Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 12:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 21:16 

Griet schreef:
op een andere manier kun je het bij ons niet aansluiten, kabel van de hoofdaansluiting in de kamer naar de splitter en van de splitter 2 kabels naar EB. Alleen binnenin de muur, dus voor de hoofdaansluiting, gaat de kabel voor de telefoon al naar de slaapkamer en deze kan ik er niet uittrekken ofzo.

Kun je een foto maken en die uploaden ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 13:04 

ik ben ondertuusen teruggebeld door 1 van de HD, volgens deze persoon heb ik nu gewoon mijn oude analoge abb. van KPN en een nieuw abb. voor surfen & bellen en dus dubbele kosten.
.......ik moest maar "even" contact opnemen met KPN, KPN gelijk gebeld.....33 minuten in de wacht......en toen een dame van de KPN aan de lijn.
Zij vroeg hoe ik mij had aangemeld voor Surfen & bellen? Ik verteld dat ik dat middels mijn eigen beveiligde website bij het net heb gedaan.....tja dan was het ook mijn eigen schuld dat er van alles mis was gegaan, want zo moet je dat niet doen :twisted: , volgens haar vraag je op deze manier een nieuw abb. aan voor Surfen & bellen.

Nou ja, in ieder geval......ik word teruggebeld binnen 4 weken (!!!!!!!!!) over mijn dubbele abb. en de kosten.

Ik word hier gewoon schijtchagerijnig van !!!!!!!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 13:48 

Bij jou is de order er dus ingelegd zoals dat gebeurt bij klanten zonder KPN telefoon aansluiting. Je krijgt dan idd een nieuw nummer, hiermee kan je direct voip bellen + gebeld worden (hoeft niet geporteerd omdat dit nooit analoog geweest is). Je 'oude' nummer zal nu blijven bestaan en wordt nooit geporteerd op die manier. Het probleem zal wel in behandeling zijn (beter gezegd: worden genomen) bij de klanten service, dat duurt idd iets van 3 a 4 weken. Ik zou er voorlopig maar even van genieten, twee nummers, je zegt dat je toch je geld terug krijgt.. :wink:
(o nee dat zei je niet, maar ik denk het wel)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:17 
Site Admin

op deze wijze een klacht plaatsen kan ook en is goedkoper dan bellen http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:36 

Ik weet dat je goedkoper een klacht kunt overbrengen via internet, maar heb je dat wel eens geprobeerd???

Ik wel dus....met 0,0 reactie, dus dat lost ook niks op!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:38 
Site Admin

heb deze mogelijkheid in het verleden een keer gebruikt en ontving de volgende een email en wordt vrij kort daarna gebeld.
het is het proberen in ieder geval waard.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2006 20:08 

Griet schreef:
op een andere manier kun je het bij ons niet aansluiten, kabel van de hoofdaansluiting in de kamer naar de splitter en van de splitter 2 kabels naar EB. Alleen binnenin de muur, dus voor de hoofdaansluiting, gaat de kabel voor de telefoon al naar de slaapkamer en deze kan ik er niet uittrekken ofzo.

willy heeft gelijk! vanaf je isra punt is er een aansluiting gemaakt naar die slaap kamer.
als je bij je isra punt kunt komen hoef je alleen daar de kabel door te knippen.
dan het doosje uit de experia doos gebruiken .
rood blauw van de kabel uit het isra aansluitpunt gebruiken en dan kun je
de kabel naar de slaapkamer doorlussen naar de experia box .
aansluiting via ander doosje uit de experiabox.

je kunt ook nog een splittertje gebruiken (1x male rj11 2x female rj11) zodat beide telefoon aansluitingen erop aan gesloten kunnen worden.
je moet dan even een schemaatje tekenen,omdat je als je dit niet veel doet ,in de war raakt!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]