Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu wo 18 jun 2025 18:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 16:38 

Planet abonnees kunnen tijdelijk geen mine tv aanvragen. Ik wilde dit nl vanmiddag doen. Mevrouw helpdesk kon me niet zeggen hoe lang dit gaat duren. pfff. Maar planet blijft wel adverteren op hun site. Goed voor het aantal telefoontjes naar de helpdesk zullen we maar zeggen. Amateurs!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 18:42 
Site Admin

klopt,

toch klopt die redenering niet helemaal. kpn stelt dat mine niet is aan te vragen omdat ze e dienstverlening aan het verbetren zijn, maar als je belt en je blijft aandringen is het toch mogelijk mine aan te vragen.

nu heeft dit verhaal 2 kanten.

1- is het "fout" te noemen dat kpn tijdelijk geen nieuwe abbonee`s aan neemt? neen, beter geen nieuwe klanten en de huidige problemen aan pakken dan zoals tele2 vision blijven aan nemen en om komen in de klachten stroom zoals bij ipb is gebeurt.

2- kpn/planet/hetnet geven verkeerde singalen af. ze hadden beter tijdelijk alles van de website kunnen afhalen om mensen die toch willen bestellen niet teleur te stellen die worden af gewezen zoals bij topic starter is gebeurt. kpn stelt dat in ENKELE gevallen het niet mogelijk is, maar WELKE postcode je ook doet bestellen is niet mogelijk.

dus kpn, haal het er van af dat voorkomt dit soort berichten zoals door topic starter is geschreven :wink:

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 18:49 

dus je wilt zeggen dat wanneer ik aandring, oftewel een beinvloedbaren helpdeskmedewerker aan de lijn heb, ik mine wél kan aanvragen. Nou dat is toch ook wat. Overigens kon men mij ook niet vertellen aan welke termijn ik moet denken voordat ik het kan bestellen. Weken, maanden, ik weet het niet. Wel weet ik dat mijn abonnement via de schotel bijna afloopt, en als ik dan nog geen mine kan aanvragen, ik weer een jaar schotelabonnee word.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 20:55 

marcel234 schreef:

kpn stelt dat in ENKELE gevallen het niet mogelijk is, maar WELKE postcode je ook doet bestellen is niet mogelijk.

Mine (van KPN zelf) bestellen op mijn postcode is gewoon mogelijk. Krijg zelfs te zien dat ik 0,00 euro hoef te betalen voor de Kreatel en dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door werneraltenaar op vr 15 jun 2007 21:18, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2007 21:00 

dan heb jij geluk. Ik doe de pc check, log in en krijg dan de melding dat het niet mogelijk is icm het abonnement. Daarna telefonisch te horen gekregen wat ik al eerder meldde. Lekker wazig dus allemaal.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 00:18 
Site Admin

dan zal die 1ne postcode ongetwijfeld pal naast de wijkcentrale liggen :wink: dan weet kpn zeker dat ze het kunnen halen. maar vertrouw mij dat bij 1000 meter van wijk centrale de order al niet geplaatst kan worden.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 07:42 

Ik kan het ook nog bestellen....:-)

Maar niet zoals ik het zou willen, ik heb nu 6mb down en dat kan niet niet blijven.
Maar als mijn contract tegen zijn einddatum is en ik zou een snelheidsverlaging overwegen dan zou het wel kunnen.

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 19:27 

Robèrt schreef:
Ik kan het ook nog bestellen....:-)

Maar niet zoals ik het zou willen, ik heb nu 6mb down en dat kan niet niet blijven.
Maar als mijn contract tegen zijn einddatum is en ik zou een snelheidsverlaging overwegen dan zou het wel kunnen.

M.v.g,
Robèrt

Ik had ook 6mb en het is gratis omgezet naar een lager snelheid. Had pas 5 maanden internet plus bellen maar het contract is zonder kosten omgezet na een 3 mb aansluiting. Wat achteraf snel genoeng is dus nen ik nu goedkoper uit.

Andre

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 20:41 
Site Admin

voordat ik ipb had, had ik adsl advanced van kpn met 12mb down. dat LIJKT leuk maar ik kwam al snel er achter dat dit soort snelheden bruikbaar is als je VEEL download zoals bv films en dergelijke. na dat ik ipb kreeg viel ik terug op de 3mb variant en vond dat totaal geen bezwaar. qua internetten/msn/mail is dit exellent te doen. het verschil van een pagina openen met 3 mb of met 12 mb is echt niet te zien, ze openen beide net zo snel.

als ik bv wel een film wil downloaden laat ik de pc`s`nachts aan en de volgende ochtend is die klaar. qua mp3 is 3 mb ook meer als genoeg. via limewire haal ik een download van bv 5mb binnen 3 min naar binnen. nu ka iemand anders zeggen met 12 mb "ja maar ik binnen 1 minuut" is het dat zo`n drama om 2 minuutjes langer te wachten?

kijk, als je nu bv een eigen zaak hebt met 10 pc`s die veel heen en weer moeten verzenden ja dan is 12mb zeer handig, maar voor gewoon thuis gebruik is echt 3 mb voor mij altans meer als voldoende.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 21:09 

werneraltenaar schreef:
marcel234 schreef:

kpn stelt dat in ENKELE gevallen het niet mogelijk is, maar WELKE postcode je ook doet bestellen is niet mogelijk.

Mine (van KPN zelf) bestellen op mijn postcode is gewoon mogelijk. Krijg zelfs te zien dat ik 0,00 euro hoef te betalen voor de Kreatel en dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Afbeelding

Klopt.... je hoeft niet direkt te betalen, de kosten voor het installatiepakket en de aansluitkosten worden later via een factuur in rekening gebracht.... Toen ik het bestelde stond er ook € 0,-, maar de € 149,- voor het pakket en de € 29,95 voor de installatie zijn naderhand gewoon in rekening gebracht.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 21:20 

arnowalop schreef:
werneraltenaar schreef:
marcel234 schreef:

Afbeelding

Klopt.... je hoeft niet direkt te betalen, de kosten voor het installatiepakket en de aansluitkosten worden later via een factuur in rekening gebracht.... Toen ik het bestelde stond er ook € 0,-, maar de € 149,- voor het pakket en de € 29,95 voor de installatie zijn naderhand gewoon in rekening gebracht.

Aaaah dat verklaart een boel! Bedankt voor de info!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 21:36 
Site Admin

hou wel rekeing ermee dat de order bij het inbrengen alsnog kan worden af gewezen. ik heb het e.e.a. even na gevraagd vanmiddag en kpn scant alle orders nog 1 keer extra of het echt kan.

groet marcel

Profiel  

Berichttitel: Zenderindeling
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 23:31 

Kpn heeft zijn site vernieuwd. Bij het zenderoverzicht wordt geen onderscheid meer gemaakt tussen gewone zenders en themazenders. Op mine.tv nog wel...
Ik heb Kpn al eerder gevraagd hoeveel de themazenders gaan kosten, want aan de hand daarvan wil ik beslissen of ik het product bestel. Kpn reageerde met de mededeling dat ze nog geen prijsindicatie konden geven. Misschien dat ze nu ervan af zien om extra kosten in rekening te brengen?

Bron: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1755025

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2007 23:52 
Site Admin

ik zie kpn geen thema zenders in rekening gaan brengen. mine is al een duur product en als kpn nog eens extra gaat vragen voor knudde thema zenders kunnen ze donder er op zetten dat 75% gillend weg lopen richting tele2 vision of digitale kabel.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2007 10:14 

arnowalop schreef:

Wat een onzin!
Klopt dat de kosten in eerste instantie in rekening worden gebracht, maar je krijgt het geld vervolgens gewoon terug. Anders mogen ze écht niet op deze manier adverteren (dat heet misleiding en is strafbaar...). Dus als er € 0,00 staat moet het ook echt niets kosten.
Als je het niet vertrouwt kun je een dump van de site bewaren tot je het geld terug hebt, maar KPN/Planet kennende regelen ze het echt wel.

Zal eerlijk zijn: heeft bij mij even geduurd (maandje of zo?) voordat het bedrag teruggestort werd, maar is gewoon gebeurd.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]