Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 24 jun 2025 15:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 20:31 
Offline

Geregistreerd: za 16 sep 2006 11:14
Berichten: 2
Woonplaats: Leeuwarden
Per 17 sept 2006 wilde ik via mijn gegevens mijn abonnement (bij Planet Internet) wijzigen in IPB ook bij Planet Internet.
Ik kreeg een mail en een brief van HetNet met bedankt voor de bestelling van Surfen en Bellen bij HetNet. Maar ik daar niks besteld.
Bellen en nog eens bellen. Alles zou geannuleerd worden. Tot mijn verbazing krijg ik een EB met de brief met aanmeld gegevens (van HetNet). Weer bellen om mijn inlog naam en wachtwoord. Antw: Ik ben geen abbo en kon dus niet inloggen. Maar wel vreemd dat ik zaken ongevraagt thuis krijg.
Ook van KPN een EB gekregen met een brief voor aanmelden bij... Ja hoor HetNet dus.
Bij Planet, KPN en HetNet weten ze het volgens mij niet meer. Ik ook niet. Heb nu dus nog steeds niet IPB. Maar zolangzamerhand hoeft het voor mij ook niet meer.
Mijn Rechtsbijstand is er nu mee bezig. Afwachten dus.
Meer mensen met dergelijk probleem?

Sonny

_________________
Groeten, Sonny.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 nov 2006 22:40 
Offline

Geregistreerd: wo 15 nov 2006 22:06
Berichten: 7
Om je een hoop ellende te besparen raad ik je aan om de volgende zaken uit te printen en mee te nemen naar een Primafoon. Zij hebben vaak andere ingangen waardoor ze een proces sneller in gang kunnen zetten voor je.

Neem mee:

- Als je inlog in het Self Service gedeelte van planet en dan bij Lopende Orders. Je kunt daar een printje maken van de lopende orders. Er zal dan een paket wijziging zichtbaar zijn.
- Als je een e-mail hebt gekregen vanuit Planet met daarin een bevestiging over je aanvraag van Planet IPB.
- Je bevestigingsbrieven vanuit HetNet IPB.

Het is naar mijn idee de snelste oplossing.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 09:04 
Offline

Geregistreerd: za 16 sep 2006 11:14
Berichten: 2
Woonplaats: Leeuwarden
Hoi Perry

Ik zal het eens proberen. Maar ik las ook op een ander forum (van Radar) dat Primafoon er ook niet zo happy mee is. Betreffende mensen werden de winkel bijna uit gezet.

Ik kom er hier mee terug.

Sonny

_________________
Groeten, Sonny.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2006 16:29 
Offline

Geregistreerd: wo 15 nov 2006 22:06
Berichten: 7
Sony,

Een dergelijk bericht staat mij ook bekend. De situatie is erg vervelend maar de medewerker zelf kan hier persoonlijk ook niks aan doen. Hij/zij kan alleen bepaalde afdelingen sneller bereiken dan dat wij dat kunnen.

Ik heb de ervaring als je het gesprek goed en rustig ingaat de medewekrers over het algemeen heel bereid zijn om je te helpen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling