Gaat heel vreemd......
Kreeg van de week een mailtje van Planet, ze wilde mij bellen want het ging fout.
Ik moest mijn telefoonnummer mailen en 5 minuten later had ik iemand aan de lijn.
Ik had een mailtje gestuurd naar de Helpdesk met mijn twijfels of het opzeggen wel was goed gegaan want de dame begreep er niets van.
Nummerbehoud kon nu volgens Planet alleen als ik een gewone telefoonlijn had.
Dat zou ze regelen maar ik kan het eventuele belbudget-abonnement direct opzeggen. Die vond ik wel vreemd.
Maar goed, vandaag kreeg ik een brief van UPC dat zij per 25 september mijn huidige KPN-telefoonnummer omzetten op mijn UPC-verbinding.
Dat is weer vreemd want mijn KPN-abonnement loopt tot 13 oktober...
Ik zie het wel gebeuren.
Ik kan met KPN voor niets bellen maar ook met UPC dus bellen zal wel lukken.
UPC kabelinternet werkt al een maand dus ik zit niet zonder.
KPN internet is nogal altijd mijn "hoofd" verbinding maar één kabel vanaf mijn switch in de andere router en ik ben om.
UPC internet werkt gerust goed, snelheid is gelijk aan KPN.
Upload is sneller, dat merk je.
Ik behoud voor 2,95 per maand mijn Planet e-mail adressen voor een jaar.
Ik ga waarschijnlijk geen mail-adressen van UPC gebruiken, ik ga mail-asressen van mijn eigen domein gebruiken.
Die mail-adressen veranderen "nooit" meer....
Als UPC niet bevalt heb ik een jaar pech.
Ik zou zelfs Alice er dan nog bij kunnen nemen, bespaar ik nog altijd 10 euro per maand......
M.v.g,
Robèrt