die tune die jij bedoeld is gemaakt door fred de groot

ik zie hem nog wel eens, maar hij woont in utrecht en ik nieuwegein, dus echt vaak niet meer. helaas ik heb hier geen mp3 van of dergelijke. ik weet nog wel dat fred de groot en album heeft met krantenknipsels van invallen en dergelijke. als ik hem weer eens zie zal ik vragen of ik die knipsels ff mag inscannen dan gooi ik ze hier online
trouwens. die bly50 was wel prehistorisch hor

wij hebben eerst nog gewerkt met de qqy810 )lamp) maar probleem van bly50 en lamp dat je altijd interfencie had op andere kanalen. bv wij zonden uit op 91.8 maar waren onderhand op zelfde sterkte te horen op 107.4

en ook vaak nog hoger waardoor de luchtvaart veel hinder ondervond. daarom ook over en over die invallen.
later (dit is wel grappig) heeft en groep en zender gejat van de regionale omroep zeist. toen ik die zender onder ogen kreeg bleek dat dit niet meer draaide op stentor/bly/lamp maar op mudule want overgens ook nog een rete stabiel was zonder interfentie!
dit was de doorbraak in zuiver uitzenden zonder storing op luchtvaart en dergelijke. de module werd al heel snel de vervanger van de bly en dergelijke.
de zwaarste zender die wij ooit gemaakt hebben waren 2 mudele`s in 1 zender. daarmee haalde we toen 1100 watt!! we hadden zelf vanuit utrecht en foontje uit limburg dat het met 25% redelijk te beluisteren viel (hoezo landelijk

) helaas mocht dit niet lang duren want 3 weken later werd het hele zaakje in de gansstraat met 60 man! weer weg gehaald.
kortom, ik kan er boekdelen over volschrijven