Heren en dames,
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn WIFI verbinding. Ik ben in het bezit van een grijze experiabox. Gister met de helpdesk van KPN moeten bellen (lang wachten) om een harde reset uit te oefenen. Hierna deed mijn internet op mijn pc het prima, maar mijn draadloos internet op twee laptops niet meer.
Normalieter als ik de pc opstart maakt hij alla minuut verbinding met internet, mijn vrouw zelfs via een VPN verbinding.
beveiligd draadloos netwerk (WPA2-PSK) (heb thuis een brief van Planet net een WPA-PSK sleutel)
- Beneden in de hoek zie ik een monitor staan met een rood kruis - hierna klik ik dubbel er op - een draadloos netwerk selecteren scherm verschijnt - zie mijn experiabox staan: SX551C...... - Als ik daar op klik, komt er een scherm met netwerksleutel, die staat netjes ingevuld, dus klik verbinden - Netwerkadres verkrijgen gaat hij rechts boven in aangeven, en zoekt........ - Spring daarna weer onderin over op monitor met rode kruis en daarna gebeurd er niets meer.
Ik las laatst dat hij geen IP adres kan vernieuwen, maar het is erg raar dat ik nooit problemen heb gehad en altijd direct internet had op beide laptops en nu niets meer, terwijl wel alles goed staat.
Wie helpt mij verder hiermee.
|