Gevaarlijke_Gek schreef:
Ook ik heb (in december) mijn voucher ingezonden.
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.
Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.
Ik hou jullie op de hooget of ik ook de centen nog krijg....

Dit is mijn laatst ontvangen reactie op mijn zoveelste mailtje.
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Wij begrijpen uw onvrede over de gang van zaken. Er is een probleem geweest met onze leverancier van het product waar u recht op heeft. Inmiddels is dat probleem opgelost, en worden de producten naar de rechthebbenden verzonden. Naar verwachting zult u binnen enkele weken het apparaat in ontvangst kunnen nemen. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor de opgelopen vertraging.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Heb zelf ook voorgesteld om mij een gelijkwaardig bedrag te geven zodat ik zelf een adapter, in hun eigen shop, kon aanschaffen.
Ach we hebben nog wel even geduld.