mijn klantnummer wel op.

De man die ik bij de helpdesk aan de telefoon had kon zien aan 60553694 dat dit een nieuw klantennummer was en niet klopte.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 22:03 

Ik mijn brief die ik vorige week heb gehad zie ik wel een klantnummer staan, dat is het probleem niet.
Maar ik kan nergens ontdekken wat mijn klantnummer is waar ik nu onder internet zeg maar.
Ik ga morgen gewoon nog eens bellen want ik vertrouw er werkelijk niks van.
Sorry Marcel, ik vertrouw je wel maar ik heb gewoon een rot gevoel hierover.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 13 jul 2008 22:43 

Wees wel een beetje doortastend. Ze schepen je vrij makkelijk af helaas.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 09:16 

Zojuist gebeld.
Na 4 mensen en een half uur verder vertelde ze me dat ik geen nieuw Experiabox krijgt.
De brief die ik ontving was een standaard brief zoals die naar vele gaat en daar staat toevallig in dat ik een nieuwe Experiabox zou krijgen.
Rond 22 juli ga ik over zeiden ze.
Dit antwoord klonk me wat logsischer. We wachten af.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2008 16:51 

Btw, ik heb zelf KPN basis aangevraagd afgelopen vrijdag, ben benieuwd, want bij mij werd nadrukkelijk gezegd dat er niets veranderd, maar ik heb geen bevestigingsmail of brief ontvangen, dus dat is al een goed voorteken.

Update:
Klantenservice gebeld, er is niets bekend :evil: Maar kijk ik op KPN.com onder status van mijn order: Uw bestelling is ontvangen :twisted:

Maar daar staat ook "U kunt uitsluitend de status volgen van een nieuwe aanvraag. De status van een wijziging of verhuizing van uw abonnement wordt hier niet getoond"

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jul 2008 23:30 

IK zie onderdehand door de bomen het bos niet meer...Wie kan het me uitleggen..?

Ik heb sinds 14 juni jl. InternetPLusBellen Lite en I-TV. Na een hoop strubbelingen (zie elders in dit forum), werkt alles nu gelukkig naar behoren. Ik zit alleen nog te wachten op terugbetaling van de toegezegde kortingen (o.m. startpakket), want daar doet KPN erg lang over naar het schijnt...
Ter zake: Ik lees nu weer over snelheidsverhogingen en daarbij horende nieuwe abonnementen:
Het abonnement IPB Lite + I-TV kost me nu €52,90 per maand. Als ik zou overstappen naar de nieuwe equivalent, InternetPlusBellen en I-TV Extra (?) van €60 per maand, zou die snelheidsverhoging me dus €7,10 per maand meer kosten. Is dat het wel waard? In de praktijk blijkt trouwens dat mijn factuur elke maand nieuw verborgen geintjes heeft zoals kosten voor ThuisService (nooit besteld), kosten voor het bellen naar mobiel en servicenummers, die niet in de BelOnbeperktAltijd optie zitten, die me ook al €10 per maand extra kost (Het zou leuk zijn als KPN daar eens een MobielBellenAltijd voor zou kunnen leveren).
Ik ben bang dat ik per saldo met IPB+ITV duurder uitben dan ik was met mijn oude ISDN, DirectADSL Lite en UPC tvkabel (analoog signaal), of ben ik nu te negatief...?
Kortom, is het raadzaam om mijn abonnement over te sluiten naar Extra, of is die snelheidsverhoging de meerprijs en de stress :roll: niet waard..?
Klopt het trouwens ook dat je dan weer nieuwe apparatuur krijgt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 21 jul 2008 21:36 

Ik had niet anders verwacht. Het is uiteindelijk toch niet helemaal goed gegaan.
Laatste keer dat ik belde, zo'n anderhalve week geleden, meldde ze me dat ik 22 juli aangesloten zou worden op het nieuwe abonnement.
Vandaag 21 juli en nog steeds geen bevestiging ontvangen van deze datum.
Ik heb toen toch vandaag maar even contact gezocht met KPN. Na 33 minuten en 4 medewerkers kwam men er achter dat het abonnement om één of andere vage reden stop was gezet op 8 juli. 8 juli was waarschijnlijk de datum dat ik laatst contact had gehad met KPN. Deze telefonist had waarschijnlijk wat zitten klootviolen. Uiteindelijk vertelde de medewerker dat alles deze week goed kwam. Een schriftelijke bevestiging zou vandaag op de bus gaan.
Ondanks dat ik er geen schade van heb ondervonden kan je stellen dat het toch slordig van KPN is.

Het lijkt wel een soap :D

Blij dat ik van mijn werk kan bellen :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 09:19 

Maar zat je zonder verbinding dan per 8 juli?
Nee toch?

Of zou het per 8 augustus zijn opgehouden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 12:23 

Ook met mijn upgrade is niet alles goed gegaan.

De eerste bestelling van mijn upgrade is nergens meer te vinden (heb wel een email ontvangen ter bevestiging).
Vandaag opnieuw aangevraagd om van lite naar extra te gaan. Ben benieuwd als nu e.e.a. goed gaat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 13:52 

Robèrt schreef:
Maar zat je zonder verbinding dan per 8 juli?
Nee toch?

Of zou het per 8 augustus zijn opgehouden?

Zoals ik al zei, ik heb er gelukkig geen schade van ondervonden alleen wat vertraging.
Dus zo schokkend is het nou ook weer niet, alleen een beetje slordig.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 26 jul 2008 17:09 

En weer twee uur aan de lijn gezeten.
Weer werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Het account was weer stop gezet en ze wisten niet waarom. Om een lang verhaal kort te maken kwam het neer op het volgende.
In mei heb ik mijn account geupgrade van Go naar Lite. Het blijkt dat je daar dan een jaar aan vast zit.
In die tussentijd kan je alleen opwaarderen. Dus van Lite naar Extra en niet van Lite naar Basis.
Daar kwamen ze na een maand achter.
Zojuist weer gebeld met in het achterhoofd dat ik dan toch maar dat Extra abonnement ging nemen. Voor ongeveer 5 euro per maand extra valt dat dan ook wel weer mee.
Hoewel het eigenlijk toch een principekwestie is geworden toch maar aan de helpdeskmedewerker gevraagd of ik kon overstappen naar basis en erbij verteld dat ik in mei ben overgestapt van Go naar Lite en dat ik misschien wel een jaarcontract had.
Die helpdeskmedewerker zei dat het toch zou moeten lukken. Maar op het moment dat hij de order wilde aanmaken lukte dat niet omdat mijn wijzigingen van vanmorgen nog niet waren doorgevoerd.
Maandag terugbellen dus.

Mocht basis niet lukken dan maar een Extra abonnement. Maar ik ga toch die Basis proberen :D
We zien maandag wel weer wat voor helpdeskmedewerker we krijgen.

Zo zegt elke helpdeskmedewerker weer wat anders.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 26 jul 2008 17:41 

Maar eigenlijk stel je standaard vragen aan de helpdesk.
Waarom geven zij dan geen standaard antwoorden vraag ik me af?
Hebben ze er geen procedures voor?

Maar heb je nu wel naar tevredenheid wat je wil hebben?
Of moet je nu toch meer betalen voor meer snelheid wat je eigenlijk niet wilde?

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 26 jul 2008 20:11 

Elke helpdesker zegt wat anders. Procedures zullen ze ongetwijfeld hebben maar waarschijnlijk is de kennis van menig helpdesker onder de maat.
Of misschien dat de communicatie van bovenaf gewoon slecht is, je zegt het maar.
Ik wilde eigenlijk gewoon minder gaan betalen. Dus IPB light naar basis zal een tientje schelen, dus van 43 euro naar 35 euro.
Maja als dat dan niet kan dan voor 5 euro meer naar het Extra abonnement met 8 mbit en altijd gratis bellen.
En dat is precies wat KPN natuurlijk wil. Zo ver hebben ze me dan toch gekregen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]