Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu do 08 mei 2025 15:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Telefoon Siemens C 450
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 11:26 

Ben in bezit vanaf April 2006van IPB.
Heb na ongeveer 1 maand deze Siemens C 450 erbij gekocht.Sinds de nieuwe Firmware van November is het gedonder begonnen bijv dode lijnen,niet meer kunnen uitbellen,geen ingesprektoon enz enz.Heb sinds een week de oude Siemens 3010 erop gezet en geen centje pijn!!
Dacht gisteren nog een keer de C 450 erop zetten en binnen een halve dag ,na eerst vele goede telefoontjes, veel gekraak en weer storing .Deze telefoon is mij aangeprezen in de winkel als werkend met IPB(trouwens ook op dit forum)Zie op de doos een sticker :alleen voor analoge aansluiting.Bij deze aansluiting getest en werkt goed .Weet iemand wel een goede Siemens die wel goed werkt met IPB

Leon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 12:07 

Heeft het probleem dat je aan het begin beschrijft te maken met je telefoon of de nieuwe firmware op je box ?

Je hebt onderstaande ook al eens gedaan:

2. Sluit aan en reset vervolgens altijd het basis station van het toestel (wanneer geen reset aanwezig een powercycle stroom er 10sec af/op).

?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 jan 2007 12:38 

Maarten schreef:
Heeft het probleem dat je aan het begin beschrijft te maken met je telefoon of de nieuwe firmware op je box ?

Je hebt onderstaande ook al eens gedaan:

2. Sluit aan en reset vervolgens altijd het basis station van het toestel (wanneer geen reset aanwezig een powercycle stroom er 10sec af/op).

?
Denk dat telefoon wel goed werkte met oude software maar niet met die van November.
Verder regelmatig kontakt gehad met Siemens en regelmatig alle soorten resets gedaan op de telefoons.
p.s ben in bezit van de Siemens experiabox.

Leon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 jan 2007 16:59 

Wellicht dat je telefoon na de komende firmware-update wel weer goed gaat werken.Deze "komt" in de komende weken beschikbaar,lees Februari (of later),misschien dat het daarna wel weer gaat werken ?
Lijkt me een geval van proberen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 14:54 

Maarten schreef:
Wellicht dat je telefoon na de komende firmware-update wel weer goed gaat werken.Deze "komt" in de komende weken beschikbaar,lees Februari (of later),misschien dat het daarna wel weer gaat werken ?
Lijkt me een geval van proberen.

Ben weer een stukje verder gekomen nml telefoon gaf ook de storing op een analoge aansluiting dus terug naar Siemens !
Intussen nog steeds storing :niet uit kunnen bellen , zelf niet bereikbaar.en als ik kon uitbellen geen ingesprektoon.
Stond zelfs nog ticket open van 14 december toen ik eergisteren de HD belde.Blijk nu (na gelezen op forum) dat ik een oude adapter heb dus HD zou terugbellen en de adapter omruilen (hoop ik)

Leon

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 24 jan 2007 15:23 

Omruilen van de adapter kan snel gedaan worden,dus hou het even in de gaten en gezien het feit dat het ticket al open staat vanaf dec 06 zou ik je adviseren eea goed te vervolgen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]