Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu vr 20 jun 2025 00:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 02:59 

Op de kpn site kan ik niets vinden of huidige IPBers nou een dikke 20Mbit verbinding krijgen als je MINE erbij neemt.

Hoe zit dat?

Krijg je een 20Mbit lijn als je nu IPB lite hebt?

En kan je dat maximaal gebruiken of wordt er megaveel bandbreedte gereserveerd en afgeschermd voor MINE ook als je geen tv kijkt?(dus bijvoorbeeld 3Mbit voor internet en 17 afgeschermde Mbit voor mine)

Ik zit er serieus over te denken om het te nemen maar ik weet het pas zeker als je er een dikke 20Mbit bij krijgt natuurlijk die je zelf helemaal kan gebruiken uiteraard..

Wie o wie weet hoe het precies werkt.

Later

Erick

Profiel  

Berichttitel: geen 20 bit lijn.
BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2006 22:18 
Site Admin

nee, het werkt zo. indien je internetplusbellen hebt kan je kiezen uit twee pakketen. little en go. de little versie daarmee heb je 1.5 mb download en word er 4 mb gereseveerd voor mine gedeelte. bij de go versie krijg je 3 mb voor download en ook dan 4 mb is voor mine. maar zoverre mijn info strekt kan je niet alle 5.5 of bij go 7 mb gebruiken indien de tv niet gebruikt wordt.

groet marcel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 30 nov 2006 11:46 

erick12345678 schreef:
Op de kpn site kan ik niets vinden of huidige IPBers nou een dikke 20Mbit verbinding krijgen als je MINE erbij neemt.

Erick

Waarcshijnlijk ben je ook in de war met Orange of sinds kort ook Tele2 die bieden een 20Mb lijn aan in theorie,want in de praktijk zul je zien dat die snelheid niet haalbaar is (uitzonderingen daar gelaten)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 jan 2007 20:43 
Site Admin

eerder schreef ik in dit topic een bericht dat niet helemaal klopte. mine word geleverd onder diverse mogelijkheden. echter, als men internetplusbellen+mine zijn er maar 2 varianten: go of little. met de go versie krijgt men 1.5 download, en met de little versie krijgt men 3 mb download.

mine is verder afgeknepen in de experia-box. voor mine wordt ruim 8 mb gereseveerd zodat men max 2 tuners kan aansturen.

heeft de klant alleen adsl-direct (dus geen internetplusbellen) kan men gaan tot 12 mb download en dan mine er nog bij. de klant dient wel op een adsl2+ centrale te zitten anders lukt het niet tot die 12 mb download.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2007 16:25 

marcel234 schreef:
eerder schreef ik in dit topic een bericht dat niet helemaal klopte. mine word geleverd onder diverse mogelijkheden. echter, als men internetplusbellen+mine zijn er maar 2 varianten: go of little. met de go versie krijgt men 1.5 download, en met de little versie krijgt men 3 mb download.

mine is verder afgeknepen in de experia-box. voor mine wordt ruim 8 mb gereseveerd zodat men max 2 tuners kan aansturen.

heeft de klant alleen adsl-direct (dus geen internetplusbellen) kan men gaan tot 12 mb download en dan mine er nog bij. de klant dient wel op een adsl2+ centrale te zitten anders lukt het niet tot die 12 mb download.

groet marcel.

AAAAAAAHH

das nie eerlijk gaan ze daar nog wat aan doen?
Zo worden de mensen die het vertrouwen in IPB en dus KPN hebben genomen eigenlijk nog benadeeld ook!

Ik vind dat wij IPB-ers en zeker de mensen die het als eerste namen gewoon ook met Mine recht hebben op dat.

Maar goed

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2007 19:23 
Site Admin

je mag niet vergeten dat mine is getest onder de ADSL klanten. mine+ibp is er pas later bijgekomen. dat betekend dat over en poosje de techniek zover is dat ook de ipbèrs die mine hebben omhoog kunnen gaan in snelheid. ik vind het wel een goeie zet van KPN. ze hadden ook gelijk alle snelheden kunnen aanbieden, maar als het dan misloopt dan is het ook weer wat.

kortom, nog even geduld dan kunnen ook de ipbèrs genieten van nog snellere download`s 8)

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2007 01:49 

Zonder extra kosten?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2007 01:51 
Site Admin

dat zal wel niet. je betaald mine apart en de snelheid staat dus los van mine. als iemand nu 3 mb heeft dan zal hij/zij bij overgang naar bv 6 mb wel meer gaan betalen. dat is trouwens bij gewoon adsl-direct ook al zo.

groet marcel.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 22:50 

marcel234 schreef:
dat zal wel niet. je betaald mine apart en de snelheid staat dus los van mine. als iemand nu 3 mb heeft dan zal hij/zij bij overgang naar bv 6 mb wel meer gaan betalen. dat is trouwens bij gewoon adsl-direct ook al zo.

groet marcel.

Dat was afgelopen jaar (of was het alweer het jaar ervoor) toch niet het geval, upgrade van direct-adsl (1,5 -> 3 mb) voor dezelfde abb. prijs

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 19 maart 2007 23:05 
Site Admin

daar is mij niets van bekend, dus je hebt het voordeel in dit verhaal.

groet marcel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]