Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 16:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 12:56 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
ik zit dus nu net bij IPB en heb als aanbieding gekregen het eerse halfjaar gratis bellen naar alle vaste nummers. Niet dat dit is vermeld in de brieven die ik heb ontvangen want ik betaal gewoon het eerse half jaar 10 euro extra. Na 6 maanden krijg ik dat weer terug. Mooi he, alleen is het jammer dat dit allemaal niet vermeld staat in de informatie van KPN/Planet.

Wie heeft deze actie ook gekregen want ik ben benieuwd wat er na 6 maanden gebeurd. Volgens mij moet je dan zelf opgeven dat je er geen gebruik van wilt maken.

Zo zijn er nog meer haken en ogen die KPN laat vallen in hun informatie. Het lijkt er wel op of je gedwongen wordt om het 0900 steeds te moeten bellen.

Ik ben daarom blij dat deze forum bestaat!

Happy Rose :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 13:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
Rose schreef:
Zo zijn er nog meer haken en ogen die KPN laat vallen in hun informatie.

en die zijn ... :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 13:14 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
- Bijvoorbeeld over de actie: 6 maanden gratis bellen maar wel eerst zelf betalen. Dit stond niet in de brief(ven)
- Portering van EB en het weghalen van splitter
- Nummer weergave alleen mogelij bij na portering
- Wanneer een monteur afgebeld moet worden moet je twee keer bellen en daarvan sta je een half uur in de wacht. Wanneer de juiste persoon aan de lijn komt dan weet ie van niets.

Zo zijn er vast nog meer puntjes :-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2006 23:07 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Die 10 euro voor BelOnbeperkt Altijd wordt gewoon elke maand in rekening gebracht en vervolgens op dezelfde factuur weer met een korting van 10 euro gecrediteerd.
Na 6 maand blijft dit abonnement gewoon doorlopen, tenzij je zelf ingrijpt.

Ik werd per mail op deze actie gewezen en heb vervolgens direct via Telefoniebeheer gecontroleerd of BelOnbeperkt Altijd was ingesteld.
Dat was niet het geval. In overleg met de HD heb ik dat vervolgens zelf gedaan.
Het is dus zinvol om te controleren welke voordeeloptie is ingesteld anders worden de gesprekken naar vaste nummers gewoon in rekening gebracht.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 24 okt 2006 16:29 
Offline

Geregistreerd: ma 04 sep 2006 16:46
Berichten: 30
Woonplaats: De Kuip
:arrow: Dat KPN/Planet slechte info levert is duidelijk. Al maandenlang werkt Mijn Online Telefoon ook al niet. Dan stel ik de vraag aan KPN waarom niet en krijg ik als antwoord dat zij de systemen en informatie niet hebben om mijn vraag te beantwoorden. Ik ben er niet van gediend om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Planet en KPN zijn 1 pot nat en daarnaast moet Mijn Online Telefoon geinstalleerd worden via de internet omgeving van KPN. Ze geven mij wel gelijk dat Mijn Online Telefoon via de KPN omgeving geinstalleerd moet worden. Da's al heel wat. Maar service bieden ho maar. Daarnaast is het niet nodig om naar 0900 te bellen. Bel naar de storingsdienst 0800 van KPN en vraag of men je intern doorverbindt. Was een tip van een storingsmonteur van de KPN, dus vandaar... Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik van begin af aan geen MOT kan installeren. Je krijgt dan een antwoord dat je MOT eerst moet de-installeren en het dan opnieuw proberen... Ja, dat is nog eens een antwoord. Daarnaast melden de sites telkens dat er een storing is met MOT maar uit de reactie van KPN blijkt dat niet...

---

Gisteren 24/10 gebeld naar de Helpdesk van Planet. Ruim 18 minuten gewacht en in totaal zo'n 45 minuten zitten bomen over Mijn Online Telefoon. (Alle kosten voor dit 0900 gesprek worden keurig teruggestort). KPN geeft GEEN juiste informatie over Mijn Online Telefoon n.a.v. mijn vragen en op de sites. Zij hebben niet de informatie en systemen om mijn probleem met MOT op te lossen... En mijn vraag wordt telkens doorgestuurd naar de afdeling die dit gaat behandelen... De Helpdeskmedewerker van Planet legde gisteren uit dat het MOT-project geheel stil ligt vanwege ernstige (veiligheids)lekken en andere problemen in de tool MOT. Kwaadwillenden kunnen bij gebruik van MOT gemakkelijk je pc binnendringen er men vreest telefonische spam bij gebruik van MOT. Nergens wordt dit op de sites van KPN en Planet vermeld. Er is slechts melding van een storing. Dit wekt de indruk dat MOT bv. over een paar dagen mogelijk wel te installeren is. KPN weet van de technische mankementen aan MOT maar melden dit nergens. Je kan wel de handleiding en informatie vinden over MOT. Je hebt er echter niets aan want MOT is niet te installeren...

_________________
Oh oh what a KISS!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 26 okt 2006 07:40 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
kissdp558 schreef:
Gisteren 24/10 gebeld naar de Helpdesk van Planet. Ruim 18 minuten gewacht


En dan te weten dat men naar een streeftijd zou willen van een minuut of korter :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2006 17:44 
Offline

Geregistreerd: wo 06 sep 2006 17:21
Berichten: 39
Advies: op dit moment is het van maandag t/m vrijdag, vaak rustig tussen 2 en 4, soms zit ik wel een minuut te wachten op een gesprek :P


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 okt 2006 00:27 
Offline

Geregistreerd: vr 15 sep 2006 15:25
Berichten: 184
janvaneerden schreef:
Die 10 euro voor BelOnbeperkt Altijd wordt gewoon elke maand in rekening gebracht en vervolgens op dezelfde factuur weer met een korting van 10 euro gecrediteerd.
Na 6 maand blijft dit abonnement gewoon doorlopen, tenzij je zelf ingrijpt.

Ik werd per mail op deze actie gewezen en heb vervolgens direct via Telefoniebeheer gecontroleerd of BelOnbeperkt Altijd was ingesteld.
Dat was niet het geval. In overleg met de HD heb ik dat vervolgens zelf gedaan.
Het is dus zinvol om te controleren welke voordeeloptie is ingesteld anders worden de gesprekken naar vaste nummers gewoon in rekening gebracht.


Stel je dan voor om Belonbeperkt nu al uit te schakelen. Ik ben net een week?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 01:35 
Offline

Geregistreerd: do 09 nov 2006 18:11
Berichten: 1
Woonplaats: helmond
Ik ben het wel met je eens,planet en kpn leveren bijzondere slechte antwoorden en sturen je ook van hot naar her zo ben ik zelf ook tig keer omgestuurd en dat voor n fout bij planet in t systeem :twisted: je hoort daar bij pakketten wijzigen zelf de wijzingen te kunnen veranderen,maar bij ons kan dat niet ik bel dus naar planet en leg t verhaal uit,hele discussie,wordt dus door gestuurd naar kpn hun ook uitgelegt en hun zeggen ook dat ik bij planet moet zijn dus weer terug gestuurd worden,ik heb nu uiteindelijk wel n retour van 25euro gehad maar toch ben ik er niet tevreden over


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 08:09 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
weske87 schreef:
je hoort daar bij pakketten wijzigen zelf de wijzingen te kunnen veranderen,maar bij ons kan dat niet ik bel dus naar planet en leg t verhaal uit,hele discussie,wordt dus door gestuurd naar kpn hun ook uitgelegt en hun zeggen ook dat ik bij planet moet zijn dus weer terug gestuurd worden,ik heb nu uiteindelijk wel n retour van 25euro gehad maar toch ben ik er niet tevreden over


Maar ben je nu tot een oplossing gekomen en indien dat niet zo is wat gaan ze er dan aan doen :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2006 11:03 
Offline

Geregistreerd: do 12 okt 2006 20:12
Berichten: 77
De helpdesk van Planet zal kijken of jouw openstaande order END_VKS_DELIVERY is. Deze order wordt vervolgens binnen 2 weken handmatig gecorrigeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling