marcel234 schreef:
ik gebruik al sinds jaar en dag de antivirus software van symantec naar tevredenheid. het enigste minpunt was wel altijd dat het programma en zware wissel trok op je pc waardoor deze in bepaalde applicatie`s vrij traag werd.
nu heb ik de nieuwe norton 360 eerst getest als trial en nu gekocht voor 1 jaar.
mijn eerste indruk van deze 360 is zeer goed, mooi en makkelijke interface en wat nog veel meer belangrijk is dat het programma niet langer en zware wissel meer trekt. alles loopt nu lekker vlot! onder taakbeheer valt mij op dat symantec nu minder processen heeft om alles goed te controleren. nog leuke bijkomstigheid is dat norton 360 vrijwel alles aan boord heeft, dwz: firewall-virus software, maar ook pc tune-up en bescherming tegen fraudeleuze website (pshiging).
kortom, voor mij een waardevol programma en raad deze zeker aan de lezers hier aan
groet marcel.
Poeh hé.
Ik ben tijdje terug juist gestopt met Norton.
De pc werd zo traag als dikke sh***t.
Mij werd door diverse collega's NOD32 geadviseerd omdat het ook nog eens als zeer goed getest was.
En inderdaad, ik merk niks van de updates en de pc werkt heel fijn.
Het feit dat je Norton moet weghalen met een aparte verwijdertool is al maf natuurlijk. Als je dit nl niet gebruikt blijft er een hoop rotzooi achter in je registry, mappen etc.
NOD32 is 12 mb, Norton is pietsie groter denk ik.