Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 12:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 11 dec 2006 15:08 

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat ik nog telefoon krijg via ipb...

Daarom heb ik in laatste wanhoop mijn rechtsbijstand ingeschakeld. Een advocaat gaat me vandaag terugbellen.

Ik probeer het kontrakt i.v.m. wanprestatie te be-eindigen. Kan ik weer een gewone lijn aanvragen.

Kijk, als de mpx een eeuwigheid er over doet ..... Dit doet me denken aan de 70-er jaren als de russen een auto wilden kopen. Die moesten toen ook 10 jaar op een wachtlijst staan. Anno 2006 (bijna 2007) is het onacceptabel dat de mpx-afdeling na maanden pas (of uberhaupt) aktie onderneemt.

grt,

Rene

Profiel  

Berichttitel: Kleine vooruitgang .....
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 15:12 

he He, ik was aan het internetten, merk ik dat de eb gerest is. Oh, dan zullen ze ermee aan het werk zijn. En ja hoor, mijn mobiel gaat over en ik moest ff gaan kijken. Het voip lampje branft. Ik moest ff 1369 bellen, gedaan. Na een mocht mocht ik proberen.

Na een uur ff naar mijn mobiel gebeld, en ja hoor hij gaat over met mijn tel. nr.

Alleen kwam ik er s'midaags achter dat ik niet gebeld kon worden. Maar goed nu kon ik lekker 0800-0407 bellen.

Klacht weer geregistreerd, kon 4 dagen duren. Ach ja, ik kan tenminste naar buiten bellen, wat een luxe dat zoiets kan....naar buiten bellen :lol: .

Rene

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 16:14 

Hmmm, zou het? Ik werd vandaag al teruggebeld hoe het zat dat ik niet gebeld kon worden. Het zou te maken hebben met de nummerverhuizing van de vorige provider en dat zou 5 dagen duren, dan moest het opgelost zijn. Heeft iets te maken met de Opta of zoiets.

Zou het, zou het zijn dat de dienstverlening nu iets beter wordt? Dat het eindelijk begint te draaien daar?

Als dat zo is hulde aan het programma Radar.

We wachten af .....

Rene

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 16:14 

Als je een Dect toestel gebruikt,haal dit dan eens van het stroom,batterijen eventueel er uit en weer opnieuw aansluiten.Wie weet helpt het.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 16:17 

Maarten schreef:
Als je een Dect toestel gebruikt,haal dit dan eens van het stroom,batterijen eventueel er uit en weer opnieuw aansluiten.Wie weet helpt het.

Ik heb net 0,1 sec. eerder al een berichtje geplaatst. Nee, dan had ik het wel geweten. Ik heb nl. meerdere toestellen en als je bet een gsm belt krijg ik een vrouwestem aan de lijn dat dit nummer onbereikbaar is. Anders had mijn antwoord apparaat wel gereageerd (na 4 maanden diepe slaap).
Nee, nummer kan schijnbaar pas 5 dagen na 1369 bellen overgeveld worden. Is schijnbaar een afspraak met de Opta of zoiets.

Rene

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2006 16:20 

Ok,als je het hele traject van portering nog in gaat is het idd wat anders.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 06 jan 2007 13:55 

ghandi_ii schreef:
Anders had mijn antwoord apparaat wel gereageerd (na 4 maanden diepe slaap).
Nee, nummer kan schijnbaar pas 5 dagen na 1369 bellen overgeveld worden. Is schijnbaar een afspraak met de Opta of zoiets.

Rene

ut is mij 5 - 7 dagen verteld.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 13:26 

Dominion schreef:
ghandi_ii schreef:
Ik heb ook al maanden geen telefoon gewoon omdat de afdelingen van kpn niet kunnen communiceren en de managers incompetent zijn.

klanten kunnen net zo goed incompetent zijn. 80% van de problemen wordt veroorzaakt door incompetentie aan de kant van de klant, zoals het verkeerd aansluiten, het niet lezen van handleidingen of algemene digibeetheid bijvoorbeeld.

Dit was een recatie van een Medewerker KPN IPB Service!
Beste Dominion, biedt KPN dan IPB aan alleen aan klanten die ruime Digi-ervaring hebben? Ik heb persoonlijk vrij veel ervaring met software en specifieke toepassingen maar weinig met communicatie-apparatuur en aansluitingen. Door een ongevraagde nieuwe versie zit ik al weken te pieren met IPB op mijn desktop. De handleiding is een labyrint. Na aflevering was mijn IPB verkeerd ingesteld wat eerst op afstand moest worden gecorrigeerd.
ik wil me helemaal niet lopen verdiepen in zo'n dom kastje. Als KPN me dan niet als klant wilde hadden ze me dat vooraf moeten zeggen. Jouw manier van reageren is voor mij bepaald typerend voor het onbegrip tussen KPN en haar klanten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 19:35 

JanAlbert schreef:
De handleiding is een labyrint. Na aflevering was mijn IPB verkeerd ingesteld wat eerst op afstand moest worden gecorrigeerd.

De handleiding vind ik wel duidelijk. Alles wordt stap voor stap uitgelegd. Mijn ervaring is dat men niet de moeite en de tijd neemt om alles te lezen. Voor € 49,94 wordt IPB voor je geinstalleerd door een opgeleide monteur(ieder zijn vak :roll: ).

Dominion spreekt uit ervaring en het is echt zo. Klanten ruilen vaak hun oude ADSL modem om voor een EB en laten de telefoons via de splitter lopen waarbij vaak nog een telefoon voor de splitter zit. Gebruiken de bijgeleverde CD-rom om andere non KPN merken draadloze adapters te installeren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]