Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 17:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 12:27 
Site Admin

ondanks mijn altijd toch lovende woorden over ipb van planet nu toch iets waar ik zeer boos over ben.

planet heeft sinds 2/3 maanden en nieuw factuur systeem. sinds die tijd krijg ik mijn facturen per e-mail steeds met de fout melding "your browser don`t support html" hier over gebeld met planet en die wist hier van af. volgend hun niets aan de hand want ik zou een acceptgiro ontvangen voor de betaling.

vanochtend starte ik de pc op waarop ik de melding kreeg dat ik was afgesloten :evil: :evil: gebeld met kpn (zo stond dat ik de pagina) maar die verwees door naar planet, die stuurde weer terug naar kpn, en kpn weer door naar en nummer van kpn in zoetemeer :evil: hele verhaal uitgelegd en de dame wist hiervan af. vond het ook schandalig hoe planet met zijn facturen secu klanten omging. ben wel direct weer aangesloten dus dat is en pluspunt.

bodempunt, hoe kan planet zo slordig omgaan met zijn facturen/klanten bahbah geen stijle zeg. ik WIL netjes betalen maar dat kon niet gezien ik steeds weer die melding kreeg, bel je netjes op krijg je als antwoord hier boven geschreven komen ze da òòk niet na....ben hier zeker nog niet klaar mee...word vervolgd :x

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 12:33 
Site Admin

dit is inderdaad niet een voorbeeld hoe je met je klanten omgaat.
toch een paar vragen: welke browser gebruik je? volgens mij stuurt kpn, planet en hetnet geen acceptgiro's voor de kosten, maar int dit per automatische incasso, toch?
zijn benieuwd naar het vervolgverhaal.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:27 
Site Admin

jwagenaar schreef:
dit is inderdaad niet een voorbeeld hoe je met je klanten omgaat.
toch een paar vragen: welke browser gebruik je? volgens mij stuurt kpn, planet en hetnet geen acceptgiro's voor de kosten, maar int dit per automatische incasso, toch?
zijn benieuwd naar het vervolgverhaal.

ik maak gebruik van ie 7.0 volgens planet hoeft dit geen negatieve werking te hebben voor de e-mail van ipb...schijnbaar dus wel, want volgens zoetemeer zijn de klachten hierover niet van de lucht.

groet marcel

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:45 

IE 7.0 is nog niet in de NL versie op de markt (maar ik kan me vergissen)
en wellicht dat dit van invloed is.Daarbij komt dat het produkt pas zeer recentelijk is vrijgegeven (is dus iets anders dan een beta versie)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:50 
Site Admin

maak zelf gebruik van explorer 7 (uk) en outlook 2003 (nl) en hebben geen enkele problemen met email.

Profiel  

Berichttitel: snap het niet?
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 15:42 
Site Admin

vreemd, want hier komen de e-mails van planet toch echt aan met de text "your browser don`t support html" ook als ik de mail laat opvangen in de webmailbox van planet krijg ik ook deze melding. was ik nu de enigste zou ik gaan twijfelen aan de werking van mijn pc, maar gezien de medewerkster van kpn in zoetemeer mij vertelde dat deze klachten legio waren schijnt het dus toch en probleem te zijn van groter aard.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel: Re: snap het niet?
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 16:49 

marcel234 schreef:
maar gezien de medewerkster van kpn in zoetemeer mij vertelde dat deze klachten legio waren schijnt het dus toch en probleem te zijn van groter aard.

groet marcel.

Misschien dan toch even terug naar vorige variant om je ergernissen te reduceren :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2006 11:29 

Ook hier dezelfde melding als Planet de factuur mailt. Ik gebruik Incredimail als emailprogramma. Incredimail schijnt een probleem te hebben met HTML. Heb geprobeerd om de faktuur via Outlook binnen te halen en dan is de faktuur wel leesbaar. Ik weet zo'n beetje op welke datum Planet de faktuur stuurt, dus rond die tijd haal ik de mailtjes via Outlook binnen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2006 20:36 

Hallo,

Ik gebuik Firefox en Thinderbird mail en bij mij gaat het ook niet goed met de factuur de text loopt namelijk door elkaar. Ik heb hier over een mail gestuurd naar Planet en ontving de volgende reactie.

In verband met de overstap naar een nieuw facturatiesysteem zijn de e-mail specificaties niet in de correcte lay-out verzonden. De oplossing van het probleem blijkt voor de technici lastiger dan verwacht.

Wij begrijpen dat het vervelend is om te moeten wachten op de oplossing. Wij doen ons best om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen, zodat u in het vervolg de factuur wél correct ontvangt.

U kunt uw factuur wel via 'Mijn gegevens'
op onze homepage uitprinten. U kunt hier de desbetreffende factuur opvragen en volgens de bedoelde lay-out afdrukken.

Onze excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

Planet Internet

Via mijn gegevens wordt de factuur wel goed weergegeven.

Profiel  

Berichttitel: vooruit?
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 00:17 
Site Admin

je zou mogen verwachten dat en bedrijf als planet die vooruit loopt (volgens hun eigen woorden) dat ze wel "voorbereid" zijn op ie 7.0? blijkbaar dus niet, en gezien de reactie`s hierboven ben ik dus zeker niet de enigste. maar dat wist ik al van kpn in zoetemeer :roll:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 20:17 

Ik gebruik IE 6 en Outlook SP2.
Zowel webmail als Outlook laat de Planet factuur hier correct zien.
Mogelijk zijn je beveiligingsinstellingen erg streng.

Overigens ontvang ik sinds de overschakeling naar IPB ook facturen met een totaalbedrag van 0,00 euro. Planet heeft het factureringssysteem nog niet op orde, voor inzicht in lopende kosten gebruiken ze bijvoorbeeld een verouderde KPN omgeving.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2006 00:18 

IE 7.0 wordt ondersteund door de helpdesk, en die melding "your browser ..." ligt niet aan planet maar aan de instellingen van de computer.
wij kunnen ze in iedergeval altijd openen wanneer de klant dit niet kant. beveiliging omlaag en als je het eventueel in outlook opent moet je wel html accepteren in de instellingen van outlook.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 21:32 

Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.
Ik heb nog nooit een fatsoenlijk leesbare factuur gehad van Planet.
Altijd onleesbaar.
Via Mijn Gegevens > Facturen zie ik wel een correcte factuur.
Alleen.... daar staat altijd alles op nul.
Ook heb ik daar een ander klantennummer??????? dan op de facuur die ik via email krijg.
Herhaaldelijk gereageerd naar de klantenservice.
Je krijgt geen antwoord van Planet.
Ik ben het zat en heb inmiddels de moed opgegeven.
Ik denk dat ik mijn contract maar uitzit tot april 2007 en dan overstap naar een andere provider.

:evil: :evil: :evil:

Frits

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 22:25 
janvaneerden schreef:
Ik gebruik IE 6 en Outlook SP2.
Zowel webmail als Outlook laat de Planet factuur hier correct zien.
Mogelijk zijn je beveiligingsinstellingen erg streng.

Overigens ontvang ik sinds de overschakeling naar IPB ook facturen met een totaalbedrag van 0,00 euro. Planet heeft het factureringssysteem nog niet op orde, voor inzicht in lopende kosten gebruiken ze bijvoorbeeld een verouderde KPN omgeving.

Hier het zelfde verhaal
Alleeen het printen van de factuur via de link in de factuur geeft een blank
vel.

Mvg
Henk

BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 00:10 
marcel234 schreef:
ondanks mijn altijd toch lovende woorden over ipb van planet nu toch iets waar ik zeer boos over ben.

planet heeft sinds 2/3 maanden en nieuw factuur systeem. sinds die tijd krijg ik mijn facturen per e-mail steeds met de fout melding "your browser don`t support html" hier over gebeld met planet en die wist hier van af. volgend hun niets aan de hand want ik zou een acceptgiro ontvangen voor de betaling.

vanochtend starte ik de pc op waarop ik de melding kreeg dat ik was afgesloten :evil: :evil: gebeld met kpn (zo stond dat ik de pagina) maar die verwees door naar planet, die stuurde weer terug naar kpn, en kpn weer door naar en nummer van kpn in zoetemeer :evil: hele verhaal uitgelegd en de dame wist hiervan af. vond het ook schandalig hoe planet met zijn facturen secu klanten omging. ben wel direct weer aangesloten dus dat is en pluspunt.

bodempunt, hoe kan planet zo slordig omgaan met zijn facturen/klanten bahbah geen stijle zeg. ik WIL netjes betalen maar dat kon niet gezien ik steeds weer die melding kreeg, bel je netjes op krijg je als antwoord hier boven geschreven komen ze da òòk niet na....ben hier zeker nog niet klaar mee...word vervolgd :x

groet marcel.

sorry maar het ligt aan je brouwser en kpn stuurt geen acceptgiro's is al jaren zo.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]