Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 12:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 aug 2006 21:16 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Griet schreef:
op een andere manier kun je het bij ons niet aansluiten, kabel van de hoofdaansluiting in de kamer naar de splitter en van de splitter 2 kabels naar EB. Alleen binnenin de muur, dus voor de hoofdaansluiting, gaat de kabel voor de telefoon al naar de slaapkamer en deze kan ik er niet uittrekken ofzo.


Kun je een foto maken en die uploaden ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 13:04 
Offline

Geregistreerd: ma 14 aug 2006 21:08
Berichten: 8
ik ben ondertuusen teruggebeld door 1 van de HD, volgens deze persoon heb ik nu gewoon mijn oude analoge abb. van KPN en een nieuw abb. voor surfen & bellen en dus dubbele kosten.
.......ik moest maar "even" contact opnemen met KPN, KPN gelijk gebeld.....33 minuten in de wacht......en toen een dame van de KPN aan de lijn.
Zij vroeg hoe ik mij had aangemeld voor Surfen & bellen? Ik verteld dat ik dat middels mijn eigen beveiligde website bij het net heb gedaan.....tja dan was het ook mijn eigen schuld dat er van alles mis was gegaan, want zo moet je dat niet doen :twisted: , volgens haar vraag je op deze manier een nieuw abb. aan voor Surfen & bellen.

Nou ja, in ieder geval......ik word teruggebeld binnen 4 weken (!!!!!!!!!) over mijn dubbele abb. en de kosten.

Ik word hier gewoon schijtchagerijnig van !!!!!!!!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 13:48 
Offline

Geregistreerd: do 27 jul 2006 21:35
Berichten: 34
Woonplaats: Amsterdam
Bij jou is de order er dus ingelegd zoals dat gebeurt bij klanten zonder KPN telefoon aansluiting. Je krijgt dan idd een nieuw nummer, hiermee kan je direct voip bellen + gebeld worden (hoeft niet geporteerd omdat dit nooit analoog geweest is). Je 'oude' nummer zal nu blijven bestaan en wordt nooit geporteerd op die manier. Het probleem zal wel in behandeling zijn (beter gezegd: worden genomen) bij de klanten service, dat duurt idd iets van 3 a 4 weken. Ik zou er voorlopig maar even van genieten, twee nummers, je zegt dat je toch je geld terug krijgt.. :wink:
(o nee dat zei je niet, maar ik denk het wel)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:17 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
op deze wijze een klacht plaatsen kan ook en is goedkoper dan bellen http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:36 
Offline

Geregistreerd: ma 14 aug 2006 21:08
Berichten: 8
Ik weet dat je goedkoper een klacht kunt overbrengen via internet, maar heb je dat wel eens geprobeerd???

Ik wel dus....met 0,0 reactie, dus dat lost ook niks op!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 aug 2006 14:38 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
heb deze mogelijkheid in het verleden een keer gebruikt en ontving de volgende een email en wordt vrij kort daarna gebeld.
het is het proberen in ieder geval waard.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 27 aug 2006 20:08 
Offline

Geregistreerd: za 26 aug 2006 07:44
Berichten: 29
Woonplaats: zaltbommel
Griet schreef:
op een andere manier kun je het bij ons niet aansluiten, kabel van de hoofdaansluiting in de kamer naar de splitter en van de splitter 2 kabels naar EB. Alleen binnenin de muur, dus voor de hoofdaansluiting, gaat de kabel voor de telefoon al naar de slaapkamer en deze kan ik er niet uittrekken ofzo.


willy heeft gelijk! vanaf je isra punt is er een aansluiting gemaakt naar die slaap kamer.
als je bij je isra punt kunt komen hoef je alleen daar de kabel door te knippen.
dan het doosje uit de experia doos gebruiken .
rood blauw van de kabel uit het isra aansluitpunt gebruiken en dan kun je
de kabel naar de slaapkamer doorlussen naar de experia box .
aansluiting via ander doosje uit de experiabox.

je kunt ook nog een splittertje gebruiken (1x male rj11 2x female rj11) zodat beide telefoon aansluitingen erop aan gesloten kunnen worden.
je moet dan even een schemaatje tekenen,omdat je als je dit niet veel doet ,in de war raakt!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling