Petra schreef:
Vanmorgen las ik het volgende bericht op de KPN-site:
Exclusief voor Mine abonnees
Gratis abonnement op Digitenne voor het aansluiten van meerdere tv's
Met Mine bepaalt u zelf wat u wilt zien, wanneer u het wilt zien. Op dit moment kunt u Mine aansluiten op één televsie. Heeft u meerdere tv’s in huis, dan kunt u op uw andere tv’s in huis draadloos digitaal tv kijken via Digitenne van KPN.
Met Digitenne ontvangt u de 21 populairste tv-zenders en 17 radiozenders via de ether. U heeft géén kabels nodig, alleen een stopcontact. Dus u kunt heel eenvoudig tv kijken in de slaapkamer, zolder of keuken.
Dat kan als Mine klant zonder extra abonnementskosten!
Unquote
bron:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1808308Het lijkt erop met het bovenstaande aanbod, dat er voorlopig geen tweede Mine tuner komt van KPN???

dan moet het wel gratis zijn dus niet
ik heb al mine en heb daarna via de site van mine gratis digitenne aangevraagt en na een tijdje krijg ik in eens een factuur via de mail van kpn dat ik maar is moet gaan betalen hoe kan dit ???
ik heb ook al 2 uur met de help desk aan de telefoon gehagen en de kwamen er ook niet uit.
Hierbij ontvangt u de factuur van Digitenne van KPN. Het bedrag zal binnen drie dagen van rekening worden afgeschreven.
Abonnement Digitenne van KPN
Omschrijving Bedrag
- Standaard abonnementsprijs (van 23-05-2007 t/m 31-05-2007) € 4.05
- Standaard abonnementsprijs (juni 2007) € 9.95
- Standaard abonnementsprijs (juli 2007) € 9.95
- MINE korting (van 08-06-2007 t/m 30-06-2007) € -7.63
- MINE korting (juli 2007) € -9.95
- Eenmalige entree kosten € 29.95
Totaalbedrag van deze factuur incl. BTW: € 36.32
BTW-berekening
BTW-tarief Over BTW-heffing
19%
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal: € 36.32 € 5.80
Gr
Alex