Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 16:41

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Rekeningen HetNet
BerichtGeplaatst: vr 28 apr 2006 07:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Ik had afgelopen week per mail een rekening van hun gekregen, maar ik had daar een vraagje over en die naar hun gemaild.

Het bleek dat ik ook een nieuw abonnee nummer had gekregen, dit nummer kende ze niet zelf het nota nummer was onbekend.
Ook zou ik nog lang niet zijn aangesloten en geporteerd voor snel surfen en bellen.
Dit was vreemd voor mij want ik ben het nu al vanaf 14 april, ik zou nog steeds op de wachtlijst staan, ik heb toen nog eens gekeken bij de gegevens van HetNet, en inderdaad sta ik nog steeds in de wacht.

Ik moest de KPN ook nog even bellen over mijn oude rekening, wat schets mijn verbazing, bij de KPN kon men mijn op de cent nauwkeurig alles vertellen over de nieuwe rekening van HetNet.
Dus het blijkt dat de rekeningen gemaakt worden blij de KPN, en onder naam van de verschillende providers verstuurd worden.

Het blijkt ook dat ik niet meer mijn oude telefoon rekeningen in kan kijken bij de KPN onder mijn KPN, dit is nu geblokkeerd, nu moet ik bij HetNet kijken bijn mijn gegevens.
Maar de nieuwe rekening is nergens te vinden om in te kijken, allen via de mail die HetNet had verstuurd.

Hebben jullie vragen over de rekeningen van HetNet of Planet of KPN, bel dan gelijk maar naar de KPN.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2006 10:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
Voor klachten HetNet o.a. nota's en rekeningen heb ik een ander telefoonnummer gevonden op een ander forum.
************ 033-4540400


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2006 11:05 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
henk.w: wil je de naam van de persoon verwijderen. het verwijzen naar nieuwe nummers is prima, maar het is niet gebruikelijk op forums om persoonsnamen te vermelden. bedankt.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2006 12:20 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
jwagenaar schreef:
henk.w: wil je de naam van de persoon verwijderen. het verwijzen naar nieuwe nummers is prima, maar het is niet gebruikelijk op forums om persoonsnamen te vermelden. bedankt.
Aangepast door het forumbeheer.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 01 aug 2006 19:27 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Henk.W schreef:
Voor klachten HetNet o.a. nota's en rekeningen heb ik een ander telefoonnummer gevonden op een ander forum.
************ 033-4540400


Bedankt, is altijd makkelijk.
Met opzoeken op domeinnaam via Whois kom je ook achter dit nummer.

Altijd eerst dit soort nummers proberen voor het peperdure 0900-1407 nummer...
Duur nummer bellen kan altijd nog als laatste redmiddel. :D

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 08:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
pinolief schreef:
Henk.W schreef:
Voor klachten HetNet o.a. nota's en rekeningen heb ik een ander telefoonnummer gevonden op een ander forum.
************ 033-4540400


Bedankt, is altijd makkelijk.
Met opzoeken op domeinnaam via Whois kom je ook achter dit nummer.

Altijd eerst dit soort nummers proberen voor het peperdure 0900-1407 nummer...
Duur nummer bellen kan altijd nog als laatste redmiddel. :D


Deze nummers worden niet opgenomen bij HetNet, dus eeuwig in gesprek.

Je kan je ook bij een Primafoon winkel je laten doorverbinden dat kost ook niets, het is niet anders daar alleen te bereiken op het dure nummer.

Zijn er fouten gemaakt door HetNet of storingen door hun schuld dan kan je de telefoonkosten terug krijgen bij hun.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 13:17 
Offline

Geregistreerd: ma 31 jul 2006 15:08
Berichten: 99
Zijn er fouten gemaakt door HetNet of storingen door hun schuld dan kan je de telefoonkosten terug krijgen bij hun.[/quote]

Op welke manier dan? door (weer)naar het dure helpdesk nummer te bellen of op een andere manier?
En ik hoop dat die vergoeding dan niet uit de veel gehoorde "bloemenbon" bestaat??

_________________
Wii wil er nu geen Wii?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2006 18:13 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 17:39
Berichten: 599
Woonplaats: Middelburg
pinolief schreef:
Zijn er fouten gemaakt door HetNet of storingen door hun schuld dan kan je de telefoonkosten terug krijgen bij hun.


Op welke manier dan? door (weer)naar het dure helpdesk nummer te bellen of op een andere manier?
En ik hoop dat die vergoeding dan niet uit de veel gehoorde "bloemenbon" bestaat??[/quote]

Je moet dan de of rekening opsturen naar de klachtendienst per post.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling