Het InternetPlusBellen/Experiabox Forum

Deel je ervaringen over Internetplusbellen met andere gebruikers en meld je gratis aan.
Het is nu zo 22 jun 2025 14:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:28 

markg schreef:
Maarten schreef:
<knip>Mocht dit zo blijven zou je voorstellen om een Speedtouch te gaan gebruiken maar dat hoeft niet DE oplossing te zijn.Ben benieuwd welke uitleg gegeven gaat worden.

Voor mij was dit wel DE oplossing. Zie ook viewtopic.php?t=1244 Heb deze situatie nu 5 dagen. Het downloaden naast tegelijk bellen gaat uitstekend. Even afkloppen maar de telefoonlijn lijkt verder ook stabiel :)

Ik vind dit geen oplossing voor mijn probleem, KPN dient een goede werkende verbinding op te leveren, en zolang ik niets met internet doe, kan ik fatsoenlijk bellen, ga ik wat internetten, of wat pathces voor mijn systeem downloaden, dan is het mis.

Hoop dat ze snel met een oplossing gaan komen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 dec 2006 23:32 

Eens met je betoog,maar dan moeten ze wel exact weten waar het zit anders kunnen ze niet gericht iets doen.Ook als ze het niet weten kunnen ze het maar beter gewoon zeggen (hoe knullig ook)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2007 14:34 

Maarten schreef:
noman schreef:
Inderdaad veel slechte verbindingen.
Dat je er nog een jaar aan vast zit weet ik nog zo niet.
Ze leveren toch niet wat is afgesproken?
Dus ontbinding contract moet mogelijk zijn lijkt mij.

Groeten Jan.

Kijk ook even goed naar de kleine letters in de voorwaarden.Aan de andere kant is men wel zo reeel dat indien het produkt niet geleverd kanworden zoals men zou mogen verwachten,redelijkerwijs,ontbinding niet echt een probleem is.

Ben nu inmiddels zo ver dat ik van IPB af wil.

De KPN stuurt mij van het kastje naar de muur, geeft dan weer onzinnige info, geeft dan weer toe dat het probleem bij hun ligt, trekt die uitspraak weer in het moet bij mij verkeerd gaan, en tenslotte krijg ik een brief met een waslijst aan mogelijkheden die ik dus allemaal nagelopen heb.
Niks mis, als allerlaatste staat er in de brief dat downloaden de telefonie nadelig kan beinvloeden....ja daaaaag !!!

Daar betaal ik dus niet voor, ze kunnen bij KPN de bomen in.

Ik stop er mee, KPN heeft het flink zitten te verkloten bij mij !!!

Maarten schreef dat ik eerst eens bij de kleine lettertjes moest kijken voordat ik ontbinding zou gaan eisen, ik kan daar niets in vinden wat mij tegen kan houden.
Iemand ander wel??

Groeten Jan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 23:12 

Na de eerdere melding van problemen met het telefoonverkeer tijdens het downloaden nu de melding dat het probleem sinds vanmiddag opgelost lijkt te zijn. Kan nu voluit downloaden zonder dat dat consequenties heeft voor de kwalieteit van het telefoongesprek. Daar ik zelf niets heb aangepast zal dit door KPN moeten zijn aangepast.
Groeten Hans Peter

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 23:17 

Dat is mooi,waarschijnlijk is dan firmware 1.38 weer geladen :?:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 jan 2007 23:28 

Nee, is versie 1.40.9c van 6 november j.l.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:37 

Hans Peter schreef:
Na de eerdere melding van problemen met het telefoonverkeer tijdens het downloaden nu de melding dat het probleem sinds vanmiddag opgelost lijkt te zijn. Kan nu voluit downloaden zonder dat dat consequenties heeft voor de kwalieteit van het telefoongesprek. Daar ik zelf niets heb aangepast zal dit door KPN moeten zijn aangepast.
Groeten Hans Peter

Ja man!!! ik constateer dat ook vanavond! Heb het echt 15x getest met verschillende snelheden, en het blijft goed! Heb gewoon de 1.40.9c firmware.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:44 

Misschien nog meer mensen die even kunnen testen of het landelijk opgelost is of per regio of per IP range?

Regio Zuid Holland
IP range 86.92
Siemens 1.40.9c

Zodadelijk is het tijdelijk en verheug ik me met een dode mus...usenet download is hier rond de 75GB per week dus zou wel fijn zijn als het opgelost is :-) Kan die overdag weer aan.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 00:52 
Site Admin

op de site van planet (en dus wellicht ook voor kpn) stond voor vandaag en ook voor morgen een servicemelding voor onderhoud in enkele regio's (zie http://www.planet.nl/planet/show/id=196 ... /sc=ce9c3b). wellicht heeft dit hier mee te maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 01:07 

wopper schreef:
Misschien nog meer mensen die even kunnen testen of het landelijk opgelost is of per regio of per IP range?

IP range 86.87. / Siemens 1.40.9c / Regio Rotterdam.

HiepHiepHiep Hoera!!!!!!:D
Geen ggg e hi k meer!!!!!!!!!!! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 11:30 

Ja ook hier eindelijk...joepie ,1.40 versie eindelijk weer bellen en downen tegelijk :shock:
86.87

Laatst bijgewerkt door gaap op wo 10 jan 2007 13:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 11:38 

jwagenaar schreef:
op de site van planet (en dus wellicht ook voor kpn) stond voor vandaag en ook voor morgen een servicemelding voor onderhoud in enkele regio's (zie http://www.planet.nl/planet/show/id=196 ... /sc=ce9c3b). wellicht heeft dit hier mee te maken.

Jep, staat ook op kpn site.

http://kpn-serviceportal.custhelp.com/cgi-bin/kpn_serviceportal.cfg/php/enduser/ipb_service_notif.php

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 jan 2007 23:12 

wopper schreef:

Regio Zuid Holland
IP range 86.92
Siemens 1.40.9c

Zodadelijk is het tijdelijk en verheug ik me met een dode mus...usenet download is hier rond de 75GB per week dus zou wel fijn zijn als het opgelost is :-) Kan die overdag weer aan.

ik denk dat het landelijk is .ook hier in oost nederland alles weer perfect
hopen dat het goed blijft.

jan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 13:52 

Bij mij lijkt het stotter probleem ook op te zijn gelost. Ik kan weer bellen en downloaden zonder problemen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2007 18:26 

let er wel op dat je de maximale connecties limiteerd <300 connecties (peers) bij 1.40

- IPB Planet
- Slim bellen

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]