Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 10 mei 2025 01:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 10 jun 2008 15:30 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 04 aug 2006 22:53
Berichten: 383
Woonplaats: Maassluis
http://webwereld.nl/articles/51430/consumentenbond--steeds-meer-klachten-over-ziggo.html

_________________
http://www.parre.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jun 2008 19:56 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Als je het nou hebt over een nieuwe zeer snel besmette naam,dan scoren zij erg hoog !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 13 jun 2008 22:52 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maar toch vreemd.

Het is alleen maar een andere naam, verder is er toch niets anders?
OK, een van de drie bedrijven had nog een contract waarbij je achteraf betaalde in plaats van vooraf.
Dit is in één keer ingelopen en dat vinden veel mensen vervelend....

Mijn vader heeft alleen analoge TV en betaald 19 euro per maand voor dit pakket.
(Ik vind dat nogal een fors bedrag maar dat terzijde)
Hij mocht overigens ook 19 maanden lang één euro per maand extra betalen om het in te lopen.
Dus waarom veel mensen klagen begrijp ik niet, ze geven je een kans om het in termijnen te betalen.

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 14 jun 2008 17:37 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 09 jun 2006 09:35
Berichten: 146
Woonplaats: Noordoostpolder
Bij mijn broer waren er ook zomaar opeens problemen.
de modem reageerde niet meer, dus geen telefoon en internet. Na met de GSM gebeld te hebben moest de modem even spannigloos gemaakt worden en alles deed het weer, volgens de HD medewerker lag het aan de router :?: :?: :?:
Dit heeft ie ene paar keer gehad sinds @home is overgegaan naar Ziggo. En zonder de router trouwens ook fout.

DUs er is waarschijnlijk wel iets veranderd sinds de overgang naar Ziggo.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 jun 2008 11:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Haakmeer schreef:
Dus er is waarschijnlijk wel iets veranderd sinds de overgang naar Ziggo.


Het moet wel.
Gezien alle extra problemen die er zijn bijgekomen.

Verklaren kan ik het niet maar dat hoeft ook niet.... :wink:

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling