Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 jun 2025 14:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 14 apr 2007 10:18 

Ik heb laatst nog een Speedtouch 546 geheel compleet gekocht voor maar liefts 7 euro..... :D

Zodra ik kan moet ik dit modem bij een kennis neerzetten, die zit nu nog met zo'n USB modem uit 2001/2002 te kl**ien...

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 12:49 

Marcel schreef:
Inge schreef:
Ja ik heb toen juist Speedlinq niet gekozen om de voorwaarden, maar gezien de problemen die ik met KPN heb (al is hun helpdesk wel gratis nu maar voorheen niet) zal het wel niet veel verschil opleveren.

Wat zijn de problemen met IPB van KPN? Werkt IPB niet goed of is er een discussie met KPN over de facturen?

Ik heb wel een aardig goede verbinding met IPB. Ik kan alleen mijn alarm er niet op aansluiten zonder veel risico, verder vindt ik het veels te duur (komt ook omdat ik nooit met mijn vaste toestel bel eigenlijk want ik heb een unlimited abo van Telfort. Heb wel wat problemen met KPN gehad over facturen maar dat is inmiddels eindelijk opgelost na tig telefoontjes en mailtjes. Hun helpdesk is echt een zooitje maar het is gratis dus dat scheelt. Ik wil gewoon terug naar een normale aparte internet verbinding en apart telefonie (budget) en ik vindt de abo's van KPN te duur in verhouding met de kwaliteit die ze leveren.
Speedlinq staat slecht te boek en KPN ook dus wat moet je kiezen. Ik kan alleen een provider kiezen die iets aanbiedt over het KPN netwerk want alleen dat is actief in mijn regio.
Ik had altijd een lite abo van KPN en een abo telefonie en dat ging altijd super (ook draadloos een snelle verbinding).
De problemen die ik nu heb met internetplusbellen zijn:

* echo geluid
* Vaak wegvallen van telefoongesprekken
* zo af en toe geen verbinding maar na alles opnieuw instellen is het weer oke
* spooktelefoontjes maar daar ben ik sinds kort vanaf

mvg

Inge

Laatst bijgewerkt door Inge op ma 11 jun 2007 18:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 13:15 

Beste Inge,

Waarom heb je dan gekozen voor IPB?
Je was toch een tevreden gebruiker voordat je IPB nam?
Voor het "goedkopere" bellen had je het al niet nodig.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 17:05 

Inge schreef:
Ik heb wel een aardig goede verbinding met IPB. Ik kan alleen mijn alarm er niet op aansluiten zonder veel risico, verder vindt ik het veels te duur (komt ook omdat ik nooit met mijn vaste toestel bel eigenlijk want ik heb een unlimited abo van Telfort.

Je zou dan eens kunnen kijken naar Tiscali is ook een KPN dochter gaat over het KPN netwerk.
Maar ja of je dan goedkoper uit ben vraag ik me af omdat je dan weer een losse telefoon abo er bij moet nemen van KPN.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 17:57 

Robèrt schreef:
Beste Inge,

Waarom heb je dan gekozen voor IPB?
Je was toch een tevreden gebruiker voordat je IPB nam?
Voor het "goedkopere" bellen had je het al niet nodig.

M.v.g,
Robèrt

Omdat ik een jaar geleden nog geen Unlimited abo had, die is net op de markt. Ik kreeg toen een foldertje van KPN en het leek mij wel wat, erg uitgebreid en het zag er gelikt uit. Ik had toen een normaal abo van KPN van 18 euro en Lite en die koste 29,95 en ik belde redelijk veel (zo'n 40 euro incl abo per mnd), dus dat scheelde toen wel wat. En ik dacht: zal wel een verbetering zijn dus ik kan dat altijd proberen. Wist ik toen hoeveel problemen het opleverde ten opzichte van mijn oude spulletje, tja dat weet je niet van te voren wel. En nu wil ik dus weer terug naar het oude, tja zo gaat dat soms he.

Laatst bijgewerkt door Inge op ma 11 jun 2007 18:04, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 18:01 

aart44 schreef:
Inge schreef:
Ik heb wel een aardig goede verbinding met IPB. Ik kan alleen mijn alarm er niet op aansluiten zonder veel risico, verder vindt ik het veels te duur (komt ook omdat ik nooit met mijn vaste toestel bel eigenlijk want ik heb een unlimited abo van Telfort.

Je zou dan eens kunnen kijken naar Tiscali is ook een KPN dochter gaat over het KPN netwerk.
Maar ja of je dan goedkoper uit ben vraag ik me af omdat je dan weer een losse telefoon abo er bij moet nemen van KPN.

Ik wil altijd wel bereikbaar zijn, mijn ouders en schoonouders moeten ons altijd kunnen bellen op een normaal vast nummer, daarom een belbudget abo voor mn telefoon en anders moet ik die 10 euri toch wel betalen omdat alle providers dat doorberekenen aan hun klanten die geen vaste telefonie hebben dus dat maakt al weinig verschil. Bij Tiscali kan ik niets krijgen, mijn postcode check geeft aan dat het niet beschikbaar is op mijn adres, evenals Tele2 niet helaas.
Zoek een abonnement voor zo'n 15 a 20 euro. Zit ik dus zo rond de 25 a 30 euro per maand, dat is wel goedkoper dan de 42,95 die ik nu betaal en wat ook niet super betrouwbaar is.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 18:52 

Wat is nu de status van het opzeggen ? Is het allemaal gelukt of loopt het nog ?

Kijk anders hier eens:

http://www.solcon.net/index.php?label=prive

http://www.kpn.com/kpn/show/id=874342

Wat voor optie's geeft de postcode check aan ? Kan best zijn dat indien je account nog niet is omgezet van digitaal naar analoog dat dat de reden is dat je geen oa Tele2 kunt krijgen ?!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2007 19:49 

Maarten schreef:
Wat is nu de status van het opzeggen ? Is het allemaal gelukt of loopt het nog ?

Kijk anders hier eens:

Wat voor optie's geeft de postcode check aan ? Kan best zijn dat indien je account nog niet is omgezet van digitaal naar analoog dat dat de reden is dat je geen oa Tele2 kunt krijgen ?!

Ik heb dus opgezegd en er is een repair mail aangemaakt. Ze dreigen wel dat ik ws een tijdje zonder internet kom te zitten, nou ja het zij dan maar zo.
Solcon is net zo duur als KPN helaas en ik heb net telefonisch contact gehad met Tele2. Voor een tijdje terug kon ik wel via hun internet krijgen maar nu geven ze aan dat ze de verbinding niet kunnen garanderen (ze zijn natuurlijk al een x teruggefloten door Kassa), dat vind ik wel netjes van hun dat ze aangeven dat ze het ws niet waar kunnen maken.

Ik twijfel nu nog tussen Speedlinq en Orange maar ik wacht nu even met aanvragen.

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 11:10 

Wat is de status van mijn opzeggen? Ik blijf maar opzeggen en steeds als ik weer bel dan heb ik nooit opgezegd (al 3 maal). Ik had vorige week een mail gestuurd met daarin de vraag of ik een bevestiging kan krijgen want er is onenigheid met KPN over de einddatum van mijn contract. Ik heb een bewijs hier dat het 24 augustus is en de medewerker zei 5 september. Dus weer gemaild met het nummer erbij van de mail waarin staat wanneer het jaar om is van mijn contract. Werd ik gisteren gebeld door een dame van KPN over dit mailtje. Ze zei: nou er is verder niet opgezegd hoor (tis toch om je haren uit je kop te trekken), ik zei dat ik het al drie keer eerder had gedaan maar volgens haar was dat niet zo. Ze ging het in orde maken zei ze......zucht.
Heb vandaag gemaild dat ik een schriftelijke bevstiging wil hebben, dit had ik ook al aangegeven bij de andere keren en de ene zei dat ik ene brief zou krijgen en de andere zei van niet....tja wat is het nu.

Ik ben bang dat ik toch maar een aangetekende brief moet gaan sturen naar ze want ik zie het anders niet goedkomen op deze manier.
Ik denk dat als ik nu weer bel dat men wederom niet heeft staan dat ik teruggezet moet worden en dat het weer in orde gemaakt gaat worden........misschien moet ik elke dag ff bellen???? :(

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 11:41 

Beste Inge,

Het begint een klucht in 7 delen te worden.....

Sterkte!

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 13:37 

Aan Inge.
Je kunt niet meer gratis bellen met de helpdesk van KPN. Het 0800 nummer is er niet meer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 14:55 

Bor de Wolf schreef:
Aan Inge.
Je kunt niet meer gratis bellen met de helpdesk van KPN. Het 0800 nummer is er niet meer.

Yes I know :(

Inge

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 17:09 

Inge, het zijn een stelletje prutsers bij de KPN. Zelfs nadat ik al weer een analoge KPN telefoonlijn had, presteren ze het me nog een nieuw surfen en bellen abonnement op te dringen.
Gelukkig ben ik er nu helemaal vanaf. Ik ben nu bij @Home.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2007 23:01 

Inge schreef:
Maarten schreef:

Kijk anders hier eens:

Ik heb dus opgezegd en er is een repair mail aangemaakt. Inge

Wanneer een repairmail is aangemaakt ligt het verzoek tot SLOOP van de lijn bij het rayon waar jij onder valt. Normaliter duurt het een week of 6 voordat dit geheel is afgerond.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2007 10:00 

magik schreef:
Inge schreef:
Maarten schreef:

Kijk anders hier eens:

Ik heb dus opgezegd en er is een repair mail aangemaakt. Inge

Wanneer een repairmail is aangemaakt ligt het verzoek tot SLOOP van de lijn bij het rayon waar jij onder valt. Normaliter duurt het een week of 6 voordat dit geheel is afgerond.

Bij mijn weten kan dat met een beetje flexibiliteit wellicht wat sneller ?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]