Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 18 jun 2025 21:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2007 18:54 

q300r_bc2 schreef:
arnowalop schreef:
Klopt.... je hoeft niet direkt te betalen, de kosten voor het installatiepakket en de aansluitkosten worden later via een factuur in rekening gebracht.... Toen ik het bestelde stond er ook € 0,-, maar de € 149,- voor het pakket en de € 29,95 voor de installatie zijn naderhand gewoon in rekening gebracht.

Wat een onzin!
Klopt dat de kosten in eerste instantie in rekening worden gebracht, maar je krijgt het geld vervolgens gewoon terug. Anders mogen ze écht niet op deze manier adverteren (dat heet misleiding en is strafbaar...). Dus als er € 0,00 staat moet het ook echt niets kosten.
Als je het niet vertrouwt kun je een dump van de site bewaren tot je het geld terug hebt, maar KPN/Planet kennende regelen ze het echt wel.

Zal eerlijk zijn: heeft bij mij even geduurd (maandje of zo?) voordat het bedrag teruggestort werd, maar is gewoon gebeurd.

Dus jij hebt gewoon die 149,95 + 29.95 teruggestort gekregen? Automatisch of moest je er achteraan?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2007 19:56 
Site Admin

bj mij is het volle pond wel in rekening gebracht, maar heb dat nooit betaald. mine heeft vanaf december vrijwel nooit goed gedraait en pas sinds 1 week is de boel pas werkend. uitvallende experia`s veel vrije tijd moeten maken voor hordes monteurs die de boel weer anders wilde en zo kan ik nog wel een boek vol schrijven.

eerdaags zal ongetwijfeld en brief vallen van planet die startklaar liggen alles te incasseren vanaf december, maar zal ze klip en klaar duidelijk maken dat ik zoveel tijd/moeite/energie/vrijetijd en ellende van ipb+mine hebt gehad dat het niet meer als normaal is buiten de belkosten om de rest kwijt te schelden.

mochten ze uit armoeigheid dit niet willen staat mijn rechtbijstand al helemaal klaar voor en lange rechtsgang, maar ik hoop dat dit niet zover hoeft te komen :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 11:51 

even terug naar het oorspronkelijke onderwerp: heb gisteren 20 min. 4 medewerkers aan de telefoon gehad, om tenslotte te horen te krijgen dat het momenteel inderdaad nog niet mogelijk was. Dus ik het abo van canal digitaal verlengen.
Wat blijkt: krijg is half tien 's avonds een mailtje met de bevestiging aanvraag mine tv!
Ik gebeld: ik kan niet iets annuleren wat ik niet heb aangevraagd, toch?
Affiijn, mevr. begreep er ook weinig van: waarschijnlijk heeft 1 van de medewerkers toch mine aangevraagd voor mij zonder echt te checken of het mogelijk was. 'Dader' is niet te achterhalen, reden ook niet. Pffff. Moet nu wachten op de schriftelijke annulering van iets wat ik niet heb aangevraagd.
Canal digitaal was zeer klantvriendelijk, zonder extra kosten kon per gisteren een nieuw abonnement worden aangegaan. Met direct beeld uiteraard.
Dus planet en kpn moeten nog veel leren!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 12:00 

Je kan toch kijken of je Mine inderdaad krijgt. En als dat zo is verkoop je toch gewoon je smartcard en laat je het abonnement overschrijven naar de nieuwe eigenaar.

Zo heb ik het ook gedaan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2007 12:06 

tja, wat niet kan. Maar ik wil maar even aangeven dat de rechterhand niet weet wat de rechterhand doet daar bij de helpdesks.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]