Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu di 01 jul 2025 19:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 28 apr 2007 04:46 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 11:52
Berichten: 56
Gevaarlijke_Gek schreef:
Ook ik heb (in december) mijn voucher ingezonden.
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.

Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.

Ik hou jullie op de hooget of ik ook de centen nog krijg.... ;-)


Dit is mijn laatst ontvangen reactie op mijn zoveelste mailtje.

Geachte heer/mevrouw xxxxx,

Wij begrijpen uw onvrede over de gang van zaken. Er is een probleem geweest met onze leverancier van het product waar u recht op heeft. Inmiddels is dat probleem opgelost, en worden de producten naar de rechthebbenden verzonden. Naar verwachting zult u binnen enkele weken het apparaat in ontvangst kunnen nemen. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor de opgelopen vertraging.


Met vriendelijke groet,

Planet Internet


Heb zelf ook voorgesteld om mij een gelijkwaardig bedrag te geven zodat ik zelf een adapter, in hun eigen shop, kon aanschaffen.

Ach we hebben nog wel even geduld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2007 16:37 
Offline

Geregistreerd: vr 10 nov 2006 17:57
Berichten: 4
Gevaarlijke_Gek schreef:
Ook ik heb (in december) mijn voucher ingezonden.
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.

Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.

Ik hou jullie op de hooget of ik ook de centen nog krijg.... ;-)


Kassa! ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 19 mei 2007 21:56 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 11:52
Berichten: 56
Gevaarlijke_Gek schreef:
Gevaarlijke_Gek schreef:
Ook ik heb (in december) mijn voucher ingezonden.
Heb een week of drie geleden een ticket aan laten maken want ik vond het toch wel erg lang duren.
Kreeg ik vorige week zaterdag een telefoontje van een call-center miepje van Planet. De adapters waren op en het kon nog wel een hele tijd duren voordat er weer nieuwe waren. Of ze me niet 50 euro mochten vergoeden zodat ik daarmee zelf iets dergelijks kon aanschaffen.
Omdat ik daar geen probleem mee had, heeft ze het ticket gesloten met de belofte dat ik op korte termijn geld zou krijgen.

Nog geen drie dagen later ligt er een pakketje bij de buren. Wat denk je.... een USB netwerk adapter...... Wie het begrijpt mag het zeggen.

Ik hou jullie op de hooget of ik ook de centen nog krijg.... ;-)


Kassa! ;-)


Gisteren een medewerker van KPN aan de lijn i.v.m. een kwaliteitsonderzoekje. Ergens in januari een storing gemeld en die zou verholpen zijn. Wat ik ervan vond. Heb ik meteen even het leveringsprobleem van de adapter aangekaart en dat ik er een beetje heel erg moe van werd dat het allemaal zo lang moet gaan duren.
Medewerker stelde toen ook voor om een bedrag van € 50 korting te geven op de komende factuur zodat ik er zelf 1 kan kopen. Ben ik ook meteen mee akkoord gegaan.

Wordt er alsnog geleverd, dan zie ik dat maar door de vingers. Ben ook de moeilijkste niet :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: kassa
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 13:49 
Offline

Geregistreerd: zo 19 nov 2006 11:52
Berichten: 56
:D :D Ook hier € 50 verrekend gekregen via de laatste factuur. Na eerst een antwoord via email, dat ze geen adapters meer vergoeden. Daarna een mailtje dat hij ALWEER opgestuurd zou worden. En nu dan eindelijk iets.

Ga er ff 1 van marktplaats halen. Zo, na bijna 8 maanden einde case.

Mag van mij een slotje op. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: kassa
BerichtGeplaatst: za 21 jul 2007 19:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
tjub schreef:
Mag van mij een slotje op. :lol:

bij deze dan.

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling