Marcel schreef:
Inge schreef:
Ja ik heb toen juist Speedlinq niet gekozen om de voorwaarden, maar gezien de problemen die ik met KPN heb (al is hun helpdesk wel gratis nu maar voorheen niet) zal het wel niet veel verschil opleveren.
Wat zijn de problemen met IPB van KPN? Werkt IPB niet goed of is er een discussie met KPN over de facturen?
Ik heb wel een aardig goede verbinding met IPB. Ik kan alleen mijn alarm er niet op aansluiten zonder veel risico, verder vindt ik het veels te duur (komt ook omdat ik nooit met mijn vaste toestel bel eigenlijk want ik heb een unlimited abo van Telfort. Heb wel wat problemen met KPN gehad over facturen maar dat is inmiddels eindelijk opgelost na tig telefoontjes en mailtjes. Hun helpdesk is echt een zooitje maar het is gratis dus dat scheelt. Ik wil gewoon terug naar een normale aparte internet verbinding en apart telefonie (budget) en ik vindt de abo's van KPN te duur in verhouding met de kwaliteit die ze leveren.
Speedlinq staat slecht te boek en KPN ook dus wat moet je kiezen. Ik kan alleen een provider kiezen die iets aanbiedt over het KPN netwerk want alleen dat is actief in mijn regio.
Ik had altijd een lite abo van KPN en een abo telefonie en dat ging altijd super (ook draadloos een snelle verbinding).
De problemen die ik nu heb met internetplusbellen zijn:
* echo geluid
* Vaak wegvallen van telefoongesprekken
* zo af en toe geen verbinding maar na alles opnieuw instellen is het weer oke
* spooktelefoontjes maar daar ben ik sinds kort vanaf
mvg
Inge