Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 jun 2025 22:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 19:16 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Voorheen kon ik via mijn KPN account facturen en lopende kosten van mijn vaste aansluiting opvragen. Mijn belgedrag werd per gesprek gespecificeerd.
Nu ik over ben naar IPB via Planet kan ik die specificaties niet meer vinden. Worden die pas later bij een eerstvolgende van Planet zichtbaar?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 19:43 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Als je via de Planet site inlogt bij belgegevens,en jaa gaat dan door richting KPN dan kun je toch online je factuur bekijken (met specificatie per belregel) ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 20:38 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Maarten,
Ik beschrijf even wat ik doe:
1. Naar "mijn gegevens" op de site van Planet.
2. Geen Gebruikersnaam en Wachtwoord intoetsen
3. Direct door naar "Beheer telefoniegegevens"
4. Ik kom op site KPN InternetPlusBellen
5. Heb nu keus uit
--> Telefonie beheer
--> Administratief Beheer
--> Service & Support

Nergens is iets te vinden over facturen of belkosten!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 20:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
maak zelf gebruik van 2 kpn inlogmogelijkheden:
- zoals janvaneerden aangeeft.
- 2e mogelijkheid ook via kpn en dan heb ik de mogelijkheid van het online raadplegen van de lopende factuur https://www.kpn.com/kpn/show/id=166271/sc=697945

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 20:48 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Citaat:
Nergens is iets te vinden over facturen of belkosten!
Klopt daar kan ik ook niets mee. Ik doe het via deze http://www.breedbandportal.kpn.com/ en dan op service omgeving klikken. Inlognaam en wachtwoord gekregen van een vriendelijke helpdesk medewerker van Planet.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 20:58 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
jwagenaar,
Inderdaad, rechtstreeks bij KPN inloggen (Inloggen Mijn KPN) met zelfde account geeft mij toegang tot "Uw rekening online".
De lopende gesprekskosten lopen slechts tot 4 sep. Vroeger was dat overzicht veel aktueler.
Het lijkt er overigens wel op dat dit IPB gesprekskosten zijn want er komt ook een rubriek "BelOnbeperkt Onderling" op voor met een aantal van 2 en een bedrag van 0,00 euro.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 21:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
als ik inlog op de telefoonrekening online en het telefoonnummer selecteer, dan zie ik de kosten tot en met 13 september j.l.
heb je meerdere nummers hier staan?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 21:38 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
jwagenaar,
Er staan in totaal 4 nummers, mijn hoofdnummer en drie extra nummers uit het ISDN tijdperk, maar die heb ik inmiddels opgezegd.
Alleen het hoofdnummer bevat een aantal gesprekken en die lopen t/m 4 sep. Bij Tarief staat bij alle gesprekken "gemengd" vermeld, wat dat ook moge betekenen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 sep 2006 21:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
jan,
mijn situatie is exact hetzelfde als bij jou.
de betekenis van gemengd tarief is mij ook onbekend.
enigste verschil is dat mijn overzicht loopt t/m 13 september.
ik heb bij de laatste rekening 3 onderdelen:
- naar vaste nummers binnen nederland
- naar mobiele nummers binnen nederland
- belonbeperkt onderling
er wordt op deze site wel aangegeven dat er enige dagen vertraging in de verwerking kan zitten.
heb je soms niet meer gebeld na 4 september? :wink:

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2006 10:04 
Offline

Geregistreerd: di 20 jun 2006 16:01
Berichten: 63
Volgens mij is dat gemengd een aanduiding zoals vroeger dal en piek of zoiets was. Er is dus nu geen verschil meer in dal en piek uren, alles is gemengd en dus is bellen in avonduren veel duurder geworden dan voorheen. Tenzij je betaald voor onbeperkt bellen.

Dit was voor mij ook een verrassing en word ook nergens gecommuniceerd. Je komt er pas achter als je de rekening gaat bekijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2006 16:35 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
janvaneerden schreef:
Het lijkt er overigens wel op dat dit IPB gesprekskosten zijn want er komt ook een rubriek "BelOnbeperkt Onderling" op voor met een aantal van 2 en een bedrag van 0,00 euro.


Dat zijn de onderlinge IPB telefoongesprekken die er zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2006 22:16 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Ik keek zojuist even op site KPN naar de lopende gesprekskosten en zie nu dat alleen nog een rubriek "Naar service nummers" staat vermeld.
Alle andere gesprekken die ik enige dagen geleden nog wel zag, zijn nu verdwenen.
Ben wel benieuwd naar de eerste factuur (van Planet). Hoe gaat die er uit zien, gaat Planet de belkosten specificeren of moet ik op de site van KPN mijn belgedrag bekijken?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2006 22:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
ontvang de rekening van planet per email. daarin staan de gesprekken en dus ook de kosten gespecificeerd.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 21:25 
Offline

Geregistreerd: vr 18 aug 2006 21:15
Berichten: 61
Heb inmiddels toegang via vriendelijke Planet medewerkster ontvangen tot een KPN omgeving met redelijke aktuele inzage in lopende gesprekskosten.

Wat mij betreft mag dit topic nu worden gesloten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2006 22:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
welke kpn omgeving is dat dan?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling