Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu za 21 jun 2025 15:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 15 sep 2007 01:51 

Na anderhalf jaar aanklungelen met download van nieuwsgroepen, maar ook drivers van websites.

Had ik vaak dat het niet compleet was of de zip bestanden werden niet goed uitgepakt.

Dus dat ik het niet kon gebruiken.

Na vele telefoontjes met KPN ben ik erachter gekomen. Maar niet door KPN. Kwam een vage opmerking ergens op het net tegen.

Dat mijn PC asus a8n met Nvidia4, XP, een netwerkcontroller van de schijven van Nvidia bij het moederbord was geinstalleerd met tevens een firewall van Nvidia, welke wel uitgeschakeld stond. Na verwijdering van de firewall had ik nog geen resultaat. Maar na de desinstallatie van nVidia network controll software. Alles komt nu goed, beter binnen. Dus alles staat op groen.

:D
8)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 18:45 

Hendrikus schreef:
Na anderhalf jaar aanklungelen met download van nieuwsgroepen, maar ook drivers van websites.

Had ik vaak dat het niet compleet was of de zip bestanden werden niet goed uitgepakt.

Dus dat ik het niet kon gebruiken.

Na vele telefoontjes met KPN ben ik erachter gekomen. Maar niet door KPN. Kwam een vage opmerking ergens op het net tegen.

Dat mijn PC asus a8n met Nvidia4, XP, een netwerkcontroller van de schijven van Nvidia bij het moederbord was geinstalleerd met tevens een firewall van Nvidia, welke wel uitgeschakeld stond. Na verwijdering van de firewall had ik nog geen resultaat. Maar na de desinstallatie van nVidia network controll software. Alles komt nu goed, beter binnen. Dus alles staat op groen.

8)

Was dus ook geen KPN probleem :) Dus ook niet door KPN op te lossen of verwacht je dat ze jou PC gaan uitpluizen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 20 sep 2007 22:10 

Zo zie je maar dat je eerst zeker van moet zijn dat jouw schakel in het hele internet goed werkt. Ne zoals zovele heb ik nagenoeg geen verstand van computers. Maar merkte wel dat er wat mis is.

Een hint van KPN, de techneuten was welkom geweest. Nu heb ik meer als een jaar lopen aanmodderen met uitvallende verbindingen. Van het ene op het andere moment geen internet meer.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2007 11:30 

Hendrikus schreef:
Een hint van KPN, de techneuten was welkom geweest. Nu heb ik meer als een jaar lopen aanmodderen met uitvallende verbindingen. Van het ene op het andere moment geen internet meer.

Lijkt me typisch geen probleem, dat KPN op moet lossen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2007 20:02 

Hendrikus schreef:
Zo zie je maar dat je eerst zeker van moet zijn dat jouw schakel in het hele internet goed werkt. Ne zoals zovele heb ik nagenoeg geen verstand van computers. Maar merkte wel dat er wat mis is.

Ik begrijp jou reactie, maar de HD van KPN (net als andere providers) is er niet voor om problemen met jou pc op te lossen. Daarvoor heb je bv een computerzaak als je er zelf geen verstand van hebt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2007 20:30 

Excalibur_ schreef:
Hendrikus schreef:

Ik begrijp jou reactie, maar de HD van KPN (net als andere providers) is er niet voor om problemen met jou pc op te lossen. Daarvoor heb je bv een computerzaak als je er zelf geen verstand van hebt.

Inderdaad.
Stel je voor de de HD-medewerker een verkeerde hint geeft en de problemen alleen maar groter worden.....
Schadeclaims en/of erger zijn het gevolg......
Nee, duidelijk aangeven wat wel en niet mag/kan is zo gek nog niet.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]