Net twee weken tevreden gebruiker van Planet IPB en de Experiabox, vandaag plotseling een storing. VOIP ledje uit en dus geen kiestoon meer. Met mijn mobieltje eerst naar het gratis storingsnummer van KPN gebeld, werd doorverbonden met een medewerker van de afdeling IPB die mij wist te vertellen dat ik bij Planet moest zijn, wel via een betaald 0900 nummer. Om kort te gaan, daar kreeg ik na lang wachten een medewerker aan de lijn die, uiterst vriendelijk, dat wel, mij niet meer wist te vertellen dan dat het probleem na uitleg mijnerzijds over aansluitingen en instellingen van de Experiabox iets voor de technische dienst was. Waren echter op dat moment niet bereikbaar. Kon ik teruggebeld worden? Dat was nu juist het probleem, ik kon niet bellen noch gebeld worden. Terugbellen naar mijn mobieltje kon/mocht niet! Kort en goed, na ruim 14 euro armer aan beltegoed te zijn geraakt, zelf maar aan het knutselen gegaan. Na een tweetal keren de Experiabox te hebben gereset, werkt alles gelukkig weer. Deze ervaring wilde ik de forumlezers niet onthouden, doe er uw voordeel mee. Vr. groet, Henk Hoek.
|