Dat uit faseren had ik al vernomen, echter, KPN wilde er nog wel mee verder gaan, maar Philips levert die beeldtelefoons simpelweg niet meer uit waardoor het dreigt uit te sterven naar een collectors item
I-tv werkt prima en er zit ook wat verbetering in. werd vandaag plots gebeld door de mphd met de vraag of mijn ticket al behandeld was??? ik zeg ja, die is overgenomen door de derde lijn, maar de lijn is te brak waardoor voip moeite heeft.
Zegt die medewerker "brak? Wat brak? Er is niks mis met uw lijn alleen de sipserver ligt door de war, kwestie van goedzetten en morgen monteur sturen om u te helpen bij het vinden van een oplossing voor die beeldtelefoon.
Afijn, m`n broek zakte weer naar beneden maar liet hem toch zijn gang gaan. Afijn, 2 uur later prima telefoon hier. alle nummers weer op zijn plek en kan weer gebeld worden.
Morgen tussen 12 en 14.00 uur komt er wel dus een monteur om te kijken wat nu het probleem is met die beeldtelefoon. Nog steeds valt voip eruit als ik gebeld wordt op die beeldtelefoon en dat lijkt mij niet de bedoeling.
@Corvector, zeker jammer dat ze er niet mee verder gaan. het is zeker een machtig stukje techniek dat weliswaar te vers in de kinderschoenen staat, maar wel tot een succes had kunnen komen. je kent de gezegde "its take 2 to tango" en dat gold ook voor beeldtelefonie. als Philips weigert nog nieuwe foons te maken houdt het voor KPN al snel op. wie weet over een jaartje of 3 dat het een nieuwe poging zal krijgen?
Groet Marcel.