Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 04 jul 2025 23:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 23 aug 2007 16:44 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Kan de aanvraag alweer ongedaan maken.......
Stoom komt uit mijn oren!

Krijg de brief van Tiscali binnen en daaruit blijkt dat ik na overstap 1-2 weken zonder telefoon zit......
Volgende de helpdeskmedewerker zeggen ze dat als je een telefonische aanvraag doet.
Ik ben modern, ik doe het via het intern zei ik nog.
Als je het via het internet doet krijg je dit NERGENS te lezen.

Dus nu moet ik weer extra kosten maken om het ongedaan te maken.
Uiteraard moet dit weer aangetekend verzonden worden.

Ik ben echt des duivels!

M.v.g,
Robèrt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 23 aug 2007 20:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
robert, nu je toch weer opnieuw gaat shoppen: wellicht http://www.alice.nl/nl/residential/resources/index.html of blijft het uiteindelijk toch gewoon ipb?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 23 aug 2007 21:22 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Ik ben bang dat het IPB zal blijven......

Ik kan mij telefoonnummer nu echt niet missen en om nu zeer balangrijke en lange gesprekken met een mobiel te doen....

Ik heb mijn vragen op papier gezet en schriftelijk gesteld aan Planet.
Als ik schriftelijke antwoorden krijg van over hoe en wat er nu precies met "mijn" lijn en "mijn' telefoonnummer gebeurd na opzegging.
Schriftelijk zodat ik ook schriftelijk antwoord krijg en daar, hopelijk, wél rechten aan kan ontlenen.
De helpdeskmedwerkers weten het ook niet ze en zeggen elke keer iets anders.

Ook overstappen op de kabel is niet makkelijk.
Ja, voor internet is het reuze handig maar weer dat telefoonnummer.
UPC zegt dat ik mijn telefoonabonnement niet zelf mag opzeggen, dat doen zij.
Maar ik heb geen telefoon-abonnement, ik heb IPB.
Oh ja, gôh, hoe het dan moet weet ik niet......

Eenmaal IPB altijd IPB.....
Daarom zijn de tarieven hoog....:-)

Maar ben ik nu de enige die hier tegenaan loop?
Nee toch?

Overigens, ik begrijp dat dit eigenlijk weinig met IPB te maken heeft.
Moet ik stoppen of mag ik doorgaan met het vermelden van mijn ervaringen?

Ik draag IPB op zich een warm hart toe, het zou alleen goedkoper moeten.
Hoeveel goedkoper hoor ik in de achtergrond......

Ik betaal nu 69,95 en dat zou toch niet meer dan 50 euro mogen kosten.
Dan zit ik nog ruim boven de 29,95-39,95 per maand wat anderen rekenen...

M.v.g,
Robert

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 09:06 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
@robert:je ervaringen zijn en blijven welkom.Neem alleen niet klakkeloos alles aan wat iemand tegen je zegt.Zoveel mensen,medewerkers,zoveel instructie's etc.

Het is gewoon mogelijk om terug te gaan naar analoog en even zonder adsl wellicht over te stappen,al het andere is echt onzin.Het is afwijkend van de normale procedure en dus heeft men daar niet snel zin in !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 10:02 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 00:33
Berichten: 3
@robert; heb jij maar 1 aderpaar in huis dan?
Bijna altijd zitten er namelijk 4 draden in de KPN kabel die je huis binnenkomt. (2x 1 aderpaar)
Anders vraag je toch gewoon een nieuw telefoonabonnement aan op het andere aderpaar? (het paar dat niet bezet is door IPB)
Je kunt op dit aderpaar ook ADSL aanvragen.
Ik heb deze week met de KPN gebeld, en zij hebben mij verteld dat 2 adsl aansluitingen op 1 adres gelijktijdig mogelijk is.
Zodra het allemaal werkt op het nieuwe aderpaar zeg je IPB op.
Op deze manier kom je niet zonder telefonie en internet te zitten.
Wel moet je goed opletten dat je IPB op tijd opzegt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 18:50 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beste Bigall,

Ik denk dat ik er uit ben....
Ik stap over op UPC, 29,95 per maand vooe hetzelfde als wat ik nu heb voor 69,95 per maand.

Ik krijg dan eerste een tijdelijk nummer en dat zetten ze om naar mijn huidige telefoonnummer.
Althans dat werd mij net mondeling verteld.
Zij regelen dan ook de opzegging bij Planet....
Maar wat als het dan niet lukt? vroeg ik nog.
"Dan bent u weer van UPC af" zei de medewerker.
"Zit ik wel 40 euro per maand meer te betalen" zei ik nog.
Medewerker moest even lachen maar verzekerde mij dat het wel goed komt.

Wat moet ik nu?.....
Ik denk dat ik het maar gok voor een jaar.

M.v.g,
Robert

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2007 19:25 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Robèrt schreef:
Zij regelen dan ook de opzegging bij Planet....
M.v.g,
Robert


Robert,let op dit is wel degelijk jou verantwoordelijkheid dus jij zult echt zelf per brief ook moeten opzeggen !

NB:neem verder geen voorschot op je ellende :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 08:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Beste Maarten,

Het vreemde is, met Planet InternetPlusBellen moet je telefonische opzeggen.
Staat duidelijk op de site van Planet.

Ik hou daar ook niet van want je hebt geen enkel bewijs.....

M.v.g,
Robèr

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 13:22 
Offline

Geregistreerd: vr 23 feb 2007 11:03
Berichten: 85
Hé Robèrt.
Je kunt (proberen) het telefoongesprek met Planet om op te zeggen op de band op te nemen of je neemt 2 of 3 getuigen bij je in de kamer. Dan sta je sterk!! :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 13:42 
Offline

Geregistreerd: za 11 nov 2006 00:33
Berichten: 3
Je kunt natuurlijk ook gewoon aan Planet vragen om een schriftelijke bevestiging. Dat lijkt me geen probleem voor Planet om dat even te sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 25 aug 2007 14:42 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Robèrt schreef:
Beste Maarten,

Het vreemde is, met Planet InternetPlusBellen moet je telefonische opzeggen.
Staat duidelijk op de site van Planet.

Ik hou daar ook niet van want je hebt geen enkel bewijs.....

M.v.g,
Robèr


Dus,daarom na je telefoongesprek altijd even eea middels een schrijven bevestigen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 08:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Overstap gemaakt......

Ga naar UPC voor 29,95 per maand, inclusief telefonie.

Ik bel met Planet om IPB op te zeggen.

"Wilt U meteen afgesloten worden?" kreeg ik te horen.
"Dat kan toch pas per eindecontractdatum?" zei ik nog... 8)
"oh ja, natuurlijk dat is ook zo" kreeg ik als antwoord.
"U zit dan wel 8 weken zonder ADSL" kreeg ik daarna te horen.
"Klopt want ik ga naar de kabel" zei ik nog..... 8)

Ik vroeg voor dat e-mail only, dat je je mail-adressen kan behouden.
"dat kan pas na 12 dagen" vertelde ze me....
"Ik moet uw lijn re-animeren" zei ze.
Waar dit op slaat is me een volkomen raadsel.

Ik twijfel echt bijzonder ernstig aan de kunde van de medewerker.
Ik vraag me af of ze wel een procedure kennen bij opzeggen.
Van dat e-mail only had ze nooit gehoord, dat moet je toch altijd aansmeren bij opzeggen want dan valt er nog wat te verdienen...
Bij elke vraag/opmerking van mijn kant was 'momentje" en hoorde ik 3 minuten niets. Ja, 10 cent per minuut ik weet het...

Het zou me niet verbazen als deze telefonische opzegging (verplicht bij IPB) wel helemaal goed is doorgekomen.

Ik denk ook niet dat ik mijn telefoonnummer kan behouden.
UPC weet niet hoe het gaat met IPB van Planet, Planet weet niet wat er met mijn nummer gebeurd na opzegging.
Ik ben zeker de eerste in heel Nederland die overstapt van Planet naar UPC...... :shock:

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 11:48 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
Robert,

Kijk hier anders even

http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=18352.0

En neus anders even wat op dat forum :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 29 aug 2007 18:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 11 nov 2006 11:13
Berichten: 1598
Woonplaats: Almere
Maarten, bedankt.

Ik kijk daar wel eens maar kan nooit wat vinden.

Het lijkt erop dat het wel kan. Of het lukt is de grote vraag.
Leuk om te lezen dat de reden, veel goedkoper, bij de meeste grote drijfveer is.

Ik blijf hier zeker meelezen hoor!
Ga met bloedend hart weg....:-)

Binnen 5 dagen krijg ik de spullen in huis las ik ergens, dat lijkt me wel weer erg spannend.
Dubbel internetten is dan even een tijdje mogelijk!
En ik mag mijn oude WRT54G router weer uit het stof halen.
Die moet op dat kabelmodem natuurlijk.

M.v.g,
Robèrt

_________________
..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 30 aug 2007 20:38 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 12 jan 2007 11:43
Berichten: 327
Woonplaats: sexbierum friesland
hey robert is dit ook nog wat
20 mb plus bellen voor 29.90 euro
http://www.alice.nl/nl/residential/reso ... edir=false


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 185 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling