Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 17 jun 2025 19:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep 2007 20:25 

Marcel schreef:
marcel234 schreef:
jawel, het is de 3rde lijn! meten, meten...oh meneer, er zit ergens kortsluiting in de lijn daarom doet u telefonie het niet goed.
En Mine-tv werkt wel? Het zal eerder iets te maken met de SIP-server en de SIP-accounts. Hebben ze dat wel goed doorgelicht?

Mine-tv werkt gewoon met een internet verbinding. En internet idd ook, dus ja, beetje raar antwoord. maargoed, ze zijn niet voor niets 3e lijns ;)
ben benieuwd wat het resultaat wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep 2007 20:25 
Site Admin

Dat uit faseren had ik al vernomen, echter, KPN wilde er nog wel mee verder gaan, maar Philips levert die beeldtelefoons simpelweg niet meer uit waardoor het dreigt uit te sterven naar een collectors item :)

I-tv werkt prima en er zit ook wat verbetering in. werd vandaag plots gebeld door de mphd met de vraag of mijn ticket al behandeld was??? ik zeg ja, die is overgenomen door de derde lijn, maar de lijn is te brak waardoor voip moeite heeft.

Zegt die medewerker "brak? Wat brak? Er is niks mis met uw lijn alleen de sipserver ligt door de war, kwestie van goedzetten en morgen monteur sturen om u te helpen bij het vinden van een oplossing voor die beeldtelefoon.

Afijn, m`n broek zakte weer naar beneden maar liet hem toch zijn gang gaan. Afijn, 2 uur later prima telefoon hier. alle nummers weer op zijn plek en kan weer gebeld worden.

Morgen tussen 12 en 14.00 uur komt er wel dus een monteur om te kijken wat nu het probleem is met die beeldtelefoon. Nog steeds valt voip eruit als ik gebeld wordt op die beeldtelefoon en dat lijkt mij niet de bedoeling.

@Corvector, zeker jammer dat ze er niet mee verder gaan. het is zeker een machtig stukje techniek dat weliswaar te vers in de kinderschoenen staat, maar wel tot een succes had kunnen komen. je kent de gezegde "its take 2 to tango" en dat gold ook voor beeldtelefonie. als Philips weigert nog nieuwe foons te maken houdt het voor KPN al snel op. wie weet over een jaartje of 3 dat het een nieuwe poging zal krijgen?

Groet Marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep 2007 20:57 

marcel234 schreef:
Morgen tussen 12 en 14.00 uur komt er wel dus een monteur om te kijken wat nu het probleem is met die beeldtelefoon. Nog steeds valt voip eruit als ik gebeld wordt op die beeldtelefoon en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Groet Marcel.

Kan opzich geen kwaad toch? Als er een monteur langskomt. Valt me wel op dat KPN de laatste tijd dingen wel beter regelt qua service e.d. (niet partijdig bedoelt). Hopelijk levert het wat op!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 sep 2007 20:59 
Site Admin

het heeft ook niks te maken met partijdigheid hoor :wink: je zwengelt gewoon feiten aan die waar zijn. kpn heeft service hoog in het vaandel staan en dus is het super dat ze mij morgen willen helpen bij het vinden van de juiste oplossing voor dit narig probleempje!

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2007 18:32 
Site Admin

rarara...en toen hadden we weer ee zwarte experia :roll:

het blijkt dus dat die vp6500 gewoon kas verrot is. de monteur heeft een brief meegegeven en daarmee moest ik maar naar de primafoon. zo gezegt zo gedaan. na zijn bezoek in de auto naar de primafoon. kijk die vent me toch een partij vreemd aan :shock: ja euh wat moet ik hiermee, wij hebben ze niet meer.

ja hallo, dan geef je fijn geld er voor terug. ja euh...dat kan niet. oke en nu? dat wist die ook niet. heeft maar een printje gemaakt van de doos en de werkbon van die monteur en gaat kijken wat die kan doen.

weet je wat het komische is(?), ze hebben nog 2400(!!) van die vp`s op voorraad. maar euh ze worden niet meer uitgelevert wat gaan ze dan doen met die 2400 stuks?

afijn, wazig allmaal bij die primafoon, maar ben wel met diezelfde vp6500 thuis gkomen. in afwachting wat de primafoon voor mij kan betekenen.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2007 18:55 
Site Admin

dat is opgelost :roll:

net gesproken met een heer van kpn en die heb ik picobelo uitgelegt wat er nu vandaag is misgegaan. hij vond het zeer vreemd dat de monteur geen andere beeldtelefoon bij zich had. "er zijn er genoeg in voorraad meneer, dat is express gedaan voor het geval er nog repratie`s moeten plaatsvinden vandaar die 2400 stuks" dus? " dus ik ga voor u een nieuwe bestellen en deze wordt binnnen 10 werkdagen naar u toegestuurt" .

aha, kijk dat is pas service melde ik nog. zo kan het dus ook! ik ga er van ui dat het idd wel die 10 werkdagen gata duren maar dan krijg ik wel tenminste een goeie foon.

in afwachting verblijf ik dus :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2007 22:31 
Site Admin

wat is de reden om weer terug te gaan naar de zwarte box?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 29 sep 2007 00:46 
Site Admin

de reden was omdat i-tv toch blokkerig beeld hier en daar bleef geven. voor die grijze werd opgehangen op advies van de helpdesk draaide alles hier goed (zie eerdere postings van mij) maar sinds die grijze liep het toch niet allemaal geheel vlekkeloos. dwz internet wel maar i-tv en telefonie hadden zijn kuurtjes.

daarbij was het ook beetje toeval verhaal. ik vroeg buiten bij de bus of hij een grijze box bij zich had, hij zei ja die heb ik, heb je de analoge of idsn versie? ik zei de isdn versie.

even later stapte die binnen met een zwarte :roll: ik bedacht me heel snl dat dit beter zou gana draaien als die grijze dus heb acoord gegeven dat ding op te hangen.

moet zeggen dat alles nu wel weer vlekkeloos draait. dus kan je dan zeggen dat die grijze in combinatie met i-tv toch niet echt geschikt is? moeilijk te beantwoorden. er zijn legio mensen met een grijze èn i-tv zonder problemen dus je zou zeggen het moet kunnen. maar in mijn geval draait het toch allemala lekkerder op die zwarte box dus vandaar.

ik wacht nu gewoon op de levering van een nieuwe vp6500 en mijn vermoeden zegt dat het dan wel goed zal draaien.

waar maak ik me druk om. dat beeldbellen heeft het niet gehaald. de leveringen zijn stopgezet en te koop is die al helemaal niet meer. dus met wie ga je beeldbellen dan?, kijk tìs tevens ook een gewoon toestel met best een mooi desing, daarom wil ik hem alsnog wel hebben om gewoon mee te bellen. ik had hem ook weer op marktplaats kunnen donderen en iemand anders in zijn maag kunnen duwen. maar zo ben ik niet ingestelt en verwacht dat kpn een goed product levert. dat die vent mij willens en wetens in zoetemeer mij die witte heeft gekocht terwijl die wist dat die verrot was is altijd een risico bij aankopen via marktplaats.

snap ook niet goed waarom die dat gedaan heeft want hij had hm zelf zo kosteloos kunnen laten vervangen voor een nieuwe net zoals ik het nu doe. dus tja...beetje lui mannetje zullen we maar zeggen :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 20:02 
Site Admin

als het goed is komt morgen of overmorgen de nieuwe beeldtelefoon binnen van kpn. moet echt zeggen dat service zeer hoog in het vaandel staat. kreeg nml zojuist telefoon van kpn dat de beeldtelefoon op 1 oktober is besteld en binnen 3 werkdagen wordt aangeboden.

wees eerlijk, dat is toch super netjes!ik neem mijn petje af voor de wijze hoe kpn zijn klanten momenteel probeert van dienst te zijn.

dus een zeer warme douche voor kpn :!: :!:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 20:12 
Site Admin

marcel234 schreef:
als het goed is komt morgen of overmorgen de nieuwe beeldtelefoon binnen van kpn. moet echt zeggen dat service zeer hoog in het vaandel staat. kreeg nml zojuist telefoon van kpn dat de beeldtelefoon op 1 oktober is besteld en binnen 3 werkdagen wordt aangeboden.

wees eerlijk, dat is toch super netjes!ik neem mijn petje af voor de wijze hoe kpn zijn klanten momenteel probeert van dienst te zijn.

dus een zeer warme douche voor kpn :!: :!:

groet marcel.

volgens mij weet KPN dat jij moderator op dit forum bent :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2007 20:13 
Site Admin

stttttttttttttt :wink: :lol:

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]