na decibel ben ik nog doorgestart met en aantal lui in utrecht stad onder de naam "satelilte action" ook deze stad maakte wij onveilig door in diverse liftschachten zenders te verstoppen voor de rcd (radio controle dienst) ik weet nog zuiver te herineren dat wij op de andesdreef en zender in de lucht hadden gezet en dat beneden de rcd ons liep op te wachten
als en speer zijn wij op het dak van deze 10 hoog flat naar de andere kant gerend en toen via een andere lift weer naar beneden

toen ons verstopt in de kelder en na 1 uur konden we rustig onze aftocht blazen, natuurlijk was de zender al weg

maar geen nood, onze frank had ernog 1 in de kofferbak, dus na 1 uur was het hele boeltje al weer in de lucht.
we hadden destijds (voor die begrippen) aardig wat technisie in huis, en 1 daarvan had en straal verbinding gemaakt waardoor de rcd alleen de hoofdzender kon vinden maar niet de studio, veel mede piraten hebben dit systeem later nog van ons overgenomen. er zat 1 nadeeltje aan

als er en vogel door de verbinding heen vloog dan "viel" je dus 1 sec weg
afijn, magische tijden toe mee gemaakt, maar iedereen werd ouder kreeg en vriendin/gezin en wilde nokken vanwege de hoge boete`s die er steeds werden uitgedeelt. maar ik kijk nog steeds terug met veel weemoed naar deze tijd...wat een spannende dingen we toen mee maakte
ja heren daar kan geen eb tegenop
groet marcel.