Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 17:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 12:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
ondanks mijn altijd toch lovende woorden over ipb van planet nu toch iets waar ik zeer boos over ben.

planet heeft sinds 2/3 maanden en nieuw factuur systeem. sinds die tijd krijg ik mijn facturen per e-mail steeds met de fout melding "your browser don`t support html" hier over gebeld met planet en die wist hier van af. volgend hun niets aan de hand want ik zou een acceptgiro ontvangen voor de betaling.

vanochtend starte ik de pc op waarop ik de melding kreeg dat ik was afgesloten :evil: :evil: gebeld met kpn (zo stond dat ik de pagina) maar die verwees door naar planet, die stuurde weer terug naar kpn, en kpn weer door naar en nummer van kpn in zoetemeer :evil: hele verhaal uitgelegd en de dame wist hiervan af. vond het ook schandalig hoe planet met zijn facturen secu klanten omging. ben wel direct weer aangesloten dus dat is en pluspunt.


bodempunt, hoe kan planet zo slordig omgaan met zijn facturen/klanten bahbah geen stijle zeg. ik WIL netjes betalen maar dat kon niet gezien ik steeds weer die melding kreeg, bel je netjes op krijg je als antwoord hier boven geschreven komen ze da òòk niet na....ben hier zeker nog niet klaar mee...word vervolgd :x



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 12:33 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
dit is inderdaad niet een voorbeeld hoe je met je klanten omgaat.
toch een paar vragen: welke browser gebruik je? volgens mij stuurt kpn, planet en hetnet geen acceptgiro's voor de kosten, maar int dit per automatische incasso, toch?
zijn benieuwd naar het vervolgverhaal.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:27 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
jwagenaar schreef:
dit is inderdaad niet een voorbeeld hoe je met je klanten omgaat.
toch een paar vragen: welke browser gebruik je? volgens mij stuurt kpn, planet en hetnet geen acceptgiro's voor de kosten, maar int dit per automatische incasso, toch?
zijn benieuwd naar het vervolgverhaal.



ik maak gebruik van ie 7.0 volgens planet hoeft dit geen negatieve werking te hebben voor de e-mail van ipb...schijnbaar dus wel, want volgens zoetemeer zijn de klachten hierover niet van de lucht.



groet marcel


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:45 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
IE 7.0 is nog niet in de NL versie op de markt (maar ik kan me vergissen)
en wellicht dat dit van invloed is.Daarbij komt dat het produkt pas zeer recentelijk is vrijgegeven (is dus iets anders dan een beta versie)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 14:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
maak zelf gebruik van explorer 7 (uk) en outlook 2003 (nl) en hebben geen enkele problemen met email.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: snap het niet?
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 15:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
vreemd, want hier komen de e-mails van planet toch echt aan met de text "your browser don`t support html" ook als ik de mail laat opvangen in de webmailbox van planet krijg ik ook deze melding. was ik nu de enigste zou ik gaan twijfelen aan de werking van mijn pc, maar gezien de medewerkster van kpn in zoetemeer mij vertelde dat deze klachten legio waren schijnt het dus toch en probleem te zijn van groter aard.



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: snap het niet?
BerichtGeplaatst: vr 27 okt 2006 16:49 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
marcel234 schreef:
maar gezien de medewerkster van kpn in zoetemeer mij vertelde dat deze klachten legio waren schijnt het dus toch en probleem te zijn van groter aard.



groet marcel.


Misschien dan toch even terug naar vorige variant om je ergernissen te reduceren :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2006 11:29 
Offline

Geregistreerd: ma 21 aug 2006 20:59
Berichten: 3
Ook hier dezelfde melding als Planet de factuur mailt. Ik gebruik Incredimail als emailprogramma. Incredimail schijnt een probleem te hebben met HTML. Heb geprobeerd om de faktuur via Outlook binnen te halen en dan is de faktuur wel leesbaar. Ik weet zo'n beetje op welke datum Planet de faktuur stuurt, dus rond die tijd haal ik de mailtjes via Outlook binnen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2006 20:36 
Offline

Geregistreerd: wo 09 aug 2006 21:24
Berichten: 19
Hallo,

Ik gebuik Firefox en Thinderbird mail en bij mij gaat het ook niet goed met de factuur de text loopt namelijk door elkaar. Ik heb hier over een mail gestuurd naar Planet en ontving de volgende reactie.

In verband met de overstap naar een nieuw facturatiesysteem zijn de e-mail specificaties niet in de correcte lay-out verzonden. De oplossing van het probleem blijkt voor de technici lastiger dan verwacht.

Wij begrijpen dat het vervelend is om te moeten wachten op de oplossing. Wij doen ons best om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen, zodat u in het vervolg de factuur wél correct ontvangt.

U kunt uw factuur wel via 'Mijn gegevens'
op onze homepage uitprinten. U kunt hier de desbetreffende factuur opvragen en volgens de bedoelde lay-out afdrukken.

Onze excuses voor de overlast.


Met vriendelijke groet,

Planet Internet


Via mijn gegevens wordt de factuur wel goed weergegeven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: vooruit?
BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2006 00:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 18 jun 2006 03:05
Berichten: 1730
Woonplaats: nieuwegein
je zou mogen verwachten dat en bedrijf als planet die vooruit loopt (volgens hun eigen woorden) dat ze wel "voorbereid" zijn op ie 7.0? blijkbaar dus niet, en gezien de reactie`s hierboven ben ik dus zeker niet de enigste. maar dat wist ik al van kpn in zoetemeer :roll:



groet marcel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 20:17 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Ik gebruik IE 6 en Outlook SP2.
Zowel webmail als Outlook laat de Planet factuur hier correct zien.
Mogelijk zijn je beveiligingsinstellingen erg streng.

Overigens ontvang ik sinds de overschakeling naar IPB ook facturen met een totaalbedrag van 0,00 euro. Planet heeft het factureringssysteem nog niet op orde, voor inzicht in lopende kosten gebruiken ze bijvoorbeeld een verouderde KPN omgeving.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2006 00:18 
Offline

Geregistreerd: wo 06 sep 2006 17:21
Berichten: 39
IE 7.0 wordt ondersteund door de helpdesk, en die melding "your browser ..." ligt niet aan planet maar aan de instellingen van de computer.
wij kunnen ze in iedergeval altijd openen wanneer de klant dit niet kant. beveiliging omlaag en als je het eventueel in outlook opent moet je wel html accepteren in de instellingen van outlook.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 21:32 
Offline

Geregistreerd: do 20 apr 2006 15:46
Berichten: 42
Woonplaats: Purmerend
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen.
Ik heb nog nooit een fatsoenlijk leesbare factuur gehad van Planet.
Altijd onleesbaar.
Via Mijn Gegevens > Facturen zie ik wel een correcte factuur.
Alleen.... daar staat altijd alles op nul.
Ook heb ik daar een ander klantennummer??????? dan op de facuur die ik via email krijg.
Herhaaldelijk gereageerd naar de klantenservice.
Je krijgt geen antwoord van Planet.
Ik ben het zat en heb inmiddels de moed opgegeven.
Ik denk dat ik mijn contract maar uitzit tot april 2007 en dan overstap naar een andere provider.

:evil: :evil: :evil:

Frits


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2006 22:25 
janvaneerden schreef:
Ik gebruik IE 6 en Outlook SP2.
Zowel webmail als Outlook laat de Planet factuur hier correct zien.
Mogelijk zijn je beveiligingsinstellingen erg streng.

Overigens ontvang ik sinds de overschakeling naar IPB ook facturen met een totaalbedrag van 0,00 euro. Planet heeft het factureringssysteem nog niet op orde, voor inzicht in lopende kosten gebruiken ze bijvoorbeeld een verouderde KPN omgeving.


Hier het zelfde verhaal
Alleeen het printen van de factuur via de link in de factuur geeft een blank
vel.

Mvg
Henk


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 26 dec 2006 00:10 
marcel234 schreef:
ondanks mijn altijd toch lovende woorden over ipb van planet nu toch iets waar ik zeer boos over ben.

planet heeft sinds 2/3 maanden en nieuw factuur systeem. sinds die tijd krijg ik mijn facturen per e-mail steeds met de fout melding "your browser don`t support html" hier over gebeld met planet en die wist hier van af. volgend hun niets aan de hand want ik zou een acceptgiro ontvangen voor de betaling.

vanochtend starte ik de pc op waarop ik de melding kreeg dat ik was afgesloten :evil: :evil: gebeld met kpn (zo stond dat ik de pagina) maar die verwees door naar planet, die stuurde weer terug naar kpn, en kpn weer door naar en nummer van kpn in zoetemeer :evil: hele verhaal uitgelegd en de dame wist hiervan af. vond het ook schandalig hoe planet met zijn facturen secu klanten omging. ben wel direct weer aangesloten dus dat is en pluspunt.


bodempunt, hoe kan planet zo slordig omgaan met zijn facturen/klanten bahbah geen stijle zeg. ik WIL netjes betalen maar dat kon niet gezien ik steeds weer die melding kreeg, bel je netjes op krijg je als antwoord hier boven geschreven komen ze da òòk niet na....ben hier zeker nog niet klaar mee...word vervolgd :x



groet marcel.



sorry maar het ligt aan je brouwser en kpn stuurt geen acceptgiro's is al jaren zo.


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling