Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 20 jun 2025 23:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 15:16 
Site Admin

ik heb het al gevonden:

U bestelt het startpakket van Digitenne voor € 89,95. Dit kan alleen via deze site. Hiermee geniet u binnen 10 minuten van Digitenne van KPN want het aansluiten is heel gemakkelijk. De reguliere abonnementskosten van € 9,95 per maand worden niet in rekening gebracht. Met het gratis abonnement op Digitenne kunt u tot wel drie tv’s aansluiten. U moet wel zelf een Digitenne-ontvanger aanschaffen voor iedere tv die u extra wilt aansluiten.

jammer. word je als gebruiker wel mooi op kosten gejaagd a; 89 euro :? alhoewel het idee echt zèèr goed is vind ik dit wel een minpuntje.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 15:43 

En als dan alles goed werkt je Mine abonnement opzeggen.

Heb je gratis Digitenne....:-)

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 19 apr 2007 20:53 

marcel234 schreef:
ik heb het al gevonden:

U bestelt het startpakket van Digitenne voor € 89,95. Dit kan alleen via deze site. Hiermee geniet u binnen 10 minuten van Digitenne van KPN want het aansluiten is heel gemakkelijk. De reguliere abonnementskosten van € 9,95 per maand worden niet in rekening gebracht. Met het gratis abonnement op Digitenne kunt u tot wel drie tv’s aansluiten. U moet wel zelf een Digitenne-ontvanger aanschaffen voor iedere tv die u extra wilt aansluiten.

jammer. word je als gebruiker wel mooi op kosten gejaagd a; 89 euro :? alhoewel het idee echt zèèr goed is vind ik dit wel een minpuntje.

groet marcel.

Even op Marktplaats kijken, staan regelmatig digitenne tuners te koop... heb er al een paar via marktplaats gekocht voor zo'n 30 euro... dan hoef je alleen nog een smartcard te kopen bij kpn, deze kost 12,95 ....

Ik vond het ook een hele mooie aanbieding.... Ik heb namelijk ruim een jaar lang digitenne gekeken voordat ik Mine TV aanschafte... Ik had m'n digitenne abonnement nog niet opgezecht, net even gebeld met KPN... mijn digitenne abonnement wordt automatisch omgezet naar het gratis combinatiepakket van Mine :)

Digitenne komt trouwens in een rap tempo in de rest van Nederland beschikbaar.... kijk voor digitenne nieuws maar eens op het dbv-t forum van het Sat4all.com forum....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 03 mei 2007 13:05 

12,95 euro waar nog 5 euro verzend boven op komt. 17,95 in totaal, af te rekenen bij de bezorger.

Heb het kaartje gisteren ontvangen (had al een tuner). Week doorlooptijd tussen bestellen en afleveren. Prima dus.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2007 13:12 

Petra schreef:
Vanmorgen las ik het volgende bericht op de KPN-site:

Exclusief voor Mine abonnees
Gratis abonnement op Digitenne voor het aansluiten van meerdere tv's

Met Mine bepaalt u zelf wat u wilt zien, wanneer u het wilt zien. Op dit moment kunt u Mine aansluiten op één televsie. Heeft u meerdere tv’s in huis, dan kunt u op uw andere tv’s in huis draadloos digitaal tv kijken via Digitenne van KPN.

Met Digitenne ontvangt u de 21 populairste tv-zenders en 17 radiozenders via de ether. U heeft géén kabels nodig, alleen een stopcontact. Dus u kunt heel eenvoudig tv kijken in de slaapkamer, zolder of keuken.

Dat kan als Mine klant zonder extra abonnementskosten!

Unquote

bron:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1808308

Het lijkt erop met het bovenstaande aanbod, dat er voorlopig geen tweede Mine tuner komt van KPN???
:cry:

Op de site van kpn staat dat elke tv geschikt is voor digitenne.

5. Welke tv's zijn geschikt voor Digitenne van KPN?

Elke televisie is geschikt voor het weergeven van Digitenne van KPN, dus ook oudere types. Zowel via een antennekabelaansluiting (coax) als de scartaansluiting kan de digitale ontvanger worden aangesloten. Meer over het aansluiten vindt u in de gebruiksaanwijzing.

Maar het werkt niet zonder scartaansluiting.
Toen heb ik kpn gebeld en die zijden dat de Single tuner niet geschikt is voor een tv zonder scartaansluiting, nou lekker is dat nu heb ik een tuner waar ik niks aan heb :cry:

Gr
Alex

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2007 13:23 

Ben wel benieuwd hoe oud jouw televisie dan is?

Maar neemt niet weg dat het wel waardeloos is, er staat tenslotte dat ook een coax-aansluiting voldoende is.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2007 13:40 

Robèrt schreef:
Ben wel benieuwd hoe oud jouw televisie dan is?

Maar neemt niet weg dat het wel waardeloos is, er staat tenslotte dat ook een coax-aansluiting voldoende is.

M.v.g,
Robèrt

Mijn tv is ongeveer 15 jaar oud en doet het nog prima.
Kpn zij tegen mij dat dit een nieuwe type tunner is en de oude niet meer te krijgen is, bij de vorige tunner kon dit wel met een coax kabel maar zo staat het niet op de site van kpn.

Gr
Alex.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 26 mei 2007 21:52 
Site Admin

hedenavond heb ik een testje gedaan met 3 mine tuners om te kijken of dit zou gaan werken. helaas...dat gaat dus niet :cry: wat wel kan is dat als tuner nummer 2 op kanaal 6 staat en je gaat met tuner nummer 3 ook naar kanaal 6 dan werkt het weer wel. het was te verwachten maar wilde het niet mezelf onthouden dit uit te proberen :lol:

mijn 3de mine tuner gaat dinsdag op de bus terug naar kpn want ik had 1 kapotte harde schijf en daarom werd er 1 opgestuurt, daarom had ik (even) de beschikking over 3 tuners :P

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 26 mei 2007 22:57 

Harde schijf stuk?
Hoelang had je deze tuner in gebruik?

Ik hoor dat er vaak schijven stuk gaan in tuners en HD-recorders.
Vreemd eigenlijk want in een PC gaan die dingen bijna nooit stuk.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2007 22:43 

Petra schreef:
Vanmorgen las ik het volgende bericht op de KPN-site:

Exclusief voor Mine abonnees
Gratis abonnement op Digitenne voor het aansluiten van meerdere tv's

Met Mine bepaalt u zelf wat u wilt zien, wanneer u het wilt zien. Op dit moment kunt u Mine aansluiten op één televsie. Heeft u meerdere tv’s in huis, dan kunt u op uw andere tv’s in huis draadloos digitaal tv kijken via Digitenne van KPN.

Met Digitenne ontvangt u de 21 populairste tv-zenders en 17 radiozenders via de ether. U heeft géén kabels nodig, alleen een stopcontact. Dus u kunt heel eenvoudig tv kijken in de slaapkamer, zolder of keuken.

Dat kan als Mine klant zonder extra abonnementskosten!

Unquote

bron:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1808308

Het lijkt erop met het bovenstaande aanbod, dat er voorlopig geen tweede Mine tuner komt van KPN???
:cry:

dan moet het wel gratis zijn dus niet

ik heb al mine en heb daarna via de site van mine gratis digitenne aangevraagt en na een tijdje krijg ik in eens een factuur via de mail van kpn dat ik maar is moet gaan betalen hoe kan dit ???
ik heb ook al 2 uur met de help desk aan de telefoon gehagen en de kwamen er ook niet uit.

Hierbij ontvangt u de factuur van Digitenne van KPN. Het bedrag zal binnen drie dagen van rekening worden afgeschreven.

Abonnement Digitenne van KPN
Omschrijving Bedrag
- Standaard abonnementsprijs (van 23-05-2007 t/m 31-05-2007) € 4.05
- Standaard abonnementsprijs (juni 2007) € 9.95
- Standaard abonnementsprijs (juli 2007) € 9.95
- MINE korting (van 08-06-2007 t/m 30-06-2007) € -7.63
- MINE korting (juli 2007) € -9.95
- Eenmalige entree kosten € 29.95
Totaalbedrag van deze factuur incl. BTW: € 36.32

BTW-berekening
BTW-tarief Over BTW-heffing
19%
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal: € 36.32 € 5.80

Gr
Alex

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 11:03 

Ik heb een 2e tuner aangeschaft via marktplaats. Maar tot op heden krijg ik hem niet werkzaam. Hij blijft de melding geven dat abonnement niet actief is (code 5).

Ik heb contact opgenomen met de helpdesk deze hebben de tuner aan mijn account teogevoegd maar ik blijf de melding houden. Ik heb toen weer gebeld en ze zeggen dat alles goed staat en dat het zou moeten werken.

Dus Marcel heb jij misschien een idee waar aan het aanligt want ik zag dat jij al aardig wat ontvangers aangesloten hebt op je aansluiting.

Het is wel zo als hij die melding geeft en ik druk op gids dat ik de gids krijg en ook het kleine schermpje boven in en die geeft dan gewoon Nederland 1 weer. Voor de rest kan ik dan niks doen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 13:51 
Site Admin

ik ga dit even uitzoeken. ligt op m`n puntje van me tong hoe je dat doet. volgens mij stata hierover ook iets op het mine forum zelf. ik kom der op terug.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 21:39 

Alvast bedankt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2007 21:50 
Site Admin

het antwoordt:

kpn kan op afstand de tuner een harde reset geven waardoor je net als bij je eerste tuner eerst je inlogcode`s moet invoeren. daarna maakt de tuner zich met het mac adres bekend maken aan de experia en de dslam en zal daarna gaan werken.

dus kpn bellen en vragen of ze de tuner op afstand een harde reset willen geven= probleem opgelost. je dient wèl dezelfde inlogcode`s te gebruiken die in de brief staat!

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2007 11:42 

Ik heb Kpn nogmaals gebeld maar ze zeggen dat ze de tuner niet kunnen resetten op afstand.

Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat de oude gegevens in de tuner staan. Want als ik de melding abonnement verlopen krijg en ik druk op gids/help/tv dan heb ik gewoon nederland 1 maar kan dan niet naar andere zenders schakelen.

Maar de directe menu knoppen werken wel en zo kan ik ook bij mijn info komen en daat staat nog steeds het account van de vorige eigenaar.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]