Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 20 jun 2025 23:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Geen ingesprektoon
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 15:25 

IPB geeft geen ingesprektoon bij vele IPB aansluitingen.
Ik ben al meer dan 8 weken bezig met KPN.
Mijn voorgaande ticketnummers wereden "automatisch" gesloten bij KPN.
De laatste staat al veel meer dan 14 dagen open...
Dit structurele probleem wil KPN (nog) niet op haar informatie pagine zetten.
De 5 voor terugbellen bij ingesprek werkt niet (is niet geimplementeerd) ook dit wil KPN niet op haar informatie pagina zetten.
Het best is om hier (dit forum) het aantal meldingen te verzamelen, daar de wachttijd op 0800-0505 /1/1/4/4 een veel drempel van gemiddeld 25 minuten oplegt.

Profiel  

Berichttitel: Re: Geen ingesprektoon
BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2007 15:36 

Gerrit Zalm schreef:
De 5 voor terugbellen bij ingesprek werkt niet (is niet geimplementeerd) ook dit wil KPN niet op haar informatie pagina zetten.

Afhankelijk van het aantal mensen dat vraagt om deze functie,zal dit request in de lijsten voorkomen,dus belangerijk is het wel om eea te blijven melden !

Profiel  

Berichttitel: Re: bijzettoets
BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 13:32 

Maarten schreef:
gmuggen schreef:
. Intoetsen van de 5 leidt ook niet terugbellen.

G. Muggen

Deze applicatie werkt (nog) niet bij IPB

Beste Site admin {Maarten} waarom reageer jij alleen op de melding dat de toets bij bezet nog niet werkt op IPB.
Ik zie graag een reactie op het feit dat bij veel IPB aansluitingen geen bezettoon wordt weergegeven...

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 21 jan 2007 14:31 

Gerrit Zalm schreef:
Ik zie graag een reactie op het feit dat bij veel IPB aansluitingen geen bezettoon wordt weergegeven...

Dat noemen we Busy toon stilte. Wordt opgelost in de volgende firmware versie.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 23:20 

Graag zou ik horen wanneer!!!
KPN tweede lijn medewerkers bellen me geregeld om te vragen of ik mijn Experiabox voor de zoveelste keer wil resetten.
Maar hoe ze die bezettoon in orde kunnen krijgen weten ze niet.
En wanneer het dus opgelost wordt weten ze al helemaal niet.
(KPN heeft het ticket hierover al maanden open staan...)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 13 feb 2007 23:29 

Die bijzettoets bestaat binnen IPB toch helemaal niet?

Als je van tevoren wist dat dit niet kon had je dan IPB niet genomen?

M.v.g,
Robèrt

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 01:44 
Flappie schreef:
sazzefraz schreef:
aan en uitzetten is geen reset maar een powercycle, de box schrijft, als er nieuwe firmware is, dit over de oude wat alleen maar beter is. Is er geen nieuwe firmware, dan blijft het gewoon hetzelfde.

Met een reset haal je alle informatie eruit en zet je het er opnieuw in, wat inderdaad onzin is in dit geval.

Hmmmm, uit en aan zetten is wel degelijk een reset en er wordt trouwens dan ook geen software gedownload.

Voor een download van de software moet je een handmatige reset geven middels de beroemde paperclip. De resetknop moet dan wel 30 sec. ingedrukt worden. Tevens worden dan de voip gegevens opnieuw geladen.

Aan en uitzetten is geen reset maar een reboot resetten doe als je ongeveer 15 sec het reset knop ingedrukt houdt.
en als je je modem een tijdje uit hebt staan en als je hem aanzet gaat hij automatisch terug naar fabrieksinstellingen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 01:44 
Flappie schreef:
sazzefraz schreef:
aan en uitzetten is geen reset maar een powercycle, de box schrijft, als er nieuwe firmware is, dit over de oude wat alleen maar beter is. Is er geen nieuwe firmware, dan blijft het gewoon hetzelfde.

Met een reset haal je alle informatie eruit en zet je het er opnieuw in, wat inderdaad onzin is in dit geval.

Hmmmm, uit en aan zetten is wel degelijk een reset en er wordt trouwens dan ook geen software gedownload.

Voor een download van de software moet je een handmatige reset geven middels de beroemde paperclip. De resetknop moet dan wel 30 sec. ingedrukt worden. Tevens worden dan de voip gegevens opnieuw geladen.

Aan en uitzetten is geen reset maar een reboot resetten doe als je ongeveer 15 sec het reset knop ingedrukt houdt.
en als je je modem een tijdje uit hebt staan en als je hem aanzet gaat hij automatisch terug naar fabrieksinstellingen.

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 feb 2007 21:58 

AK47 schreef:
Flappie schreef:
sazzefraz schreef:

:? ik geef het op............ :?

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2007 16:00 
Maarten schreef:
gmuggen schreef:
. Intoetsen van de 5 leidt ook niet terugbellen.

G. Muggen

Deze applicatie werkt (nog) niet bij IPB

dit gaat ook nooit werken bij IPB het zelfde geldt voor wisselgeprek

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]