ik kreeg vandaag een e-mail retour ( na 4 weken

) van kpn over de vraag of kpn de pilot nog ging verlengen. ik zal het antwoordt even neerzetten daarna kom ik terug met commentaar:
Geachte heer ****,
Naar aanleiding van uw vragen over Mine kunnen wij u als volgt informeren:
Het aantal aangeboden titels verschilt per periode omdat de rechten voor het tonen van een film voor een beperkte tijd geldig zijn. Als gevolg van het vernieuwen van het aanbod kan het voorkomen dat er tijdelijk minder titels beschikbaar zijn. In de categorie 'Films' worden naast films ook series, documentaires en erotische titels aangeboden. Er wordt gestreefd naar een aanbod van rond de 500 titels.
De stabiliteit van Mine is in de afgelopen maanden significant verbeterd. Metingen in het netwerk en onderzoeken van de klanttevredenheid wijzen uit dat met Mine ongestoord TV kan worden gekeken. Op basis hiervan is besloten om vanaf 1 januari 2007 abonnementskosten in rekening te brengen.
Ondanks de verbeteringen in het netwerk kan het voorkomen dat bij sommige klanten een storing optreedt. Deze gevallen worden individueel bekeken en er wordt gestreefd naar een passende oplossing.
Het aantal voetbalkanalen dat wordt aangeboden als onderdeel van het Voetbalpakket verschilt bij Digitenne en Mine. Bij Digitenne worden twee kanalen aangeboden. Bij Mine worden vier kanalen aangeboden.
Tele2 bepaalt welke twee voetbalkanalen worden uitgezonden bij Digitenne. Bij Digitenne worden alle vier de voetbalkanalen doorgegeven. De hoogte van de abonnementskosten van het Voetbalpakket verschilt daarom bij Digitenne en Mine.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geonformeerd.
Met vriendelijke groet,
om te gillen deze mail

ze laten overkomen of er niets aan de hand is met het hele product. die 500 tittels zijn echt bij lange na niet te halen. de stelling dat de films belachelijk duur zijn wordt ook niet beantwoordt.
ik vrees ook dat de schrijver van deze mail niet echt de moeite of tijd heeft kunnen nemen te spieken in hun eigen mine forum. die staat echt bol van de klachten. recorders die vastlopen, harde schijven die spontaan crachen, afstandsbedieningen die niet reageren enzo enzo. alleen al vorige week dinsdag en woensdag heeft mine vrijwel de hele dag eruit gelegen. +- 10.000 mine gebruikers konden en boekje gaan lezen omdat er geen zenders konden worden getoont
dat over tele2 zit iets in. als mine 2 kanalen meer heeft dan is 10 euro wel gerechtmatigd toch? dus daar geef ik de schrijver wel gelijk in. maar dit alles neemt niet weg dat mine zeker niet 100% werkt en dat het belachelijk is dat je mensen laat betalen voor iets dat niet niet echt op orde is. ik ga deze mail vanavond zeker even beantwoorden. wordt vervolgd
groet marcel.