Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 19:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 apr 2007 04:46 

Gevaarlijke_Gek schreef:
Ook ik heb (in december) mijn voucher ingezonden.
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.

Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.

Ik hou jullie op de hooget of ik ook de centen nog krijg.... ;-)

Dit is mijn laatst ontvangen reactie op mijn zoveelste mailtje.

Geachte heer/mevrouw xxxxx,

Wij begrijpen uw onvrede over de gang van zaken. Er is een probleem geweest met onze leverancier van het product waar u recht op heeft. Inmiddels is dat probleem opgelost, en worden de producten naar de rechthebbenden verzonden. Naar verwachting zult u binnen enkele weken het apparaat in ontvangst kunnen nemen. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor de opgelopen vertraging.

Met vriendelijke groet,

Planet Internet

Heb zelf ook voorgesteld om mij een gelijkwaardig bedrag te geven zodat ik zelf een adapter, in hun eigen shop, kon aanschaffen.

Ach we hebben nog wel even geduld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2007 16:37 

Gevaarlijke_Gek schreef:
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.

Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.

Kassa! ;-)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2007 21:56 

Gevaarlijke_Gek schreef:
Gevaarlijke_Gek schreef:

Kassa! ;-)

Gisteren een medewerker van KPN aan de lijn i.v.m. een kwaliteitsonderzoekje. Ergens in januari een storing gemeld en die zou verholpen zijn. Wat ik ervan vond. Heb ik meteen even het leveringsprobleem van de adapter aangekaart en dat ik er een beetje heel erg moe van werd dat het allemaal zo lang moet gaan duren.
Medewerker stelde toen ook voor om een bedrag van € 50 korting te geven op de komende factuur zodat ik er zelf 1 kan kopen. Ben ik ook meteen mee akkoord gegaan.

Wordt er alsnog geleverd, dan zie ik dat maar door de vingers. Ben ook de moeilijkste niet :wink:

Profiel  

Berichttitel: kassa
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 13:49 

:D :D Ook hier € 50 verrekend gekregen via de laatste factuur. Na eerst een antwoord via email, dat ze geen adapters meer vergoeden. Daarna een mailtje dat hij ALWEER opgestuurd zou worden. En nu dan eindelijk iets.

Ga er ff 1 van marktplaats halen. Zo, na bijna 8 maanden einde case.

Mag van mij een slotje op. :lol:

Profiel  

Berichttitel: Re: kassa
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 19:18 
Site Admin

tjub schreef:
Mag van mij een slotje op. :lol:

bij deze dan.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]