Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 20 jun 2025 14:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: dcc+
BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2006 20:05 

wie weet waar ik het programma dcc+ kan vinden deze geeft geen storing op de experia box

silvere

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2006 23:58 

http://www.google.nl/search?hl=nl&newwi ... %3Dlang_nl

Profiel  

Berichttitel: Re: dcc+
BerichtGeplaatst: di 27 jun 2006 09:27 

silvere schreef:
wie weet waar ik het programma dcc+ kan vinden deze geeft geen storing op de experia box

silvere

Ik draai ook met DC++, geen enkel probleem met de EB.
Ben je bekend met de werking van DC++?

Profiel  

Berichttitel: Re: dcc+
BerichtGeplaatst: di 27 jun 2006 19:13 

Moroni schreef:
silvere schreef:

silvere

Ik draai ook met DC++, geen enkel probleem met de EB.
Ben je bekend met de werking van DC++?

Zover ik weet kun je geen torrentfiles downlaoden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 aug 2006 22:17 

Revconnect (vrijwel geheel gebaseerd op DC++) levert wel problemen op, heb DC++ nog niet getest. Het probleem bij mij zou volgens KPN liggen aan de upload, en deze werkt volgens mij precies het zelfde werken als de gewone DC++.

Simpelweg te veel UDP connecties, waardoor zeer waarschijnlijk de inkomende telefoonlijn niet werkt(geen geluid na bellen van mijn nummer, en na 30 sec de tekst dat de verbinding momenteel niet beschikbaar is). Uitgaande lijn is wel mogelijk. Lijn blijft ook na gebruik DC++ niet bereikbaar, maar na zelf ergens naar toe te bellen komt ook de inkomende lijn weer terug.

Ik draai DC++/Revconnect active, misschien is dat ook een oorzaak, maar nog niet uitgeprobeerd.

Echter vind ik het uitermate raar van KPN, ze zeggen deze problemen met een update van de Firmware te hebben verholpen(voor bijvoorbeeld Limewire etc) maar dat is dus niet het geval.

Ook schijnt het aantal te leggen verbindingen af te hangen van het abbonnement en niet van de EB die er 256 verbindingen aan zou kunnen, waardoor het misschien niet eens aan de EB licht maar door een limiet ergens anders bij KPN?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:08 

Ik ken het programma niet maar kijk eens naar deze opmerkingen:

Important Notes

* DC++ can't resume RevConnect's unfinished downloads!
* If your download bandwidth is lower than 1 Mbit/s, don't use RevConnect!
* Your temporary download directory should be on the same drive as your download directory
* Don't connect too many hubs and download too many files at the same time, you PC will be flooded with TCP connections
* 'Passive' users can not use Kademlia
* 'Rollback' is disabled, and 'antifrag' is automatically enabled

Blijkbaar neem je slots van anderen over en niet iedereen is daar even blij mee :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 09:12 

Probeer eens Tribler, nog geen problemen mee gehad.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2006 14:57 

Alles over DC++ is te vinden op http://www.dcpp.net/,

Echter legt het programma al snel te veel verbindingen voor de EB door enkel naar bestanden te zoeken. Dit komt alleen voor als je DC++ "active" instelt.

Door voor "passive" te kiezen worden alle zoekresultaten via een hub naar je verzonden, en niet via iedere user afzonderlijk. Door deze instelling krijg je echter minder zoekresultaten, en wordt de hub belast, waardoor een aantal hubs de passive mode niet toestaan.

Het programma RevConnect lijkt net als DC++ wel in de passive mode te kunnen werken, op deze instelling nog geen problemen gehad met de telefoonlijn, maar dit heb ik nog maar enkele uurtjes geprobeerd.

En verder wordt RevConnect niet heel erg gewaardeerd door de DC++ comunity, dit programma is namelijk in staat sneller te downloaden dan DC++, en van meerdere gebruikers te gelijk en niet herkenbaar als RevConnect maar als DC++

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 13:02 

Je kunt DC++ wel gebruiken, maar zorg dat je niet teveel poorten gaat gebruiken, het liefst niet meer dan 50, het liefst nog minder. En zorg dat poort 5060 niet gebruikt gaat worden, anders kun je namelijk niet meer bellen en gebeld worden ;)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 23:30 

vdB schreef:
Ook schijnt het aantal te leggen verbindingen af te hangen van het abbonnement en niet van de EB die er 256 verbindingen aan zou kunnen, waardoor het misschien niet eens aan de EB licht maar door een limiet ergens anders bij KPN?

Er zijn 2 factoren in het download/upload spel.
1. De aantal connecties. De EB werkt met een (zogenaamde) 8-bits tabel waardoor er dus maximaal 256 connecties per keer geopend kunnen zijn.
Zoals de poster hierboven, is 50 meer dan voldoende voor downloaden.
2. Wanneer je Go of Lite hebt van KPN, dan heb je niet zoveel upload/download ruimte. Dit heeft dus te maken met de type abo. Je telefoon verkeer zou echter in geval van upload/download snelheid niet gehinderd moeten worden. De EB "reserveerd" namelijk ruimte voor telefoonverkeer (mits er niet teveel connecties zijn).

Of in de alcatel meer connecties mogenlijk zijn moet ik nog even intern "googlen".
En er zijn Bittorent clients waar je de aantal connecties makkelijk kunt instellen (e.g. uTorrent).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 23 sep 2006 08:10 

Speedtouch kan afhankelijk van het type ongeveer 1024 verbindingen aan en zal dus niet zo snel vastlopen als de EB.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]