Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 05 jul 2025 11:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:38 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 17:19
Berichten: 4
Woonplaats: dordrecht
hebben mensen ook slechte ervaringen met de helpdesk als het om surfen en bellen gaat


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 20:34 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
Ik hoor regelmatig klachten over diverse IPB helpdesken. Vaak gaat het om 1e lijns en die weten helaas niet veel. Ze lezen alleen scripts af van de pc en als je iets vraagt wat niet in het script staat dan zeggen ze maar wat of ze kunnen verder niet helpen. Laten doorverbinden naar 2e lijns, als dat lukt, is beter. Deze mensen hebben meer kennis en de meesten kunnen ook op afstand de Experia uitlezen.

Of post je probleem hier op het forum. Er zijn forumleden die IPB i.o.v. KPN installeren en voor de meeste problemen een antwoord hebben. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 21:14 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Wat ook een groot nadeel van HetNet is dat de helpdesk zo duur is 45 cent per minuut, en als je EB niet meer werkt en je mobiel moet bellen is het helemaal erg natuurlijk. Eigenlijk zouden die gebruikers van een EB bij problemen goedkoper naar de helpdesken moeten kunnen bellen tot de kinderziektes er echt helemaal uit zijn

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 08:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Mijn ervaring met HetNet is ook niet denderend, ik had eigenlijk mijn abo uit moeten zitten en dan overstappen naar Planet of Kpn.

Als het er nu op neer komt bij HetNet zou ik nu nog geen Experia Box bezitten en nog steeds in de wacht zitten terwijl ik al 16 dagen via de Experia Box internet en bel.
De helpdesk daar is zwaar knudde, zelf een e-mail begrijpen ze niet of ze kunnen niet lezen en zien dat als een nieuwe bestelling.

Ik geef ze nog een week de tijd om alles en het abo recht te trekken, zo niet dan komen ze de boel maar ophalen en zetten ze het adonnement maar terug en dan heb ik nog een maand de tijd om alles op te zeggen en te hoppen naar een andere provider.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 12:36 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Citaat:
Ik geef ze nog een week de tijd om alles en het abo recht te trekken, zo niet dan komen ze de boel maar ophalen en zetten ze het adonnement maar terug en dan heb ik nog een maand de tijd om alles op te zeggen en te hoppen naar een andere provider.
Het abonnement terug zetten zal niet lukken Henk, kom je echt wel lang zonder adsl en telefoon te zitten, want alles moet dan weer vanaf het begin volgens mij, inclusief nieuwe telefoonlijn. Maar troost je bij Planet hetzelfde laken en pak hoor. Zal het wel posten in het Planet forum.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006 11:57 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Willy schreef:
Wat ook een groot nadeel van HetNet is dat de helpdesk zo duur is 45 cent per minuut, en als je EB niet meer werkt en je mobiel moet bellen is het helemaal erg natuurlijk. Eigenlijk zouden die gebruikers van een EB bij problemen goedkoper naar de helpdesken moeten kunnen bellen tot de kinderziektes er echt helemaal uit zijn


Dat is idd een groot nadeel.
Vooral ook dat je wacht als je via HetNet belt en een medewerker van KPN zelf krijgt.
Die had je ook aan de lijn gekregen als je 0900-0244 belt maar dat is 10 cent ipv 45 cent per minuut!

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006 19:13 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ook binnen IPB is er een segmentatie doorgevoerd.
Het lijkt er op dat HetNet in het begin segment zit (prijs is lager,service duurder) maar ik kan het mis hebben :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Maarten schreef:
Ook binnen IPB is er een segmentatie doorgevoerd.
Het lijkt er op dat HetNet in het begin segment zit (prijs is lager,service duurder) maar ik kan het mis hebben :roll:


Je heb gelijk Maarten, en de service zijn bere slecht met bijna alles.
Nog een nadeel van hun abonnementen is dat ze de up-load naar beneden hebben gedaan dit is goed waardeloos als je een keer upload.

Ik zit mijn tijd nog wel even uit en dan gauw overstappen, ik ben die club ook goed zat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:23 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.Kun je niet tussentijds proberen te switchen naar Planet of KPN ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Maarten schreef:
Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.Kun je niet tussentijds proberen te switchen naar Planet of KPN ?


Ook al zijn het partners en werken ze samen, je moet je tijd uitzitten ook al ga je naar één van de partners toe.
Ik heb dit al geprobeerd om over te gaan naar KPN, je moet dan toch door blijven betalen van het abo van HetNet en KPN.
Dus stap ik volgend jaar over naar KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 22:43 
Offline

Geregistreerd: za 05 aug 2006 08:22
Berichten: 8
Ik heb ook slechte ervaringen met Het NET helpdesk.

Meerdere malen helpdesk van KPN gebeld. GRATIS NUMMER. Ze vragen geen eens bij wie je (alleen postcode en huisnr) een contract hebt afgesloten en helpen je sneller en beter. Bellen zelfs binnen 15 min terug als ze iets gaan uitzoeken. Kennen denk ik ook 1ste en 2 de lijn helpdesk niet.

Wel moet je duidelijk laten blijken dat de fout bij kpn zit.

Veel suc6 allemaal

Gewoon KPN bellen (0800 0407)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2006 14:54 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Richard E schreef:
Ik heb ook slechte ervaringen met Het NET helpdesk.

Meerdere malen helpdesk van KPN gebeld. GRATIS NUMMER. Ze vragen geen eens bij wie je (alleen postcode en huisnr) een contract hebt afgesloten en helpen je sneller en beter. Bellen zelfs binnen 15 min terug als ze iets gaan uitzoeken. Kennen denk ik ook 1ste en 2 de lijn helpdesk niet.

Wel moet je duidelijk laten blijken dat de fout bij kpn zit.

Veel suc6 allemaal

Gewoon KPN bellen (0800 0407)


Inderdaad, na een paar keer kom je erachter dat het je zo ook lukt zonder op hoge kosten te worden gejaagd..

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 12:38 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Bel eens naar 0800-0407 en leg je probleem daar voor, vraag naar een tweedelijns medewerker en laat je niet afschepen.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 13:47 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
En anders zou je even 0800-4450544. kunnen proberen :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 17:10 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Op eigen verzoek van mldklh zijn berichten en account verwijderd. Ook de antwoorden waar hij in vermeld stond heb ik verwijderd.


Groet Willy.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling