Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 11:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 11:43 

Ik heb onderstaand bericht ook al op het forum van Radar geplaatst.
KPN is echt zooi!!!! Ik raad het niemand aan. Ok, misschien werkt het bij een groot aantal mensen goed, maar de mensen met problemen worden behandeld als paria's !!!!

----------------------------------------------------------------------------
Ik heb ook al maanden geen telefoon gewoon omdat de afdelingen van kpn niet kunnen communiceren en de managers incompetent zijn.

De directeur van kpn zit tijdens de uitzending gewoon onzin te vertellen.

Hij mag gerust kontakt opnemen met me hoor !!!!

Ik ben via mijn rechtsbijstand lid van de Arag en kijk nu naar de mogelijkheid om het kontrakt te ontbinden.

Het zou een mooi idee zijn als er gezamenlijk een rechtszaak wordt aangespannen tegen KPN wegens wanprestatie namens alle gedupeerden.
Eis: Stoppen met de verkoop van ipb totdat alle problemen zijn opgelost en gedupeerden 50 euro schadevergoed per dag!!! Dat zal ze motiveren.

Tip: Als je rechtbijstand heb, gebruik die dan.

Rene

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 14:22 

ghandi_ii schreef:
Ik heb ook al maanden geen telefoon gewoon omdat de afdelingen van kpn niet kunnen communiceren en de managers incompetent zijn.

klanten kunnen net zo goed incompetent zijn. 80% van de problemen wordt veroorzaakt door incompetentie aan de kant van de klant, zoals het verkeerd aansluiten, het niet lezen van handleidingen of algemene digibeetheid bijvoorbeeld.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 14:55 

Dominion schreef:
ghandi_ii schreef:

klanten kunnen net zo goed incompetent zijn. 80% van de problemen wordt veroorzaakt door incompetentie aan de kant van de klant, zoals het verkeerd aansluiten, het niet lezen van handleidingen of algemene digibeetheid bijvoorbeeld.

Tuurlijk, maar die worden meestal wel door de 1e monteur opgelost. Of ze hebben geen intenet en wel telefoon.

Maar als bij mij al een paar monteurs zijn langsgeweest en nog steeds geen telefoon heb (1 avond en een verkeerd nummer) en ze het probleem blijft nog MAANDEN LIGGEN, dan is de afdeling en/of organisatie incompetent.

Rene

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 15:00 

wellicht kan ik er es naar kijken vanavond, als je me je postcode + huisnummer ff wil pm'en?

grtz, Frank

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 16:34 

Dominion schreef:
ghandi_ii schreef:

Welkom op het forum !

Of 80 % van de problemen wordt veroorzaakt door incompetentie van klanten weet ik niet en kan ik ook niet beoordelen,maar incompetentie om hetzelfde woord maar eens te gebruiken is er niet alleen bij klant maar op bepaalde plaatsen ook bij KPN !

Neem nu de firmware versie 1.38 bestemd voor de EB en de 1.40 voor de Speedtouch.Niet echt fijn als je dus bij een harde reset de 1.40 geladen kunt krijgen met alle gevolgen van dien zoals geen gewoon gesprek kunnen voeren als je met nieuwsgroepen werkt !

Dat er bij een nieuw produkt problemen kunnen optreden is wel duidelijk,maar KPN gooit op deze manier haar naam misschien wel te grabbel en dat hoeft niet nodig te zijn.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 16:38 

Maarten schreef:
Neem nu de firmware versie 1.38 bestemd voor de EB en de 1.40 voor de Speedtouch.Niet echt fijn als je dus bij een harde reset de 1.40 geladen kunt krijgen met alle gevolgen van dien zoals geen gewoon gesprek kunnen voeren als je met nieuwsgroepen werkt !

1.38 en 1.40 zijn beide voor de siemens-EB, de speedtouch heeft firmwares in de range 6.2.11 etc. anyway, bij een harde reset zou er idd 1.40 ingeladen kunnen worden waardoor je box dubbel aangemeld is. gelukkig is dat probleem vrij gemakkelijk op te lossen, al moet er idd wel ff gebeld worden naar KPN/HetNet/Planet/Slim.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 16:44 

Dominion schreef:
Maarten schreef:

1.38 en 1.40 zijn beide voor de siemens-EB, de speedtouch heeft firmwares in de range 6.2.11 etc. anyway, bij een harde reset zou er idd 1.40 ingeladen kunnen worden waardoor je box dubbel aangemeld is. gelukkig is dat probleem vrij gemakkelijk op te lossen, al moet er idd wel ff gebeld worden naar KPN/HetNet/Planet/Slim.

Grappig,een collega geeft namelijk aan dat 1.40 voor de Speedtouch is en niet voor de EB en dat iedereen met een EB versie 1.40 terug zal gaan naar 1.40 8)

Verder kun je op het forum lezen dat bij versie 1.38 downloaden met versie 1.38 uit nieuwsgroepen icm telefonie prima loopt en dat er mensen zijn die met 1.40 geen normaal gesprek meer kunnen voeren :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 17:38 

Gaat deze thread nu over firmware's of over kpn/tros radar.

Wat jammer is dat bij KPN en hoe je het ook wilt noemen - servicedes, helpdesk, multiplay - voor de eindgebruiker is het een pot nat en voor dezelfde gebruiker is het 1 hele grote muur (firewall) om de gebruiker maar NIET te helpen. Gebruiker raakt de weg kwijt in de hoop van kpn dat de gebruiker het opgeeft.
Maar al dat personeel zal toch ook geld kosten. Plaats dat ze zorgen dat het personeel efficient, oplossend kan werken en duidelijke terugkoppelingen naar de klant !!!!!

Rene

Profiel  

Berichttitel: niet
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 19:07 
Site Admin

na 18 uur lang bellen kan ik met een gerust hart zeggen dat 80% op de helpdesk geen enkel verstand van het product heeft laat staan hoe ze met en boze klant moeten omgaan.

maar goed, dat werd ook gisteren bevestigd in het programma. en knullige kpn medewerker zat maar en beetje shouderloos de problemen aan te horen. ja behalfe op het moment dat de dame van tros radar zegt dat ze en actie tegen kpn gaan ondernemen toen plopte zijn ogen wijd open "ik hoop niet dat u dit doet" jaaaaaa dat kost klantjes terwijl ze in en poel van verderf zitten met duizenden klanten die nog steeds problemen hebben...schande!

laten ze nu eerst planet/hetnet/kpn eens de boel op en rijtje gaan zetten, en alle troubels voor de mensen oplossen voordat ze weer nieuwe klanten gaan aannemen!

groet mrcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 20:01 

Zei toch, moet eigenlijk een rechtszaak komen gezamenlijk alle gedupeerden verenigd tegen kpn.

Door de rechter laten bepalen dat kpn geen nieuwe abbo's mag verkopen voordat de problem zijn opgelost van de gedupeerden en 50 euro schadevergoeding per dag per gedupeerde.

Moet je zien hoe snel en efficient het dan gaat.

Rene

Profiel  

Berichttitel: ees
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 21:01 
Site Admin

helemaal mee eens!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 21:14 

ghandi_ii schreef:
Gaat deze thread nu over firmware's of over kpn/tros radar.

Wat jammer is dat bij KPN en hoe je het ook wilt noemen - servicedes, helpdesk, multiplay - voor de eindgebruiker is het een pot nat en voor dezelfde gebruiker is het 1 hele grote muur (firewall) om de gebruiker maar NIET te helpen. Gebruiker raakt de weg kwijt in de hoop van kpn dat de gebruiker het opgeeft.
Maar al dat personeel zal toch ook geld kosten. Plaats dat ze zorgen dat het personeel efficient, oplossend kan werken en duidelijke terugkoppelingen naar de klant !!!!!

Rene

Dominion biedt aan om naar jouw probleem te kijken, daar gaat het uiteindelijk om.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 21:16 

Heb zelf de Radar uitzending niet kunnen zien. Iemand nog enig commentaar op de uitzending?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 21:56 

Ik heb geprobeerd te kijken via internet maar kon het programma niet zien, alleen zwart beeld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 05 dec 2006 23:45 

Het was met name leveringsproblemen (planet/hetnet), slechte bereikbaarheid van de helpdesk en het dure servicenummer van hetnet.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]