Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 10 mei 2025 15:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010 06:53 

marcel234 schreef:
Update:

Het is maar goed dat ik de info die ik had even achterwege hebt gelaten, want er was sprake dat er op koper toch een stb werd uitgebracht zonder harde schijf. Dit gaat echter niet door. Kortom, iedereen zal het moeten doen met 1 stb :roll: of digitene kastjes in huis moeten halen om overige tv's te voorzien van toch singaal. helaas is Digitenne wel erg beperkt wat aanbod betreft dus ik vrees dat dit de nodige iptv klanten zal gaan kosten :cry:

Sorry dat ik niet beter kan berichten.

Gr. Marcel234.

Bedankt Marcel

Jammer dat het niet doorgaat. IK vrees ook dat de KPN de nodige klanten gaat missen. Zeker ook het huidige product nog steeds niet optimaal werkt na de laatste update. Al is het beeld verbeterd - traagheid is toegenomen met de nodige storingen.

Groetjes

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 11:41 

keesjan schreef:
Ik ga na 28 jaar klant geweest te zijn van de KPN weg met alles dus ook 06 iptv internet normale telefonie kortom klaar ermee.
Wij hebben alles overleeft storingen problemen met de factuur snelheid beeld kwaliteit en dan belt er een medewerker Bah

Ja, hier nog trouwe klant die het na 24 jaar ook helemaal gehad heeft met kpn!

Járenlang ben ik abonnee op Mine/iTV, en zonder noemenswaardige problemen altijd twee ontvangers gebruikt. Tijdens de omruilactie in december 2009, op advies van Klantenservice en Webcare een tweedehandsontvanger gekocht. En dan wordt 'ie drie maanden door kpn gesloopt! (Hulde overigens, want dit is de eerste keer dat iets in de gestelde tijd lukt!)

Alles goed en wel: die tweede ontvanger is juridische gezien mijn eigendom. De vraag die ik Middeldorp heb gesteld heb is of kpn, zonder mijn nadrukkelijke toestemming, zich mijn eigendom mag toe-eigenen en die vervolgens - zonder enige vergoeding of compensatie - onbruikbaar mag maken. Antwoord hierop blijft uit ...

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 13:38 

Berto schreef:
Járenlang ben ik abonnee op Mine/iTV, en zonder noemenswaardige problemen altijd twee ontvangers gebruikt. Tijdens de omruilactie in december 2009, op advies van Klantenservice en Webcare een tweedehandsontvanger gekocht. En dan wordt 'ie drie maanden door kpn gesloopt! (Hulde overigens, want dit is de eerste keer dat iets in de gestelde tijd lukt!)

Helaas waren er nog geen plannen bekend om de 2e ontvanger te gaan blokkeren, anders had ik u die optie nooit gegeven. In ieder geval namens mij, excuses voor het ongemak.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 15:43 

Kijk nou komt het allemaal wel weer goed.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 23:35 

KPNwebcare2 schreef:
Berto schreef:

Helaas waren er nog geen plannen bekend om de 2e ontvanger te gaan blokkeren, anders had ik u die optie nooit gegeven. In ieder geval namens mij, excuses voor het ongemak.

En met excuses voor het ongemak is het klaar? :evil:

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 01:24 
Site Admin

Berto schreef:

Nee, natuurlijk is het niet klaar. Denkt u dat het de wil is geweest van Webcare? die hadden dit ook graag anders gezien, maar dit wordt bepaald door het mangement die blijkbaar ergens een klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de kleppel hangt. laten we dit niet gaan afreageren op Webcare want die kunnen hier, nogmaals, niets aan doen.

Gr. Marcel234.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 10:13 

marcel234 schreef:
Berto schreef:

Nee, natuurlijk is het niet klaar.

Wat is dan de oplossing voor abonnees die door actie zijn gedupeerd? Twee maanden gratis iTV? Of wanneer de tweede tuner wordt ingeleverd een vrolijk ruikertje "with compliments"? Krijgen zij gratis een Digitenne setje opgestuurd om vervolgens over drie maanden te horen dat een gratis abonnement op Digitenne in combinatie met iTV alleen nog maar mogelijk is bij gebruik van een huurontvanger?

marcel234 schreef:
Denkt u dat het de wil is geweest van Webcare? die hadden dit ook graag anders gezien, maar dit wordt bepaald door het mangement die blijkbaar ergens een klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de kleppel hangt. laten we dit niet gaan afreageren op Webcare want die kunnen hier, nogmaals, niets aan doen.
Gr. Marcel234.

Hieruit blijkt maar weer eens, dat er geen enkele vorm van communicatie is binnen kpn. Maar het is allemaal heel plezierig voor de abonnee, want iTV is weer stukje vooruitgesukkeld en mijn vertrouwen in kpn tot beneden het vriespunt gedaald.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 10:29 

keesjan schreef:
Kijk nou komt het allemaal wel weer goed.

Geloof je het zelf?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 10:38 

Wat moeten we doen met de oude tuner, inleveren of weggooien?
:(

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 11:24 

Rose schreef:

Met z'n allen tegelijkertijd gaan inleveren op het hoofdkantoor van kpn in Den Haag en om uitleg en compensatie vragen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 13:05 

Berto schreef:
Rose schreef:

Met z'n allen tegelijkertijd gaan inleveren op het hoofdkantoor van kpn in Den Haag en om uitleg en compensatie vragen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 13:06 

Rose schreef:
Berto schreef:
Rose schreef:

Gezellig :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 13:20 

Als er voldoende mensen gaan sluit ik mij aan.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 13:40 

Ach, hoeveel gedupeerden zullen er zijn? iTV heeft 80.000 abonnees, 98% slikt alles, van de rest heeft hooguit een derde een 2e ontvanger. Wat er klagend overrblijft zijn misschien 30 klanten. Ik denk niet dat KPN hiervan onder de indruk zal raken. Wat je beter kan doen is hiermee naar TROS Rdar gaan. Of VARA Kassa. Lang leve de publieke omroep!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010 14:14 

Giant2000 schreef:
Ach, hoeveel gedupeerden zullen er zijn? iTV heeft 80.000 abonnees, 98% slikt alles, van de rest heeft hooguit een derde een 2e ontvanger. Wat er klagend overrblijft zijn misschien 30 klanten. Ik denk niet dat KPN hiervan onder de indruk zal raken. Wat je beter kan doen is hiermee naar TROS Rdar gaan. Of VARA Kassa. Lang leve de publieke omroep!

Dat is inderdaad de arrogantie van de grote bedrijven. Het enige wat zal helpen veel herrie schoppen en de media opzoeken. Want bedrijven zijn natuurlijk niet zo blij met negatieve publiciteit.

Want het is toch niet meer van deze tijd dat je het maar op één televisie kan aansluiten en dat je voor de rest maar genoegen moet nemen met Digitenne waar je dan ook nog eens huur van de ontvanger moet betalen.

Ik ben zelf vorig jaar al overgestapt op de kabel en familie gaat dat nu ook weer doen door deze actie van Kpn. Tenzij er op korte termijn nog verandering in hun standpunt komt, maar dat verwacht ik niet.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]