Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 05 jul 2025 11:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 17:38 

hebben mensen ook slechte ervaringen met de helpdesk als het om surfen en bellen gaat

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 20:34 

Ik hoor regelmatig klachten over diverse IPB helpdesken. Vaak gaat het om 1e lijns en die weten helaas niet veel. Ze lezen alleen scripts af van de pc en als je iets vraagt wat niet in het script staat dan zeggen ze maar wat of ze kunnen verder niet helpen. Laten doorverbinden naar 2e lijns, als dat lukt, is beter. Deze mensen hebben meer kennis en de meesten kunnen ook op afstand de Experia uitlezen.

Of post je probleem hier op het forum. Er zijn forumleden die IPB i.o.v. KPN installeren en voor de meeste problemen een antwoord hebben. :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2006 21:14 
Erelid

Wat ook een groot nadeel van HetNet is dat de helpdesk zo duur is 45 cent per minuut, en als je EB niet meer werkt en je mobiel moet bellen is het helemaal erg natuurlijk. Eigenlijk zouden die gebruikers van een EB bij problemen goedkoper naar de helpdesken moeten kunnen bellen tot de kinderziektes er echt helemaal uit zijn

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 08:49 

Mijn ervaring met HetNet is ook niet denderend, ik had eigenlijk mijn abo uit moeten zitten en dan overstappen naar Planet of Kpn.

Als het er nu op neer komt bij HetNet zou ik nu nog geen Experia Box bezitten en nog steeds in de wacht zitten terwijl ik al 16 dagen via de Experia Box internet en bel.
De helpdesk daar is zwaar knudde, zelf een e-mail begrijpen ze niet of ze kunnen niet lezen en zien dat als een nieuwe bestelling.

Ik geef ze nog een week de tijd om alles en het abo recht te trekken, zo niet dan komen ze de boel maar ophalen en zetten ze het adonnement maar terug en dan heb ik nog een maand de tijd om alles op te zeggen en te hoppen naar een andere provider.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 02 mei 2006 12:36 
Erelid

Citaat:
Ik geef ze nog een week de tijd om alles en het abo recht te trekken, zo niet dan komen ze de boel maar ophalen en zetten ze het adonnement maar terug en dan heb ik nog een maand de tijd om alles op te zeggen en te hoppen naar een andere provider.
Het abonnement terug zetten zal niet lukken Henk, kom je echt wel lang zonder adsl en telefoon te zitten, want alles moet dan weer vanaf het begin volgens mij, inclusief nieuwe telefoonlijn. Maar troost je bij Planet hetzelfde laken en pak hoor. Zal het wel posten in het Planet forum.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006 11:57 

Willy schreef:
Wat ook een groot nadeel van HetNet is dat de helpdesk zo duur is 45 cent per minuut, en als je EB niet meer werkt en je mobiel moet bellen is het helemaal erg natuurlijk. Eigenlijk zouden die gebruikers van een EB bij problemen goedkoper naar de helpdesken moeten kunnen bellen tot de kinderziektes er echt helemaal uit zijn

Dat is idd een groot nadeel.
Vooral ook dat je wacht als je via HetNet belt en een medewerker van KPN zelf krijgt.
Die had je ook aan de lijn gekregen als je 0900-0244 belt maar dat is 10 cent ipv 45 cent per minuut!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006 19:13 

Ook binnen IPB is er een segmentatie doorgevoerd.
Het lijkt er op dat HetNet in het begin segment zit (prijs is lager,service duurder) maar ik kan het mis hebben :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:19 

Maarten schreef:
Ook binnen IPB is er een segmentatie doorgevoerd.
Het lijkt er op dat HetNet in het begin segment zit (prijs is lager,service duurder) maar ik kan het mis hebben :roll:

Je heb gelijk Maarten, en de service zijn bere slecht met bijna alles.
Nog een nadeel van hun abonnementen is dat ze de up-load naar beneden hebben gedaan dit is goed waardeloos als je een keer upload.

Ik zit mijn tijd nog wel even uit en dan gauw overstappen, ik ben die club ook goed zat.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:23 

Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.Kun je niet tussentijds proberen te switchen naar Planet of KPN ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:32 

Maarten schreef:
Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.Kun je niet tussentijds proberen te switchen naar Planet of KPN ?

Ook al zijn het partners en werken ze samen, je moet je tijd uitzitten ook al ga je naar één van de partners toe.
Ik heb dit al geprobeerd om over te gaan naar KPN, je moet dan toch door blijven betalen van het abo van HetNet en KPN.
Dus stap ik volgend jaar over naar KPN.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 22:43 

Ik heb ook slechte ervaringen met Het NET helpdesk.

Meerdere malen helpdesk van KPN gebeld. GRATIS NUMMER. Ze vragen geen eens bij wie je (alleen postcode en huisnr) een contract hebt afgesloten en helpen je sneller en beter. Bellen zelfs binnen 15 min terug als ze iets gaan uitzoeken. Kennen denk ik ook 1ste en 2 de lijn helpdesk niet.

Wel moet je duidelijk laten blijken dat de fout bij kpn zit.

Veel suc6 allemaal

Gewoon KPN bellen (0800 0407)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2006 14:54 

Richard E schreef:
Ik heb ook slechte ervaringen met Het NET helpdesk.

Meerdere malen helpdesk van KPN gebeld. GRATIS NUMMER. Ze vragen geen eens bij wie je (alleen postcode en huisnr) een contract hebt afgesloten en helpen je sneller en beter. Bellen zelfs binnen 15 min terug als ze iets gaan uitzoeken. Kennen denk ik ook 1ste en 2 de lijn helpdesk niet.

Wel moet je duidelijk laten blijken dat de fout bij kpn zit.

Veel suc6 allemaal

Gewoon KPN bellen (0800 0407)

Inderdaad, na een paar keer kom je erachter dat het je zo ook lukt zonder op hoge kosten te worden gejaagd..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 12:38 
Erelid

Bel eens naar 0800-0407 en leg je probleem daar voor, vraag naar een tweedelijns medewerker en laat je niet afschepen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 13:47 

En anders zou je even 0800-4450544. kunnen proberen :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2006 17:10 
Erelid

Op eigen verzoek van mldklh zijn berichten en account verwijderd. Ook de antwoorden waar hij in vermeld stond heb ik verwijderd.

Groet Willy.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]