Haakmeer schreef:
misschien via onderstaande methode?
Voicemail en doorschakelen
Voicemail of doorschakelen kan op de conventionele manier aangezet worden (*21, *61 et cetera), maar ook via 'Mijn KPN'. Als je elders bent, kun je dus via een internetverbinding voicemail of doorschakelen gewoon aan- of uitzetten.
Voor doorschakelen en voicemail zijn er drie opties:
*21: direct doorschakelen
*61: doorschakelen bij geen gehoor, waarbij via 'Mijn KPN' in te stellen valt na hoeveel maal bellen doorgeschakeld moet worden
*67: doorschakelen bij in gesprek. Wisselgesprek is niet mogelijk, dus een tweede beller komt uit op je voicemail of op het nummer waarheen je doorgeschakeld hebt
Direct doorschakelen gaat dus zo: *21*0123456789#. Uitzetten met #21#.
Kosten van een doorgeschakeld gesprek: zie de beltarieven buiten de gratis uren. Voicemail is gratis
Het heeft dus wel met EB te maken volgens KPN. Gistermorgen 2 uur lang een monteur op bezoek gehad die telefonisch in verbindig stond met persoon die gegevens in de datadbase kan zien en wijzigen. Volgens hun zou de Siemens hier geen last van hebben waarop ik zei hang die er dan aan. Op een of andere onverklaarbare manier weigerde die zich echter aan te melden bij KPN dus dat feest ging niet door. Monteur heeft me later benaderd na contact te hebben gehad met andere techneut bij KPN en melde dat dit probleem na een Firmwareupdate van de Speedtouch over zou moeten zijn.
Een vreemd verhaal maar zo komt het uit de koker van KPN.
Overigens geef je op Mijn KPN de database de opdracht om door te schakelen en vanuit de database wordt dan de EB aangestuurd