De grap van de maand, zoals ik al verteld had kon de monteur afgelopen maandag niks doen vanwege en server die het niet deed. Na overleg zou er vandaag iemand langskomen…nu word het lachen
Om 12.45 zie ik een kpn wagentje voor de deur parkeren, ik doe de deur open en roep dat hij gelijk een mine tuner kon gaan meenemen. Hij kijkt en beetje verbaasd loopt op mij af en zegt “mine-tuner?” ik zeg ja, want ik heb dinsdag gebeld dat de harde schijf kapot is en de hd heeft gezegd dat u die bij zich heeft? Hij zegt nou nee, ik heb niets bij me. Ik zeg, oké maar heeft u dan wel de experia-box bij u? euh, nee zegt hij die heb ik ook niet? Ik zeg, ja maar wat kom je doen dan? Ja euh ik kom de bekabeling na kijken? Ik zeg: ja maar dat is maandag al gebeurd en er zou vandaag en nieuwe experia-box geplaatst worden….
Kortom, vol gefrustreerd pak die zijn koffer weer op loopt naar de auto en komt na en kwartier hier weer uizetten met de mededeling dat morgen (vrijdag 26.01 dus) tussen 2 en 4 er weer en monteur komt. Nou we gaan maar weer afwachten.
Trouwens, mine lag er uit vanavond bij ons. Tussen 19.01 en 20.30 was er geen zender te bekijken…bleek een landelijke storing te zijn geweest. Iemand anders nog hiervan last gehad?

tevens heb ik vandaag een mail gehad voor in te schrijven op het mine forum. ik heb alleen maar kommer en kwel gelezen. veel geluiden zijn dezelfde als die van mijn...waarom moeten we in hemelsnaam gaan betalen voor en product dat niet op orde is...belachelijk
Groet Marcel.