Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 19 jun 2025 19:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2006 23:21 

Ik kan de EB alleen benaderen via Mijn KPN. Ik kan de EB niet benaderen met de browser. Wie weet hoe dit komt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2006 23:37 

Dan heb je waarschijnlijk IPB via een ISDN lijn. Eind maand juli komt de nieuwste firmware voor de ISDN Experia's en dan kan je de webinterface gebruiken.:cry: Of de firewall geeft problemen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 09:46 

Je bedoelt de firewall van de EB waarschijnlijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 10:18 
Site Admin

als een isdnversie van de box hebt ligt het aan de software van de box en zal deze hopelijk eind juli worden aangepast, zodat de webinterface wel te gebruiken is.
als een analoge versie van de box hebt en de webinterface toch niet bereikbaar is, dan zal het aan de lokale (windows)firewall liggen. als dit laatste het geval, schakel dan eens de firewall uit en probeer dan de webinterface te bereikenom te bezien of het probleem hieraan ligt. let wel op dat de firewall tijdelijk wordt uitgeschakeld; het wel gebruiken van een firewall is zeer aan te raden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2006 22:00 

gerrit_b schreef:
Je bedoelt de firewall van de EB waarschijnlijk.
Nee ik bedoel, zoals jwagenaar al aangeeft, de eventuele firewalls in de pc, b.v. Norton en Zonealarm.

Profiel  

Berichttitel: wel of niet eind juli
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 22:55 

Ik lees diverse malen dat er eind juli dit jaar een update komt voor de expirebox i.v.m. voormalige isdn gebruikers. Vandaag heb ik per mail de volgende reactie gehad van kpn: Indien u bent overgestapt van een ISDN-aansluiting naar InternetPlusBellen geldt het volgende:
De Experia Box voor een ISDN-aansluiting is nog niet geschikt voor het instellen van de Experia Box via de webinterface.
Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de Experia Box voor voormalige ISDN-aansluitingen wordt voorzien van de vereiste software
. Uiteraard hoop ik dat de berichten over Juli juist zijn, want dan kan ik eindelijk een andere ip range opgeven.

Laatst bijgewerkt door H. Rutgers op do 18 mei 2006 23:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 mei 2006 23:06 

Bedankt voor de info,de praktijk leert echter dat dit al een paar keer is uitgeschoven en waarom is niet geheel duidelijk.Niet echt professioneel naar de ISDN klantn van een organisatie als KPN resp Siemens.Beter zou zijn om aan te geven waarom het nog niet beschikbaar is :roll:

Profiel  

Berichttitel: Firmware ISDN
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 09:55 

Vanacht is er op mijn experia nieuwe firmware geplaats door KPN, ik heb de ISDN versie en kan nu gewoon de webinterface benaderen en instellingen veranderen. Ben benieuwd hoe de firmware zich gaat gedragen.

Profiel  

Berichttitel: Re: Firmware ISDN
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 10:57 

JanB schreef:
Vanacht is er op mijn experia nieuwe firmware geplaats door KPN, ik heb de ISDN versie en kan nu gewoon de webinterface benaderen en instellingen veranderen. Ben benieuwd hoe de firmware zich gaat gedragen.
Heeft KPN de nieuwe firmware op verzoek geladen of ging dat automatisch? Kan je aangeven wat voor firmware versie er nu geladen is?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 11:48 
Erelid

Ben ik dus ook zeer benieuwd naar temeer ik ook een isdn versie heb en de EB al een paar keer automatisch gereset is door KPN?? maar hier dus nog geen webinterface.

Profiel  

Berichttitel: nieuwe firmware isdn eb
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 12:10 

hallo allemaal kpn heeft hier vanacht nieuwe firmware in de box geplaatst
dat ging volledig automatich firmware versie is 1.38.4 iptv-b 28-april 2006
ik eb via planet

Profiel  

Berichttitel: Re: Firmware ISDN
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 12:13 

Marcel schreef:
JanB schreef:
Heeft KPN de nieuwe firmware op verzoek geladen of ging dat automatisch? Kan je aangeven wat voor firmware versie er nu geladen is?

Het ging volledig automatisch, ik merkte het omdat ik een melding kreeg dat mijn netwerkkabel niet aangesloten was. De versie is 1.38.4-iptv-b (Apr 28 2006 10:03:27)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 12:25 

Dan zou a voor analoog zijn en b voor isdn ?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 12:25 

Willy schreef:
Ben ik dus ook zeer benieuwd naar temeer ik ook een isdn versie heb en de EB al een paar keer automatisch gereset is door KPN?? maar hier dus nog geen webinterface.

Probeer zelf anders een harde reset ?! :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2006 12:26 
Site Admin

het rommelt hier ook een beetje. kreeg vanmorgen bij aanmelding geen ipnummer van de expariabox. heb hierbij de experiobox via het knopje gereset, maar helaas nog geen webinterface ... :(

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]