Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 22:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ontbreken ingesprekstoon
BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2006 12:05 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Ik heb me een aantal dagen niet met dit medium kunnen bemoeien vanwege ziekenhuisopname (achillespees door midden).
Ik ontdek nu dat, als ik een telefoongesprek voer, andere mensen, die mij bellen, niet de ingesprekstoon krijgen. De telefonische helpdesk van Het Net kan ik vanwege de drukte niet te pakken krijgen.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2006 13:09 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
de oplossing zal je moeten zoeken in de instellingen voicemail en doorschakelen binnen mijn kpn. kijk bij in gesprek.
succes.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2006 14:08 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
mennomulder schreef:
Ik heb me een aantal dagen niet met dit medium kunnen bemoeien vanwege ziekenhuisopname (achillespees door midden).
Ik ontdek nu dat, als ik een telefoongesprek voer, andere mensen, die mij bellen, niet de ingesprekstoon krijgen. De telefonische helpdesk van Het Net kan ik vanwege de drukte niet te pakken krijgen.


Is dit plotseling ontstaan ? Indien ja zou een reset van de box ook een optie zijn of het voip-gedeelte is niet goed geladen ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 12 jul 2006 14:57 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Voor een reset kun je eerst proberen de box eens uit en weer aan te zetten.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jul 2006 11:17 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Het euvel is ontstaan toen ik in het ziekenhuis lag, er is dus niets aan de EB gewijzigd. Ik doe geen reset, want dat is mij al een keer slecht bekomen. Ik heb inmiddels contact met de helpdesk gehad. Het schijnt wel vaker voor te komen. Er zou dan tijdens in gesprek naar de 2e lijn (die ik niet gebruik en niet heb ingesteld) worden gebeld. Er is voor de TD een ticket van 72 uur aangemaakt, afwachten nu maar !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jul 2006 15:09 
Offline

Geregistreerd: ma 01 mei 2006 15:05
Berichten: 177
Woonplaats: Emmen
Heel veel beterschap met je achillespees!
Jemig, door de midden zelfs.

Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jul 2006 15:30 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
mennomulder schreef:
Ik doe geen reset, want dat is mij al een keer slecht bekomen. Er zou dan tijdens in gesprek naar de 2e lijn (die ik niet gebruik en niet heb ingesteld) worden gebeld. Er is voor de TD een ticket van 72 uur aangemaakt, afwachten nu maar !


Je slechte ervaring heeft zeer waarschijnlijk te maken met een toenmalige firmware-update waarbij Siemens geen aanpassing had gedaan om het Voip-stuk opnieuw te laden :roll: Dat je dus niet zo happig bent om dat te doen snap ik maar dat probleem is inmiddels verholpen.Even afwachten dus,en sterkte met je herstel !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 13 jul 2006 15:47 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
En je kan altijd nog eerst even uit en weer aanzetten proberen. wil soms wel eens helpen.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2006 12:09 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Helaas, zowel uit- en inschakelen als de (deze keer gelukte) harde reset geven geen verbetering !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2006 12:12 
Offline
Erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 16 maart 2006 22:38
Berichten: 810
Woonplaats: Sleeuwijk
Dan is het inderdaad afwachten.

_________________
Luctor et Emergo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2006 19:00 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
KPN kon op afstand niets voor mij doen. Ze vermoeden een defect o.i.d. in de EB. Maandag krijg ik een monteur en misschien een nieuwe EB.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2006 22:55 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Ga er dan idd maar vanuit dat de EB defect is.Kwestie van omruilen en het zou weer moeten werken ! (heb zelf de derde EB)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 17:15 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Vandaag heb ik een monteur van de KPN op bezoek gehad. Hij heeft alles nagelopen en kon alleen ontdekken, dat ik in feite 2 lijnen gebruikte i.p.v. 1 volgens mijn abonnement. Ook een andere EB gaf geen beter resultaat. Verder heeft men nog een nieuw profiel aangemaakt en dat hielp ook niet. Kortom: men kan er op korte termijn niet uitkomen. Hogere echelons van de KPN moeten het probleem teckelen ! Men had dit probleem nog niet eerder bij de hand gehad.
Hierbij het verzoek aan een ieder te controleren of de ingesprekstoon wel werkt.

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 17:49 
Offline

Geregistreerd: di 06 jun 2006 16:12
Berichten: 142
Woonplaats: Groningen
Ik ben nog even aan het experimenteren geweest met positief resultaat:
Via Het Net Telefoniebeheer (Inloggen Surfen en Bellen van Het Net) de EB bij in gesprek op doorschakelen naar mijn GSM gezet en toen de zaak weer herstelt naar "niet actief". Je mag het geloven of niet, maar ik heb weer de normale insprekstoon !

_________________
Een dutje achter het stuur is soms van eeuwige duur !


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2006 18:51 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Proficiat !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling