Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu ma 23 jun 2025 23:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 22:44 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ReinierS schreef:
De problemen doen zich altijd voor
Ik bel met een vast toetel en/of een dect (maakt geen verschil)
Nieuwsgroepen zorgen er voor dat de verbinding regelmatig wordt verbroken en dan kun je de boel ook weer resetten


Het is wel niet DE oplossing,maar vraag KPN eens om je over te zetten op een andere server.Het kan helpen.Verder zijn er nog weinig ervaringsgegevens van de Speedtouch bekent dus het blijft een klein beetje koffiedik kijken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 22:48 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 13:08
Berichten: 14
Woonplaats: Baarn
Ik zal morgen nog eens kijken wat ik kan doen per telefoon van de buren In iedergeval bedankt voor de moeite zover

_________________
Waarom is de wereld zo ingewikkeld, met al die computers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 22:53 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 01:46
Berichten: 18
Maarten schreef:
Poweruser schreef:
(probeer de reset niet op dit moment, want de tsm server is down).



Wanneer wordt dit probleem bij KPN structureel opgelost ??


Volgens mij werken ze eraan, ik heb pas 6 smsjes gekregen vandaag.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 23:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
las net op een ander forum dat oudercontrole eventueel de oorzaak kan zijn van het resetten. staat oudercontrole aan?

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 23:58 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 13:08
Berichten: 14
Woonplaats: Baarn
Oudercontrole staat niet aan en heb ik ook niet nodig. Mijn ouders zijn er niet meer, vandaar.
Ik heb echter wel het idee dat de modem niet goed is, want ik zou bv de firewall moeten kunnen instellen, maar zie nergens in de setup een optie hier voor. Heb jij enig idee??

_________________
Waarom is de wereld zo ingewikkeld, met al die computers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 00:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 04 apr 2006 17:38
Berichten: 2511
Woonplaats: hoofddorp
in de speedtouch is de firewall niet aan te passen. staat automatisch aan. helaas ..

_________________
waren de oplossingen van een helpdesk maar net zo talrijk als de antwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 00:05 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ReinierS schreef:
Ik heb echter wel het idee dat de modem niet goed is, want ik zou bv de firewall moeten kunnen instellen, maar zie nergens in de setup een optie hier voor. Heb jij enig idee??


Door de KPNfirmware die geladen is heb je op dit moment geen toegang tot de firewall.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 00:07 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 13:08
Berichten: 14
Woonplaats: Baarn
Wat is daar de reden van??
Ik wil toch wel graag zelf bepalen wie er wel of geen toegang tot mijn systeem heeft of is dat een domme redenatie

_________________
Waarom is de wereld zo ingewikkeld, met al die computers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 11:24 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 16:09
Berichten: 3547
ReinierS schreef:
Wat is daar de reden van??
Ik wil toch wel graag zelf bepalen wie er wel of geen toegang tot mijn systeem heeft of is dat een domme redenatie


Wat is een domme redenatie :wink:

Het is een keuze die door KPN gemaakt is en het is wellicht voor een ervaren gebruiker duidelijk wat hij of zij aan het doen is maar niet iedereen heeft deze kennis ! Je zou verder contact op kunnen nemen met KPN en de vraag daar voorleggen resp of men ook met een firmware-update plannen heeft om dit te gaan wijzigen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 13:56 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 13:08
Berichten: 14
Woonplaats: Baarn
Inmiddels op dag 5 maar weer eens gebeld met de telefoon van de buurvrouw. met nummet 0800 0407 3 kwartier in de wacht en uiteindelijk weer een 1e lijns helpdesk meneer die weliswaar aardig was maar we weer niet verder help. Beloofde me echter dat ik nog vandaag zou worden terug gebeld op mijn GSM. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

_________________
Waarom is de wereld zo ingewikkeld, met al die computers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 18:41 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
ReinierS schreef:
Inmiddels op dag 5 maar weer eens gebeld met de telefoon van de buurvrouw. met nummet 0800 0407 3 kwartier in de wacht en uiteindelijk weer een 1e lijns helpdesk meneer die weliswaar aardig was maar we weer niet verder help. Beloofde me echter dat ik nog vandaag zou worden terug gebeld op mijn GSM. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

En is de helpdesk de terug bel belofte nagekomen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 18:45 
Offline

Geregistreerd: do 28 sep 2006 15:37
Berichten: 37
Ik zal je vertellen er is 10% kans dat je terug gebeld wordt, maar ga er maar uit van niet.

Ik spreek uit ervaring, niet als klant zijnde maar als medewerker

ik zal je een tip geven

MPSD Techniesche dienst werkt ook na 22.00
Je zou het op een laat tijdstip kunnen proberen dan krijg je ze direct aan de lijn

Als dit niet lukt moet je het blijven proberen, anders zal het lang duren


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 18:53 
Offline

Geregistreerd: vr 17 maart 2006 21:09
Berichten: 1657
badboy007 schreef:
Ik zal je vertellen er is 10% kans dat je terug gebeld wordt, maar ga er maar uit van niet.

Ik spreek uit ervaring, niet als klant zijnde maar als medewerker

ik zal je een tip geven

MPSD Techniesche dienst werkt ook na 22.00
Je zou het op een laat tijdstip kunnen proberen dan krijg je ze direct aan de lijn

Als dit niet lukt moet je het blijven proberen, anders zal het lang duren

Bedankt voor je eerlijkheid en de tip. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 18:57 
Offline

Geregistreerd: wo 24 jan 2007 13:08
Berichten: 14
Woonplaats: Baarn
Wat is dan het nummer van die MPSD Dienst??
En vast bedankt voor de tip

_________________
Waarom is de wereld zo ingewikkeld, met al die computers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 jan 2007 19:04 
Offline

Geregistreerd: do 28 sep 2006 15:37
Berichten: 37
Het zelfde nummer om de MPHD te bereieken alleen die linkt je direct door naar MPSD omdat zij niet werken na 22.00.

0800 0505
0900 0244

de opties weet ik niet, ik bel er zelf nooit heen namelijk.
Iemand anders zou deze vraag voor jou kunnen beantwoorden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB? Forum Software ? phpBB Group  | Hosted by 123-webhost
phpBB.nl Vertaling