Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 jun 2025 15:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2007 11:05 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 25 aug 2006 22:28
Berichten: 37
@magik,

Ja dat weet ik allemaal, maar steeds als ik bel is het allemaal gewoonweg niet doorgevoerd en staat er niets over een repair mail of opzegging bij de klantenservice. Steeds wordt dat weer aangemaakt volgens hen en niemand snapt waarom niet.
Dat het 6 weken duurt, prima, maar als er niet staat dat het teruggezet moet worden gebeurt er ook niets neem ik aan............... :shock:

Ik weet zeker als ik nu bel wat men zegt: er staat niets over een repair mail mevouw, heeft u al eerder gebeld? Nou we kunnen niets vinden, ik ga het voor u regelen...................yeah right!

Heb je een pm gestuurd...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling