Louwrens schreef:
Rene schreef:
Snelheidsverhoging ? Is dat het belangrijkste ? Of ik een mp3 binnen haalt in 3 of 6 minuten. Een webpagina komt toch met een maximum aan snelheid binnen. Al zit je met een 20 MB lijn het gaat toch niet sneller. Het is handig als je met meerdere gebruikers thuis online zit, maar dan loop je weer tegen de upstream beperkingen aan.
sidestep /
Men is nog niet steeds niet in staat om een algemeen goed werkend product te leveren. Mail problemen, telefonie problemen, administratieve puinhoop. De reden dat de Nederlander voor IPB kiest is in mijn ogen het geld wat men bespaart. En daar pakt KPN de Nederlander mee in. Wees gezegend als het goed werkt, denk nu niet dat je geen problemen kunt krijgen, want als je die krijg zijn de oplossingen via KPN nihil.
Huilebalk
Vertel, wat bevalt je niet aan deze bijdrage ? Het feit dat ik vind dat een snelheidsverhoging minder belangrijker is dan een stabiel product. Even ter aanvulling, als gebruiker sinds Sep 2005, dus draai ik nu al weer een tijdje met het IPB product, ben ik veel problemen tegen gekomen zowel thuis als bij ander gebruikers in mijn opgeving, zelfs recentelijk.